Gül, Akşener, Kılıçdaroğlu ve Karamollaoğlu buluşuyor...

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener ve CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün İstanbul'da gerçekleşecek olan Erbakan Ödülleri töreninde buluşacak.

Gül, Akşener, Kılıçdaroğlu ve Karamollaoğlu buluşuyor...

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener ve CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün İstanbul'da gerçekleşecek olan Erbakan Ödülleri töreninde buluşacak.

24 Nisan 2018 Salı 13:22
Gül, Akşener, Kılıçdaroğlu ve Karamollaoğlu buluşuyor...

24 Haziran'da gerçekleşecek seçim öncesi ittifak görüşmeleri sürerken, bugün İstanbul'da ilginç bir buluşma gerçekleşecek

Sputnik'te yer alan habere göre, bugün İstanbul Beşiktaş Mustafa Kemal Kültür Merkezi'nde (MKM) gerçekleştirilecek olan "Erbakan Ödülleri" törenine Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener ve Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Lideri Kemal Kılıçdaroğlu katılacak.

Söz konusu isimlerin, tören kapsamında herhangi bir görüşme yapıp yapmayacağı bilinmiyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.04.2018 15:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
abdullah gul bey aday olursa 2018-04-24 13:26:26

tayyip bey e karsi sonuk kalir kaybeder

Misafir Avatar
DİKKA_Tcan 2018-04-24 18:06:20 @abdullah gul bey aday olursa

Görüntü TÜRKİYE, TÜRK İNSANI ama içerik YAHUDİ VE HAÇLI ittifakı , görüşmesi, icraatı. Bu resim Türkiye aleyhine çalışıyor. DİKKAT.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Temel Karamollaoğlu Bey 2018-04-24 14:55:59 @abdullah gul bey aday olursa

Abdullah Gül Cumhurbaşkaniyken AKP nin Çankaya noteri gibi davranmadimi ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
YOBAZ KAFİR 2018-04-24 13:37:46

GÜL aday = AKP ERDOĞAN KAZANIR

Avatar
yürüyün gidin 2018-04-24 13:33:12

Sayın notere bu kadar sarılmak niye

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-24 14:39:05

Sakın ha. ingiliz uşağı bay noterle, abd uşağı bop eş başkanın arasında ne fark var ki. Al birini vur ötekine. İkiside emperyalist ülkelerinin kuklaları. Ekmelettin gibi bir hata yapmayın. Vatandaş olarak halk iktidarı istiyoruz. Emperyalist ülkelerin ellerinde oyuncak olmayacak Cumhurbaşkanı istiyoruz. 16 senedir iktidarı dinliyoruz artık vatandaşı dinleyin. Artık söz Milli İradenin. Ekmeklerine yağ sürmeyin onların uykuları kaçtı hata yapmanızı bekliyor. Şimdi tam zamanı vatandaşa kulak verin. İYİ günlere

Misafir Avatar
cok haklisin 2018-04-24 14:57:00 @Vatandaş uyandı

artik millet cumhurbaskanini secmeli

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-04-24 14:41:24

bence temel bey bir teuva atıdır kendide biliyor türk vatanseverler güle asla oyunu vermez *sanırm eskiden bahçelinin görevini temel beye vermişler *yani yeni bir ekmeledin vakası yaştacaklar türkiyeye *madem temel bey gül çok istiyor gedileri aday göstersin ama ortak aday gösterilirse bu tek adamlık rejiminin ilanı demektir gül beyi kimse sevmez milliyeci olarakta görmez *** içten hesap yapan sinsi kişiliğie sahiptir ve tehlikelidir yazık olur ülkemize**

Avatar