banner87

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ABD'ye gitti

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar'ın ABD'ye gittiği bildirildi.

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ABD'ye gitti

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar'ın ABD'ye gittiği bildirildi.

22 Ekim 2017 Pazar 21:12
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ABD'ye gitti

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, “Şiddet Yanlısı Aşırı Örgütlerle Mücadele Genelkurmay Başkanları Konferanası'na” katılmak üzere Amerika Birleşik Devletleri'ne gitti.

ABD ile Türkiye arasında yaşanan vize krizi sonrası askeri alanda gerçekleşen ilk ziyaret olma özelliği taşıyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.10.2017 22:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
deko brusk 2017-10-22 21:18:23

biz barzaniyi vurmaya gidiyoruz bize engel olmayin diye göt yalamaya gitmis

Avatar
can cun 2017-10-22 22:06:45

kendisi isteyerek gittiğini düşünmüyorum reis emretmiştir kesin

Misafir Avatar
tesbit 2017-10-23 08:45:17 @can cun

can cun yoksa sen CANCIK dündarmısın? vatan haini ihanet ettin sonra defolup kaçtın gittin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
koç 2017-10-23 08:37:39 @can cun

Vatan evlatları çalışıyor. vatan hainleride yapılan hizmetleri karalamaya çalışıyor. ama güneş balçıkla sıvanmaz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
inan 2017-10-23 00:04:23

serefsiz akar masonlar toplantisina katilmaya gitti egerki gercek vatan evladi olsaydi kimseden Emir almadan verilen adalarimizdan rumlari dökerdi denize vatan topragini hibe ettiniz vatana ihanettir yaptiginiz sucdur

Misafir Avatar
inan iftiracısına soruyorum*********ne zaman* 2017-10-23 08:44:21 @inan

ulan soysuz 12 adayı yunana kim ne zaman verdi? yazmazsan nametsin, zaten soysuzsunda.. hadi yaz ulan kim vermiş 12 adayı yunana? yazda bizde bilelim .

Beğenmedim! (1)
Avatar
Uyuma Türkiyem 2019 son secim 2017-10-23 00:18:55

Adam tayyibin postasi belki özür mektubu Getirmiştir Seni Ki Takar Derdes Hulusi Onbaşi Birak Tayyibe Yalakalanmayi Adam gibi İstifa Et

Avatar
deko brusk 2017-10-23 00:29:12

kendisi darbe yapti basaramayincaarkadaslarini satti yok beni rehin aldilar yok bogazima ip gecirder sahtekar FETO nun tam kendisi

Avatar
LAZ 2017-10-23 07:53:05

ARTİK POPİST BİR TSK VAR .DEJENEDEREYE ACİK VE KULLANİLMAKTA .. BUNLARİN VARLİK TEMELİ ABD ONDAN KOPAMAZLAR .. TUM ULKELER İKİLİOYNADİGİMİZİN FARKİNDA OZELLİLLKLE. RUSYA .. KİMSE BUNLARSAN KAHRAMAN CİKARMAYA CALİSMASİN İRAK VURMASA BARZANİYE YAPTİRİM BİLE YAPAMADİLAR İRAK VURUYOR BİZİMKİLER MGK DA BİLMEM NE. YAZİK DEMEKKİ BU ULKE İCİN YAPİLAN SAVSLSARİ CRKİLEN İZDİRABİ KOLTUK SEVDASİNA HİCE SAHAYNLAR HALK TARSFİNDANDA DESTEKLENMEKTE O ZAMAB SUBU SOYLER İNSAN BU HALK O HALK Mİ......?

Avatar
başçavuş 2017-10-23 08:17:54

bir genel kurmay başkanı abd ye sık gidiyorsa bu hayra alamet değildir.

Avatar
iskenderun belediye 2017-10-23 08:32:55

“Bir Hint Atasözünde denir ki: ‘EĞER BİRİLERİ OTURDUĞU KOLTUKTAN KALKMAKTA SIKINTI YAŞIYORSA KESİNLİKLE ALTINI KİRLETMİŞTİR'”

İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek Akçay 342 parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu yer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden?buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.