banner82
Flaş Haber
Kapat

Genelkurmay Başkanı Akar Beştepe'de

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar'ı kabul etti.

Genelkurmay Başkanı Akar Beştepe'de

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar'ı kabul etti.

21 Aralık 2017 Perşembe 17:53
Genelkurmay Başkanı Akar Beştepe'de

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar'la görüşüyor. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aysel 2017-12-21 17:57:18

BU GÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN
MUTLULUKLAR SENİN OLSUN
HAYATININ HER ANINA
NEŞE DOLSUN HUZUR DOLSUN

SAĞLIKLA SEVDİKLERİNLE
SÜRPRİZLERLE SEVİNÇLERLE
BAŞARIYLA BEREKETLE
CANIM ÖMRÜN UZUN OLSUN

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
YENİ YAŞIN MUTLU OLSUN
BİR DİLEK TUT GERÇEK OLSUN
İYİ Kİ VARSIN İYİ Kİ DOĞDUN
https://www.youtube.com/watch?v=hKxesNVlCXU

Avatar
hulisi bey 2017-12-21 17:58:18

bi arada keci adasina gitseniz

Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2017-12-21 17:59:16

Keçi adasına gidemiyorsanız ben giderim meral akşener
https://www.youtube.com/watch?v=a9OkRPEvtPM

Avatar
aydın 2017-12-21 18:18:00

genel kurmay baskanı,meclıstekı pkk a desdekcisi hdp ye tavrını koymalı.hem sehit gelecek hem hdp e pkk yi ovecek bu nasıl is.sehitin degeri yok mu.

Avatar
ankara 2017-12-21 18:23:35

Vatan evlatları iş yapıyor, görevlerinin başında. rabbim onları korusun. amin.

Avatar
tahir 2017-12-21 22:29:30

ulkenin nasil bir yol izleyecegini ogrenmek icin iktidari dinlemeyin onlar surekli onlerindeki bos isle mesguller cam filmi ithal et kudus yeli oto gibi ottan konulari gundem yapiyorlar ve ulke yonetimi onlarda degi .ulkenin nereye gittini gormek icin aydinlik okuyun ve dogu perincek i takip edin ulkeyi ulusalcilar yonetiyor tüm kontroller ellerinde emin olun ülke onlarin tamamen kontrolunde

Misafir Avatar
tahir,,, ula yamyam 2017-12-22 09:22:11 @tahir

ula sen pkk nın dağ kadrosundan şehremi terfi ettin? aydınlık okumayamı başladın?

Beğenmedim! (0)
Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN 2017-12-21 23:50:41

Kesin yine bir dalavere ,düzenbazlık,ETRİKALAR .ve TÜRK VATANİ, TÜRK ULUSU ..hayinliği.. planlıyorlardır VEYADA 4 li kürtistanın kurulduğunu terör polla İHANET SÜRECİNİN ÇOOKTAN 1?5 yıldır olup bittiğini 4 lü kürtistanın 2 sene önce kurulduğunu ,İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ, foseptik APO nun çoook taaan 2 sene önce salı verildiğini NASIL TÜRK ULUSUNA ANLATACAKLARININ ENTRİKALARINI SİNSİ ,SİNSİ ,SESİZ ,SEDASIZ TÜRK VATANININ NASIL BÖLÜNDÜĞÜNÜ KÜRT ÜLKESİ ,KÜRT ,DEVLETİ ,KÜRT HÜKÜMETİ ,KURULDUĞUNU SÖYLEME TELÂŞI ,KORKUSU..!! İÇİND E NASIL BİZ TÜRK ULUSUNA ANLATACAKLARININ ,AÇIKLAYACAKLARININ ..konuşmasıno yapıyorlardır .Kesin biz TÜRK ULUSU AYAKLANIRSAK tayyip vurun öldürün ,KATLİYAM bağın DESTAN YAZIN EMİRİ ALMAK İÇİN GELMİŞTİR ..SİNSİ YILAN ,TÜRK VATANİ TÜRK ULUSU HAYİNLERİ ETRİKACILAR .İSTEDİĞİNİZ KADAR SAKLAYIN İHANET SÜRECİNİ BİZ TÜRK ULUSU HER ŞEYE HER,TÜRLÜ İHANETE HAZILANDIK ..KANIMIZIN ÇANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR SAVAŞACAĞIZ İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ SİYASİ DÜŞMANLARA BİZDE HAZILANDIK ..TANRI MEHMETCİKLERİMİZİ KORUSUN .

Avatar
bu habermi şimdi 2017-12-22 09:04:49

kardeşim bunlar rutin olan şeyler boş haber yapmayın