banner87

Gerçekler raporla gözler önüne serildi: YPG, 417 sivili öldürdü

Zeytin Dalı harekâtında köşeye sıkışan PKK/YPG'liler, sivilleri canlı kalkan olarak kullanırken, kendilerine destek olmayanları da acımasızca katlediyor.

Gerçekler raporla gözler önüne serildi: YPG, 417 sivili öldürdü

Zeytin Dalı harekâtında köşeye sıkışan PKK/YPG'liler, sivilleri canlı kalkan olarak kullanırken, kendilerine destek olmayanları da acımasızca katlediyor.

01 Mart 2018 Perşembe 11:22
Gerçekler raporla gözler önüne serildi: YPG, 417 sivili öldürdü

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz 2018-03-01 12:35:18

Sonuçta dolaylida olsa reizin tetikçi kopekligini yapmak dusuyor size.

Avatar
Aliço 2018-03-01 11:44:02

gayet normal, eski alışkanlıklarını asla bırakmazlar. bunlar birlik için savaştıklarını iddia edip birbirini öldüren bir kültürden geliyor. kürt-ermeni-yahudi aynı.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-01 12:10:50 @Aliço

olmaz, olmamistir demiyorum ama savasin kara propagandasina nasilda hemen atliyorsunuz ? diger taraf da türklerin sivillleri bombaladigini iddia ediyor, onlara ne diyeceksiniz. ? iki tarafin da ne yaptigini hic kimse bilmiyor. aciklamalarini dinlemekden baska care yok. Ne demisler savaslarda ilk önce gercekler ölür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olabilir ama 2018-03-01 12:06:42 @Aliço

suriyede birbirini düdükleyen müslümanlara ne diyeceksin.!

Beğenmedim! (0)
Avatar
okuyalımmm lütfenn 2018-03-01 11:48:46

ypg 107 çocuğu katletti. bunlar ypg pyd CHP nin uslu çocukları değilmi? hani chp milletvekilleri ypg yi pyd yi terör unsuru olarak görmüyorduya buyrun. chp nin savunduğu cici çocuklar meyer ne canavarlarmış.

Avatar
amin diyelim. 2018-03-01 11:50:50

kahrolsun terörizim, kahrolsun pyd ypk ve pkk ve onları destekleyenleri kahrolsun.

Avatar
ALCAK ERGENEKONCULAR 2018-03-01 15:01:09

ANADOLUDA BIR SOZ VAR TAMDA SIZIN ICIN SOYLENMIS DERLERKI YALANCININ ANASINI AVRADINI S K MI HAK ETIYINIZ BUDUR IFTIRA PROAPANDA YA BASLADINIZ KAYIP EDINCE YUZ YILDIR COCUK OLDUREN KATIL DEVLETIR YPG NEDEN KIMIN COCUGUNU OLDURSUNKI YPG YPJ KATIL CIATCILARI OLDURUYOR SIZIN COCUKLARINIZ CIHATCILARMI

Avatar