Güvenlik uzmanı Mete Yarar'dan Zeytin Dalı Harekatı açıklaması!

Güvenlik uzmanı Mete Yarar, Afrin'de teröristlerin arkasında küresel güçlerin olduğunu ve terör örgütünün başında Kandil'den gelen birisinin bulunduğunu söyledi.

Güvenlik uzmanı Mete Yarar'dan Zeytin Dalı Harekatı açıklaması!

Güvenlik uzmanı Mete Yarar, Afrin'de teröristlerin arkasında küresel güçlerin olduğunu ve terör örgütünün başında Kandil'den gelen birisinin bulunduğunu söyledi.

21 Ocak 2018 Pazar 13:19
Güvenlik uzmanı Mete Yarar'dan Zeytin Dalı Harekatı açıklaması!

Güvenlik uzmanı Mete Yarar katıldığı bir televizyon kanalında Zeytin Dalı Harekatı'na ilişkin detayları paylaştı. Yarar, PYD'nin bir üst akıldan yardım aldığını açıkladı. Yarar, "Örgütün bir üst akılı Kandil. Afrin'de bulunan ekibin başında Kandil'den gelen bir sorumlu var. Askeri uzmanın bölgeye geldiğini biliyoruz. Mayınların, ağır tüfeklerin, kanasların nereye yerleştireceklerini öğrettiler. Bunun dışında bir üst akılın da anlık istihbarat sağladıklarını biliyoruz. Karayolu ve demir yolu tünellerini kullanıyorlar. Mühimmatları buralara yerleştirmişler" dedi.

Türkiye'nin Afrin'i ev ev bildiğini belirten Yarar, "6-9 bin YPG'li olduğu belirtiliyor. Silah kullanan ise 3 bini geçmez benim tahminimce. Asıl güçlerini aşağıya doğru kaydırmış bulunuyorlar. Özellikle petrol ve su kaynaklarının olduğu bölgede daha kuvvetliler" ifadelerini kullandı.

"Türkiye, ABD'nin verdiği silahları vurdu​" diyen Yarar, "Bu operasyonu riske sokacak şey 'ne zaman bitecek' sorusudur" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossman 2018-01-21 13:24:47

Bop esbaskaninin arkasinda küresel gücler yokmuydu? Suriyenin icine fitne sokanlarin arkasinda kimler vardi ?

Misafir Avatar
Ossman 2018-01-21 18:14:53 @Ossman

Orta dogudaki savasin enerji ile alakasi yok. Cünki amerika sinirsiz ve karsiliksiz olarak yarattiklari dolar ile bilgisayar düymesine basarak her seyi satin alabiliyorlar. Asil mesele yinon planinin yani büyük israilin gerceklestirilmesi. Israil bayraginda bulunan paralel mavi cizgiler siyonist devletin sinirlarini belirler o sinirlarda firat ile dicle nehri arasidir. Amerikan usaklari pyd siyonistlerin yardimi ile nereyi isgal etti ? dicle ile firat arsini! Bop esbaskani neden oraya müdahale edemiyor ? Afrin sinirimizda geri kalan 600 km sinirimiz degilmi ? Google amcaya sor Yinon haritasini bul ve bak!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dis gucler 2018-01-21 16:42:05 @Ossman

enerji savasinda
dunyanin enerjilerini paylasiyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-21 13:29:15

Bunu bilmek icin guvenlik uzmani olmaya gerek yok,biz bop es baskanlarindan biriyiz,hani su amerikanin da dusundugu!!! Uzmanmis

Avatar
Oso 2018-01-21 13:55:13

Ha PKK, ha OSO...

Avatar
Asıl işid zihniyeti tehlikelidir 2018-01-21 15:07:51

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve iktidarın sözcülerinin amacınının ‘milli güvenlik olduğunu söyledikleri bu operasyonun ancak Rusya ile yapılan pazarlıkların ardından Rus askerlerinin Afrinden çekilmesiyle başladığına dikkat çeken Türkmen şunları söyledi: Yani Suriyede ABD ile egemenlik mücadelesi halinde olan Rusya, bu operasyona bugün kendi çıkarlarına hizmet ettiği için izin verdi. Çünkü Rusya bu operasyona ‘olur vererek bir yandan Türkiyeyi rakibi ABD ile daha fazla karşı karşıya getirmeyi ve öte yandan da Suriye Kürtlerini sıkıştırarak kendi himayesinde bir çözüme razı etmeyi amaçlıyor.

Açıktır ki ülkeyi, emperyalistler arasındaki egemenlik savaşının içine sürükleyen, bir emperyalist gücün ‘oluruyla Suriyedeki kardeşlerimizi bombalayanlar ülkeyi daha büyük tehdit ve tehlikelerle yüz yüze getirmektedirler.

Avatar
suriyenin 2018-01-21 15:37:04

toprak butunlugu ulkemizin toprak butunlugudur

Avatar
teröristlerin 2018-01-21 15:40:37

silahlari ne marka ona bakmak kimin destekledigini ordan ogrenebiliriz

Misafir Avatar
Zübük 2018-01-21 17:56:51 @teröristlerin

Bugaristanin silah markasimi var suriyedeki terörislerin hepsine silah gönderen ülkelerden birisi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-01-21 13:25:47

ben kürtlerin bu kadar cesur ve korkusuz olduğunu bilmezdim amerika onun için onlara güveniyor eğer türkler gibi savaş uçakları tankları topları olsa asla yenilmezler ben teslim olcaklar kaçacaklar sandım ırakın kürtleri bakıp utanıyorlardır

Misafir Avatar
yinon 2018-01-21 16:39:31 @köylü

planini bende duymustum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zübük 2018-01-21 13:59:47 @köylü

O korkusuz dediklerin, amerikan usakligi yapiyor. siyonistlerin yinon planini gerceklestirmek icin mücadele veriyorlar.

Beğenmedim! (0)