banner87

Gözaltına alınan Haluk Levent'ten ilk açıklama!

Toplumsal meselelere duyarlılığı ile tanınan sanatçı Haluk Levent'in Ankara'da gözaltına alındığı bildirildi. Haluk Levent twitter'dan açıklama yaptı.

Gözaltına alınan Haluk Levent'ten ilk açıklama!

Toplumsal meselelere duyarlılığı ile tanınan sanatçı Haluk Levent'in Ankara'da gözaltına alındığı bildirildi. Haluk Levent twitter'dan açıklama yaptı.

03 Haziran 2018 Pazar 13:56
Gözaltına alınan Haluk Levent'ten ilk açıklama!

Sanatçı Haluk Levent 'in Ankara 'da gözaltına alındığı bildirildi. Levent'in "resmi belgede sahtecilik" suçlamasıyla arandığı öğrenildi.

HALUK LEVENT'TEN İLK AÇIKLAMA

Haluk Levent konu ile ilgili twitter hesabından, "Arkadaşlar eski günler yok artık. Artık sosyal medya var. Artık tutuklandı vs yok!!! 12 yıl önce bir evrakta benim imzam var mı yok mu diye soruldu. 12 yıl önce!! Yok dedim çıktım.. Savcı ile işim 2.5 dakika sürdü.. Hiç bir sorunum yok.." açıklamasını yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.06.2018 14:22
Anahtar Kelimeler:
Haluk LeventGözaltı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALUK LEVENT BEY gecmis olsun 2018-06-03 14:06:23

sizinleyiz

Avatar
Halkın Sesi 2018-06-03 14:03:04

Emin olun yandas olsaydı böyle birsey olmazdı. Yargımız bagımsiz ve tarafsızdır diyen yalancı serefsiz dinsiz vatanhainlerine soruyorum. Eger gercekten öyleyse neden iceride akp'li gazeteci yazar akademisyen milletvekili filan yok. Bu o.cocuklugunu nasıl izah edeceksiniz acaba siz ve yandas yargı...

Avatar
BURNUNA KURBAN OLURUM SENİN HALÜK LEVENT MUHTEŞEM GÜZEL İNSAN MERHAMETLİ İNSAN 2018-06-03 14:27:13

Erkek Meleklerin MELEĞİ .İyi insan güzel insan ülkemiz TÜRK VATANIMIZDA çok kötü şeyler oluyor. İYİ kalpli insanlar yok pahasına suçsuz yere çezalanıyor hiç bir günahı ,suçu olamadan .Çğnki TANRININ en iyi ,en merhametli ,sevilen ,kötülük bilmeyen TANRININ sevdiği kulları olduğu için .Sevgili HALÜK LEVENT ğzülme senin kalbinin temizliği yater TANRI SENİ ŞEYTANLARIN KÖTÜ İNSANLARIN ŞERİNDEN KORUSUN .Kötü hayin ,hırsız ve TÜRK VATANI HAYİNLERİNİNDE İFTİRACILARINDA ,SAHTEKARLARINDA GÖT ÖPENLERİNDE YALAKA YALTAKCILARINDA ,KULAKULLUK YAPANLARINDA HIRSILARIN ,ADİ ŞEREFSİZ HIRSIZLARIN ,KATLİYAM YAPANLARIN ,YAPTIRTANLARINDA , ÖNÜNE GELENİ ŞAHSIMA HAKARETEN DİYEREKTEN HAPİSE ATIRANLARIN TAZMİNAT DAVASI ATANLARINDA İFTİRACILARINDA TANRI BELÂLARINI VERSİN .SENİ ÇOOK SEVİYORUZ HALÜK LEVENT .İYİ KALPLİ MERHAMETLİ GÜZEL İNSAN

Avatar
vanlı 2018-06-03 14:37:56

bence İZMİR MARŞINI ÖYLEDİĞİ İÇİNDİR. İÇİNE SİNDİREMEYEN YARGI MENSULARI DA OLABİLİR.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-03 15:07:53

DURUŞU BÜTÜN KESIMLERCE BILINIYOR.GÖZDAĞI VERILMEK ISTENMİŞ.YANI ILERI GITME SUDAN SEBEPLE TUTUKLAYABILIRIZ
DEMEK İSTEMİŞLER.TAMAMIYLE YILDIRMAYA YÖNELIK AKEPE KIŞKIRTMASI.

Avatar
O GÜZEL BURNUNA KURBAN OLURUM . 2018-06-03 14:35:45

Seninle gurur duyuyoruz .Çünki sen yalaka ,yaltakcı ,menfaatci ,göt öpen deyilsin .!! Çünki sen şahsiyetli çgururlu ,karekterli ,SANATCI dahisin ç0nki sen kimse kula kulluk yapıyorsun ,kısacası çünki sen iyilik meleğisin ÇÜNKİ SEN ULU DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHUR BAŞKANI TÜRK ULUSUNUN EBEDİ ULU ÖNDERİ AZİZ GAZİ SEVGİLİMİZ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKCÜ SANATCISIN SENİ SEVİYOR VE GEÇMİŞ OLSUN DİYORUZ .

Avatar
Halkın Sesi 2018-06-03 15:48:51

Yavuz Bingöl olmalıydı...

Avatar
cevher doğanay 2018-06-03 16:01:49

ANLAMDIM MI TV. İZMİR MARŞINI SÖYLEDİN DİYE YAPILIYOR. HÜKÜMET TÜM YETKİLERİ KULLANIYOR . AMA SIRA ONLARA DA GELİR.