banner87

Gürsel Tekin’den önemli açıklama: YSK’yı göreve çağırdı

CHP’li Tekin, Muharrem İnce’nin Yalova mitinginin TRT tarafından yayınlanmadığını belirterek, ‘Yasanın, Anayasal kuralların derhal işletilmesi lazım. YSK’yı göreve çağırıyorum” dedi. Tekin, belediye otobüslerinin AKP kongreleri için kullanılmasına da sert çıktı.

Gürsel Tekin’den önemli açıklama: YSK’yı göreve çağırdı

CHP’li Tekin, Muharrem İnce’nin Yalova mitinginin TRT tarafından yayınlanmadığını belirterek, ‘Yasanın, Anayasal kuralların derhal işletilmesi lazım. YSK’yı göreve çağırıyorum” dedi. Tekin, belediye otobüslerinin AKP kongreleri için kullanılmasına da sert çıktı.

06 Mayıs 2018 Pazar 12:32
Gürsel Tekin’den önemli açıklama: YSK’yı göreve çağırdı

CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin, CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin dün Yalova’da yaptığı mitinge TRT ve Anadolu Ajansı’nın gitmediğini, miting görüntülerinin TRT ekranlarına yansıtılmadığını belirterek, YSK’yı göreve çağırdı.

Tekin, YURT Gazetesi’ne yaptığı açıklamada, “Suç işleniyor. Bu saatten sonra yetkinin tamamı Yüksek Seçim Kuruluna aittir. Yasanın, Anayasa’nın derhal işletilmesi lazım. Bu eşitsizliğe karşı YSK’yı göreve çağırıyorum. Yasalar, Anayasa ayaklar altında” dedi.

OTOBÜSLER AKP'YE

Tekin ayrıca AKP'nin bugün İstanbul il kongresinin bulunduğunu belirterek, "İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin otobüsleri bu kongre için seferber edilmiş durumda. Bu durum, parti devleti haline gelmenin en büyük kanıtıdır” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.05.2018 15:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-05-06 12:50:22

Bay Kemal demokrasi dersi verdi duvara tosladılar çirkefleşiyorlar Sn.Temel Bey milli görüş gömleğini vermedi çirkefleşiyorlar Meral bacımız gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar Millet ittifakı kuruldu merkez sağ ve muhafazakar oylarını yitirdiler çirkefleşiyorlar kutsanmış Adama tapan saray soytarıları akıllarınca algı operasyonları yapmaya çalışıyorlar ama nafile. Şunu anlayın sen ben kavgası bitti sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü bir ittifak kurdu. Milli irade metanetle seçimi bekliyor Güç zehirlenmesi yaşayan koltuk sevdalısı Ankara'daki beylere sandıkta cevabını verecek.

Misafir Avatar
XXX 2018-05-06 12:56:04 @Vatandaş

kopyala yapistir hep ayni yorumlar!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2018-05-06 12:51:48

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
trt yi 2018-05-06 14:18:59 @Vatandaş

ve yandaş kanalları kapatılması lazım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adam olun be 2018-05-06 13:56:59 @Vatandaş

Devletin imkanları derken neden bahsediyorsun iş bilmez oyuncak .?Yalancının Allah belasını versin . sahtekar iftiracı işbilmez başkalarının uşakları.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
XXX 2018-05-06 12:56:49 @Vatandaş

Kopyala yapistir , zahmetsiz kafa yormaya gerek yok.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ay 2018-05-06 12:59:41

Ne yaparlarsa yapsınlar gidiciler.

Avatar
ismail 2018-05-06 14:22:36

YSK nın önüne milyonlarca İNSANI YIĞIN VE KANUNLARI UYGULATTIRIN KONUŞMAYIN YAPIN!

Avatar
eyyy ysk seffaf adil 2018-05-06 13:02:46

secim istiyoruz

Avatar
AYDINA CEVAP 2018-05-06 14:49:46

AYDIN MISIN NE B. SUN BU ÜLKEDE BARIŞ SÜRECİ DİYE BİR TİYATRO YAŞANDI. HABURU NE CABUK UNUTTUN, FETOYA HOCA EFENDİ DENİLEN GÜNLERİ NE ÇABUK UNUTTUN ULEN

Avatar
aydın 2018-05-06 13:44:58

hdp e pkk yı haklı görüyor ve o diyor terör orgutu degil hakımızı savunan siahlı örgüt.YENİ CHP NE YAPIYOR HEM YAŞA ASKER A,YAŞA HDP DİYOR BARIŞCI DEMİRTAŞ DİYOR,Bİ KARAR VERİN İKİSNDEN BİRİNE YA HDP DİYİN YA ASKER BÖYLE KANSIZLIK SOYTARILIK OLMAZ İKİ TARAFADA GÖZ KIRPMAK,SAHSİYETSİZ POLTİKA HDP YE DEMEN LAZIMKİ DOST OLARAK EY HDP GEL TERÖRÜ YOL SEÇMEKTEN VAZ GEÇ DEMOKRASİ MÜCADELESİ VEİ BİNLERCE HALK ÇOCUGU ASKER RELİM EGER TERÖRÜ DESDEKLİYORSAN YAHU SENİN MECLİSTE NE İŞİN VAR GÖZ GÖRE GÖRE SEN ORDA KONUŞACAN DEVLET İMKANLARINDAN FAYDALANACAN 1O BİNLERCE MASUM GENÇ KANDIRILIP TERÖRE ÇEKİLDİ BİNLERSE ASKERİMİZ SEHİT.NE ELDE ETTİN KAN EMİCİ YARSA ,DİNCİ KÜRTÜ İHYA ETTİN KORUYUCU ETTİN, SOLCU KÜRDÜDE OCAGINI YIKTIN HAİNLER,EGER YOLA GELMESSE

Misafir Avatar
mazlumun ahhı akp.yi çarpacak..inşaAllah 2018-05-06 14:45:08 @aydın

aydının maaşı galiba dolgundur ki..akp.ye yağ çekiyor..neyse bu dünyada fukaranınn maaaşını vergisini yiyenler öbür dünyada irin içip zakkum yiyecekler.
mazlumun ahhı yerde kalmaz..aydın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cezmi 2018-05-06 14:43:20 @aydın

aydın uydurma yazını okumuyoruz.zamanımızı çalıyorsun..vazgeç akp.yağcılğından.yeter ya..bıktırdın valla....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın kaç para alıyorsun 2018-05-06 14:21:19 @aydın

bu kadar yalakalıga trol olarak ssk varmı

Beğenmedim! (0)
Avatar
KING 2018-05-06 17:35:40

EYYYYYY TÜRK HALKI AYAGA KALK YEDIRME ARTIK BIR SILLE ATKI HARAMILER CINGI CINGI DAGILSIN SEN HALKA ISCIYE CIFTCIYE DAGITMA KENDIN ÖRTÜLÜ ÖDENEGIN AMK KOY NE VARSA YE BITIR TÜRK HALKI SAKAKLAR LÜTFEN SOKAKLARA KORKMADAN BU TALABNI ANCAK HALK ÖNLER NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE KAHROLASI MHP AKPE SER PARTILERI YOK OLA INSALLAH