Habertürk ekranlarında şok sözler

ABD Başkanı Donald Trump'ın Twitter üzerinden Rusya'ya savaş tehdidinde bulunması Kültür Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hasan Köni tarafından ilginç bir şekilde yorumlandı.

Habertürk ekranlarında şok sözler

ABD Başkanı Donald Trump'ın Twitter üzerinden Rusya'ya savaş tehdidinde bulunması Kültür Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hasan Köni tarafından ilginç bir şekilde yorumlandı.

11 Nisan 2018 Çarşamba 21:35
Habertürk ekranlarında şok sözler

ABD ile Rusya arasında Suriye gerginliği yaşanıyor. ABD'nin 5 ve 6'ıncı filolarını bir harekat amacıyla Akdeniz'e göndermesinin hemen ardından ABD Başkanı Donald Trump Rusya'yı tehdit etti.

Tehdidi değerlendiren Kültür Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hasan Köni ilginç bir yorumda bulundu.

"SAVAŞ ÇIKSA YAŞARIZ"

Prof. Dr. Hasan Köni konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede ABD'nin Rusya'ya karşı bir savaş ilan edemeyeceğini, bu ilanın bir blöf olduğunu belirtti. Cümlesinin sonunda skandal bir açıklamaya imza atan Köni, "Savaş olursa acayip programlar yaparsınız. Yaşarız yani." dedi.

Açıklama sırasında deneyimli spiker Didem Güler de şaşkınlık geçirirken Köni'nin sözleri sosyal medyada da tartışma konusu oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.04.2018 21:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hoca saçmalamaya başlamış artık 2018-04-11 21:53:19

Ben geldim neredeyse 60 yaşıma,ders aldık sizden vaktiyle ama artık...

Misafir Avatar
cvp 2018-04-11 23:26:13 @Hoca saçmalamaya başlamış artık

adam yeterince açık yazmış,susartık bunamışsın demiş nazikçe

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Hoca saçmalamaya başlamış artık--cvp. 2018-04-11 22:58:29 @Hoca saçmalamaya başlamış artık

Yazdigini bir de tercüme etsen cok güzel olur

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cahil 2018-04-11 21:54:42

YASASIN SAVAS KAHROLSUN BARIS BUGUN OLDURDUGUNUZ TERORIST SAYISI KAC SEHIT SAYISI KAC BIR INSANI OLDUREN TUM INSANLIGI OLDURMUS GIBI OLUR BIR INSANI YASATAN TUM INSANLIGI KURTARMIS GIBI OLUR TABI CIZGININ OBUR TARAFINA GECINCE ADAMA SORARLAR KAC INSANIN OLUM EMRINI VERDIN DIYE VE O BINLERLE TELAFUZ EDILENLER ADAMIN OBUR TARAFA GECMESINI DORT GOZLE BEKLIYORLAR NEDE OLSA HESAP GUNU VE O ADAMA SIMDIDEN SOYLUYORUM BIR KENARA NOT ET IKI SENE SONRA SENDE BINLERCE INSANI GONDERDIGIN YERDESIN HABERIN OLA UYATMADI DEME HELALLIKLERINI ALMAYA BAK YOKSA CENGELLERLE HER BIRI ETINI CEKECEK YANI O CAN ALMA ACISINI TELAFUZ ETTIGIN RAKAM KADAR YASAYACSKSIN AILE VE COCUKLARINA GELINCE HANI FIRAVUNUN LANETLENMESI VAR YA ONLAR ICINDE O FASLI OKU YASASIN SAVAS KAHROLSUN BARIS KURTULUSA KADAR SAVAD

Avatar