banner80

Gökçek döneminde yapılan üst geçitler sökülüyor

Mustafa Tuna'nın Ankara Büyükşehir Belediyesi başkanlığına gelmesinin ardından Melih Gökçek'in Ankara üzerindeki bazı izleri silinmeye devam ediyor. Kızılay'da Meşrutiyet Caddesi'ni kesen sokakları birleştiren üst geçitlerin gece sökülmeye başladığı bildirildi.

Gökçek döneminde yapılan üst geçitler sökülüyor

Mustafa Tuna'nın Ankara Büyükşehir Belediyesi başkanlığına gelmesinin ardından Melih Gökçek'in Ankara üzerindeki bazı izleri silinmeye devam ediyor. Kızılay'da Meşrutiyet Caddesi'ni kesen sokakları birleştiren üst geçitlerin gece sökülmeye başladığı bildirildi.

23 Aralık 2017 Cumartesi 00:31
Gökçek döneminde yapılan üst geçitler sökülüyor

Ankara'nın Çankaya ilçesindeki Meşrutiyet Caddesi üzerine eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek döneminde inşa edilen yaya üst geçitlerinin sökülmeye başladığı kaydedildi. 
Üst geçitler hem bakımsızlık hem de yarattığı görüntü nedeniyle eleştiriliyordu.

Cuma akşamı saat 22:00'den sonra Ankara Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin Karanfil Sokak hizasındaki üst geçiti sökmeye başladıkları görüldü.

​Geçen mayıs ayında da Mithatpaşa Caddesi ile Meşrutiyet Caddesi'nin kesişim noktasında yer alan dört ayaklı bir üst geçit kaldırılmıştı.(soL)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.12.2017 00:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Batuhan 2017-12-23 01:01:34

Evet... ADAM doğru bir şey yapmadı .. Peki... Bunları sökmeye evet... AMA, Harcanan onca sınırsız paranın HESABINI VERMEYECEKmi bu adam? O sökülen yanlış projelerin yerine doğruları yapılırken bunlara BEDAVA mı yapılacak? Yine halk ile alay ediyorlar gördüğünüz gibi. Gökçek in hataları halkın parası ile finanse edildi... Hatalarının düzeltilmesi de halkın parası ile olucak.!!! İsraf Cenneti oldu Ülkemiz..

Avatar
AKPye oy yok 2017-12-23 00:33:00

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luxx arabalar luxx ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray cogu dolar milyoneri dolar milyarderi ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz catir catir yeniyor gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi milyon dolarlar man adasinda biri gitti diyor biri geldi diyor maltada offshore hesaplari bu paralarin kaynagi nedir bi aciklayin zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var
yargiyi cumhurbaskani design ediyor tek kisi karar veriyor dunyada ornegi yok

OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Avatar
IYI 2017-12-23 01:08:18

Cumhurbaşkanı Erdoğan için Marmaris-Okluk koyunda bir yazlık “yerleşke” yaptırılmakta. Okluk, 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın tatiliyle ünlenmişti.
Özal’ın kaldığı konut yıkılarak yaptırılan, 300 kişinin aynı anda konaklayabileceği belirtilen “yerleşke” inşaatında epeyce yol alındığını duyuyoruz.
Muğla milletvekili Akın Üstündağ, doğal SİT alanındaki bu koyun balıkçılığa dahi kapalı olduğunu, çok sayıda ağacın kesileceği bu ölçekteki bir inşaatın doğayı tahrip edeceğini anlatmıştı geçen yaz.
Şüphe yok ki, Cumhurbaşkanı söz konusuysa çözülemeyecek bir sorun olamaz...''haberler,Son dakika Haberler,Dünyadan Haberler,
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Avatar
Derince 2017-12-23 04:07:40

Vay babasının Can'ına . Ne bu masraf ne bu ziyan peki bu paraları Nasıl çöpe atarlar, bu savurganlık deyilmi .Kurdeleyi hep birlikte kesenler bunlar deyilmiydi VAllahi bu harcanan paraları alın onlardan .

Avatar
Nevzat 2017-12-23 09:37:18

Geçitleri yaparken,benim paramı harcadı,sökerken,benim paramı harcıyorsunuz.bu nasıl iş yapma yuh sana m.gökçek.emekliye verilecek zamları Oray'a buraya saraya harcayın.bir gün biri gelir hesap sorar inşAllah.haram zıkkım olsun.

Avatar
K ALAYLI 2017-12-23 11:58:48

DOYDUM ELHAMDÜRİLLAH BENİ DE DOYURDULAR HER ÖZEL KESİMİ DOYURANLARA NEDEN ÇELME TAKAYIM Kİ EKMEK YEDİĞİM YERE NE YAPABİLİRİM Kİ ARAÇ GEREÇ YARDIMLARI ARSA ARAZİ BAĞIŞLARI KİRALAMALARI HİZMET ADI ALTINDA YAPILAN İŞLERE HEPSİDE YASAL DEDİLER ÇÜNKÜ HEPSİ RAZI BELGELER YARDIM BAĞIŞ OLSA DA YA GERİ ALIRLARSA EL KONURSA YOK CANIM KOYAMAZLAR TENCERE DİBİN KARA SENİNKİ KALAYLI