banner58
Flaş Haber
Kapat

Gericiler depreme sevindi: Laik köpekler, Allah’ın adaleti!

Ege'deki deprem sonrası sevinç mesajları paylaşan gericiler bununla da yetinmeyip, sıradaki deprem nerede olsun diye anket başlattı. Söz konusu paylaşımlar sosyal medyada büyük tepki aldı.

Gericiler depreme sevindi: Laik köpekler, Allah’ın adaleti!

Ege'deki deprem sonrası sevinç mesajları paylaşan gericiler bununla da yetinmeyip, sıradaki deprem nerede olsun diye anket başlattı. Söz konusu paylaşımlar sosyal medyada büyük tepki aldı.

21 Temmuz 2017 Cuma 10:48
9340 Okunma
Gericiler depreme sevindi: Laik köpekler, Allah’ın adaleti!

Ege’de meydana gelen deprem sonrası gericiler sevindi. Binlerce kişinin tehlike atlattığı gece için gericilerin attığı mesajlar sosyal medyada büyük tepki topladı.
Ege’de meydana gelen 6.3 büyüklüğündeki dprem sonrası gericiler yine şaşırtmadı.

Sol’un aktardığı haber şöyle; Ege’yi “laik köpek” ilan eden gericiler, “#bodrum da işlenen günahlara ne #deprem ne #sel ne de başka bir #afet temizler Kendinize gelin ey ümmeti müslüman !” ifadelerini kullandı.

O çirkin mesajlardan bazıları:

Profilinde "Başkan RTE" yazan Fatma Akman adlı gerici, "6 şubat #canakkale 5.3, 15 haziran #izmir 6.3, 21 temmuz Bodrum Muğla #deprem 6.3 ya da 6.7 KENDİNİZE GELİN ! sıra hangi kıyı ilimizde ?" dedi ve bir anket paylaştı.

Ankete Alanya, Mersin, Silifke ve Hatay konuldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.07.2017 14:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cemal 2017-07-21 11:32:06

fatmaya cevap dikat et debrem senin kicinda olmasin adi insanlar oluyor tef caliyorsun bu ne bicim vijdandir bu ne bicim ahlaktir sen nasil olurda islam dinine inan olabiliyorsun bence sen musluman degisin yartik suratli

Avatar
Hacı Osmanoglu 2017-07-21 15:12:39

Geri zekalılar Arabistan da devrilen vinci istanbul daki sel faciasını ne ile açıklayacaksınız bu sizler bırak dindar olmayı insan bile değilsiniz sizin gibilerini cehennem bile kabul etmeyecek

Avatar
İmtiyazsiz TC vatandasi 2017-07-21 11:52:15

O zaman Muş, Van, Erzincan, Kütahya gavur olduğu için mi depremler oluyor?

Misafir Avatar
yorumcu 2017-07-21 17:55:14 @İmtiyazsiz TC vatandasi

Kendi kendine yem atan ajanlar. yazanda siz eleştirenler de siz. çamuru temiz müslümanlara atmaya çalışıyorsunuz. altın çamurla değer kaybetmez. siz kendi çamurunuzla çamur insanlar oluyorsunuz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
murat 2017-07-21 12:01:05 @İmtiyazsiz TC vatandasi

İmtiyazsiz TC vatandasi sende hiç mi beyin yok! sen okuduğunu bile anlamıyorsun, şimdi sana ne anlatayım? o gerici dediğiniz klasik türden olanlardan daha gericisin. hem de modern gerici

Beğenmedim! (6)
Avatar
ferit yurt 2017-07-21 11:56:47

aktroller sizin beyninizle kıcınız yer degiştirmiş düzelmeniz cok zor patatesin beyinde tahribat yaptıgı bilim tarafından onaylanmış olup beyinde kalıcı hasar verdigini bilgilerinize arz ederim..

Misafir Avatar
murat 2017-07-21 12:06:17 @ferit yurt

ferit yurt akp li değilim . akp nin dış politikası hiç hoşuma gitmiyor . sana ters gelen herkesi akp li kabul ettiğine göre muhtemelen paranoyaksın. tedavi ol!

Beğenmedim! (9)
Avatar
Dinçer Kaçaran 2017-07-21 14:02:44

Yaraların sarılacağı, acıların paylaşılacağı bu günlerde; insanlık onuruna dokunacak bu tür paylaşım ve tartışmaları okumak gerçekten çok utanç verici.Depreme maruz kalan tüm insanlara geçmiş olsun.Umarım daha büyük felaket ve ölümlerle karşılaşmayız.

Avatar
ali 2017-07-21 16:41:33

şerefsiz yobazlar

Avatar