Gözaltına alınan Celal Çelik FETÖ için ne demişti?

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı FETÖ iddiasıyla gözaltına alınan Celal Çelik'in FETÖ hakkında yaptığı açıklamalar twitter'da gündem oldu.

Gözaltına alınan Celal Çelik FETÖ için ne demişti?

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı FETÖ iddiasıyla gözaltına alınan Celal Çelik'in FETÖ hakkında yaptığı açıklamalar twitter'da gündem oldu.

15 Eylül 2017 Cuma 17:15
3164 Okunma
Gözaltına alınan Celal Çelik FETÖ için ne demişti?

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Terör ve Örgütlü Suçlar Bürosu’nca yürütülen Fetullahçı Terör Örgütü’nün (FETÖ) avukat yapılanmasına yönelik soruşturma kapsamında, Kılıçdaroğlu’nun avukatı Celal Çelik hakkında gözaltı kararı verildi. Avukat Çelik, Ankara’da gözaltına alındı.

Geçtiğimiz Haziran ayında Şirin Payzın’ın sunduğu “Ne Oluyor?” programına konuk olan Hukukçu Celal Çelik, FETÖ’nün bu kadar güçlenmesine özellikle göz yumulduğunu iddia etmişti. Çelik, “Bu suç örgütü ne zaman kuruldu? Kimler bu suç işlemelere araç oldu, katkı verdi? Kimler FETÖ’yü büyüttü? Kimler ÖSYM’den soru çalınmasına göz yumdu?” demişti.

FETÖ YAPILANMASINA TEPKİ GÖSTERİP İSTİFA ETMİŞTİ

Celal Çelik, 2010 referandumunun ardından HSYK’deki FETÖ yapılanmasına tepki göstererek Yargıtay hakimliğinden istida etmişti.


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tiyatro 2017-09-15 23:46:31

fetonun siyasi ayagina neden dokunulmuyor
CHP'nin hazırladığı AKP - FETÖ ilişkisi videosu paylaşım rekorları kırıyor!
https://www.youtube.com/watch?v=UjffvpYKdOw

Avatar
komedi 2017-09-15 23:45:04

gidip isvicre bankalarina sordunmu

Avatar
merakettim 2017-09-15 23:47:52

s-arslan bilalin gemiciklerinin kaynagi nerden geliyor

Avatar
S. Arslan 2017-09-15 18:22:02

:
Bu KEMAL bey daha önce Cumhurbaşkanlığı sarayında altın klozet var demişti. Yalan ve iftira olduğu ortaya çıktı. R.T. ERDOĞAN nın isviçre bankalarında 8 milyar doları var dedi. Bu da yalan ve iftira olduğu ortaya çıktı. CHP nin başındaki böyle bir adam ise diğer CHP lileri hayal bile etmek istemiyorum. Dürüstlük ve ahlak adına utanıyorum.

Avatar
izmirli 2017-09-16 09:35:04

Hepsi bir oyunun parcasi nerden fetoyu reddeti ve istifasini Verdi gecin bunlari hepis bir oyun reddetigi halde fetoyu tv de neden savunuyor bu hain

Avatar
MısırlıBaharat 2017-09-16 00:22:58

S.aslan... bencede haklısınız dürüst lüks ve ahlak adına hee birde adalet adına utanmalısın, sen öyle dedikten sonra.... Ne varki bu kadar aşağıladığınız, bu kadar küçük gördüğünüz k.kılıçtaroğlunun karşısına ne hikmetse kimse bir t.v.kanalına çıkıp tartışmaya cesaret edemiyor niyeyse?...

Avatar
MısırlıBaharat 2017-09-16 00:23:51

S.aslan... bencede haklısınız dürüst lük ve ahlak adına hee birde adalet adına utanmalısın, sen öyle dedikten sonra.... Ne varki bu kadar aşağıladığınız, bu kadar küçük gördüğünüz k.kılıçtaroğlunun karşısına ne hikmetse kimse bir t.v.kanalına çıkıp tartışmaya cesaret edemiyor niyeyse?...

Avatar
orhan 2017-09-17 02:50:07

by. s. arslan;
tüm bu yazdıklarının ": Bu KEMAL bey daha önce Cumhurbaşkanlığı sarayında altın klozet var demişti. Yalan ve iftira olduğu ortaya çıktı. R.T. ERDOĞAN nın isviçre bankalarında 8 milyar doları var dedi. Bu da yalan ve iftira olduğu ortaya çıktı. CHP nin başındaki böyle bir adam ise diğer CHP lileri hayal bile etmek istemiyorum. Dürüstlük ve ahlak adına utanıyorum." hangisi doğru?
kk 'nun hangi iddiası yalan çıktı yazmışım.
altın klozet değilmi yani?
sen girip gördün mü?
yemek tabakları, su bardakları, kapı kolları altın da, aç si mi plastik..?
hadi ordan!
söylermisin, tayyipin yalan olmayan bir haberi, mesajı varmı?
bi' tane doğrusu varsa yaz, biz de bilelim..@!!