banner87

Günler sonra Deniz Baykal'dan ilk fotoğraf...

Tedavisine Gülhane Eğitim Araştırma Hastanesi'nde devam edilen eski CHP Genel Başkanı ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal'ın aylar sonra ilk fotoğrafı yayınlandı.

Günler sonra Deniz Baykal'dan ilk fotoğraf...

Tedavisine Gülhane Eğitim Araştırma Hastanesi'nde devam edilen eski CHP Genel Başkanı ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal'ın aylar sonra ilk fotoğrafı yayınlandı.

14 Haziran 2018 Perşembe 15:56
Günler sonra Deniz Baykal'dan ilk fotoğraf...

Halk TV Genel Müdürü Şaban Sevinç, uzun süredir tedavi gören Deniz Baykal'ın fotoğrafını twitter hesabından paylaştı. Sevinç, "Sayın Deniz Baykal’a bayram ziyareti yaptım. Sağlığı gayet iyi. Deniz Bey herkesin ramazan bayramını kutluyor. 24 Haziran’da ikinci bir bayram sevinci yaşayacağımıza inandığını söyledi" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.06.2018 15:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VEBAL 2018-06-14 18:05:44

Bu ülkenin kaderi ile oynadın sayın Baykal. RTE'nin önünü açan siz oldunuz.Türk Milletinin bugün bölük pörçük bir şekilde ötekileştirilmiş ve kutuplaştırılmış bir durumda sağa sola savrulmuş perişan bir vaziyet içerisinde olmasına vesile olan din istismarı güden siyasi iktidarın ülkemizi içerisine sevk ettiği hal ve gidişatı sizlerin bizlerden çok daha iyi bildiğiniz ve gördüğünüz bir gerçektir.OHALDE bu millete neyin bedelini ödetecekler.TEK adam dayatması hak eden var hak etmeyen aydın görüşlü Atatürk'çü vatansever insanlar var.Bu yıkımın altında asıl kalması gerekenler kalmazsa eğer bunun vebali senin boynuna sayın Baykal.

Avatar
Ossmann 2018-06-14 19:17:26

Sn Deniz baykal bey de diger beşerler gibi hata yapabilir . Türkiyeye emegi gecmistir ve CHP nin seref adayidir. Emege saygili olmak gerekir. Bundan sonrada zaten kendi kabuguna cekilecektir zaten saglik durumuda elverisli degil. Günahsiz olanlar Deniz beye laf söylesin de görelim.

Avatar
yılmaz yaşar 2018-06-15 03:08:06

bu domates belasını buldu sırada kayıkcı recp var

Avatar
Emine 2018-06-14 16:36:24

Cok muglak bei aciklama...RTE için mi yoksa Sayin Ince için mi? Sevinecek.. yasli Essek...

Avatar
Umut 2018-06-14 18:56:05

80 yasinda bu ülke için herseyini vermis bhasta bir insana böyle ahlaksizca yorum yapan insan müsveddeleri siz birakin insan olmayi hayvan bile olmazsiniz haysiyetsiz serefsizler

Avatar
aydın 2018-06-14 18:02:13

CHP Yİ HDP Cİ AJANLAR ELE GEÇİRMEYE ATATÜRK ÇİZGİSİNDEN UZAKLAŞTIRMAYA ÇALIŞIYORLAR,İSTANBUL İL BAŞKANINI GETİRENLER.BÖKE Yİ İLERDE GENEL BAŞKAN YAPIP ONUNLA CHP Yİ ATATÜRK ÇİZGİSİNDEN UZAKLAŞTIRACAKLAR.DERİN YAPI VAR GÜCÜYLE UGRAŞIYOR

Avatar
Gunther 2018-06-14 18:46:29

bu ne utanmaz adam, evli olmasina ragmen, baskasiyla dusup kalkti, bir yila yakindir komada, ne zaman cikacagi belli degil, Enis Berberoglu 25 yil ceza aldi hapisde, ne zaman cikacagi degil, CHP hala bunlari aday gosterdi, ahde vefa dese, o da yok. Vekil iken partiye ve millete ne verdiler, bilen varmi.? Bu kafayla CHP iktidara gelemez. Belediyeler desen Sn.Buyukersan Hoca gibi kac tane gosterebilirler.?

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-14 19:05:02

RAHMETLI ÖZAL ANAYASAYI DELDİ.BAYKAL ERDOĞAN İÇİN ANAYASAYI ÇARPITTI.DÜNÜN BUGÜNÜN SIKINTILARI VE ERDOĞAN.