banner87

Hacı adaylarından TL yerine dolar talep ediyor

Erdoğan'ın sözünü bakanı bile dinlemiyor!

Hacı adaylarından TL yerine dolar talep ediyor

Erdoğan'ın sözünü bakanı bile dinlemiyor!

24 Eylül 2018 Pazartesi 06:57
Hacı adaylarından TL yerine dolar talep ediyor

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan "Burası Türkiye burada Türk lirası geçer" derken, Turizm Bakanı Mehmet Ersoy'un şirketi ETS Tur Umre'ye giden hacı adaylarından TL yerine dolar talep ediyor.

ETS Tur'un internet sitesinde yer alan kampanyalarda en düşük tur 699 dolar yani 4 bin 354 TL. En pahalı umre turu ise (Üç gece dört gün VIP Umre Turu) 2099 dolar yani 13 bin 76 Türk Lirası.

ERDOĞAN NE DEMİŞTİ?

Erdoğan "doları dayatanlar bedelini öder" derken turizm şirketi sahibi bakanın şirketinin hac vazifesini yerine getirmek isteyen vatandaşlardan bile dolarla ticaret yapmak istemesi soru işaretlerine neden oldu.

AKP'li Cumhurbaşkanı "burası Türkiye burada Türk lirası geçer" diyerek aksi davrananın bedelini ödeyeceğini söylemişti.

Açıklamanın tamamı şu şekildeydi:

"Kriz diyenlere sakın aldanmayın. Bunlar manipülasyon. Kriz falan yok. Bundan sonra AVM'lerde dolarla kira yok. Bundan sonra her şey Türk Lirasıyla olacak. Aksi takdirde bunun bedelini öderler. Burası Türkiye, burada Türk Lirası geçer."

Toplumsal

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-09-24 12:03:35

Akp dincilerinin dini imani dolardir,onlar kabeden vazgeçer dolardan asla

Misafir Avatar
herkes izlesin 2018-09-25 02:39:59 @Firat

kabe işgali: kabede masonik mekke saat kulesi ve minadaki dikiltaşın kaldırılması
https://www.youtube.com/watch?v=AcRAfMTkEbM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Söylenene değil, söyleyene bakın. 2018-09-24 11:41:09

Gemicikler dolarla alınıp satılıyor,şirketler dolarla satılıyor!Köprü,yol,tünel,havaalanı ve elektrik santrallerine dolar garantisi veriliyor!YERLİ OLABİLMEK İÇİN!...,250.000 $. fiyat biçiliyor!

Avatar
Imam bayıldı 2018-09-24 14:00:26

Sözde Reis flim icabi bağırırsa bagirsin cemaati yapacağını yapıyor. Emperyalistlere tek tokat vuran Gazi Mustafa ATATÜRK. Siz istediğiniz kadar yok dış güçler, yok üst akıl, yok dolar lobisi, yok faiz lobisi,yok Tek parti dönemi bağırın ama emperyalistlere yardım ve yataklık eden sizlersiniz. Neden önce Turkiye'de amerikalı patronlarla toplantı yap ve amerika da para baronları yahudi lobisi ile görüşecek .Güldürmeyin adamı. Seçmenlere şirin görün,gazını al sonra yahudi para baronlarından faizle kredi para aran. Yazıklar olsun güzelim memleketimizi ne hale getirdiniz. İnsaf yahu

Avatar
Bu 2018-09-24 11:32:31

AKP liller, Allah birdir derken bile yalan söylüyorlar, bunların dediğinin tersini yapanlar doğru yoldadır

Misafir Avatar
selim 2018-09-24 19:49:05 @Bu

""bU ADINDAKİ ..KİŞİ,,,""diye hitap eden kişi Turizm Bakanı Mehmet Ersoy' yun şirketi ETS Tur Umre'ye giden hacı adaylarından TL yerine dolar talep ediyor.Buna ne diyorsun? Adam iman edenlerin partisi akp den.Herkes dolarları bozdururken bu ne iş?Bir de yorum yazanların %90 ının imansız olduğunu nereden biliyorsun? MÜNECCİM BOKU FALAN MI YEDİN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bU ADINDAKİ ..KİŞİ,,, 2018-09-24 12:50:29 @Bu

Allah celle celaluhu 1.dir bu sözü kafirde dese inanırız..
sen kafayı hak ile değil lüzümsüz haller ile bozmuşsun..

Beğenmedim! (9)
Avatar
Abdo 2018-09-24 18:56:10

Faso fiso bunlar.dinciler parayı karıyı tatlıyı çok severler taparlar gerisi palavra.

Avatar
A 2018-09-24 11:11:48

Haydat, çok haklısın 2 ay önce Mekkeye küçük iş için gitmiştim. Gördüklerime inanmadım. 5 yıldızlı tatil köyüne kısacası ranta dönüşmüş. Kafeler nargile dükkanları, heryer rezidand kule oteller.

Misafir Avatar
araplar Mekkeyi las vegas a cevirmis 2018-09-25 02:38:03 @A

her yer rant Mekke etrafi yuksek binalarla dolu bi deprem olsa Mekke gitti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hak ve gerçeği inkar eden akibeti abad olmaz. 2018-09-24 12:48:47 @A

he he he...aynısını uydur...birde haksızı haklı göster..neyseki (inanmasanız dahi) ahiret var..o gün hesabınızı nasıl vereceksiniz..iftiralarınızla..
mekke,ye gitmiş..millet nargile içiyormuş..vır vır vır vır..uydur cahil uydur.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Haydat KIRATLI 2018-09-24 09:15:03

Şimdi bir yorum yapacağım dinsiz diyecekler, derse desinler.Yahu çölleri parayla ihya ettiniz, Allahın yarattığı her yer kutsaldır, bizim bulunduğumuz yerlerin önemi yoksa bizede sorgumu yok, 300m yüksekliğinde hilton otelinde kalıp geri geliyorsunuz, tarihi yer gezmiş oluyorsunuz, tarihi yer gezecekseniz, Göbeklitepeyi ziyaret edin, belki orada da bilmediğimiz ibadet şekilleri vardır.

Misafir Avatar
selim 2018-09-24 19:52:19 @Haydat KIRATLI

""hak ve gerçeği inkar eden akibeti abad olmaz.""diye hitap eden kişi Turizm Bakanı Mehmet Ersoy'un şirketi ETS Tur Umre'ye giden hacı adaylarından TL yerine dolar talep ediyor.Buna ne diyorsun? Adam iman edenlerin partisi akp den.Herkes dolarları bozdururken bu ne iş?Bir de yorum yazanların %90 ının imansız olduğunu nereden biliyorsun? MÜNECCİM BOKU MU YEDİN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
imanlı olan kişi,,hak ve gerçeği de 2018-09-24 12:46:13 @Haydat KIRATLI

ilk cümlen geçerli...dinsizsin..imanlı kişi kabe ile başka yerleri mukayese edemez.
hele birgün öldüğünde Allah sana bu konuştuklarını soracaktır..
zaten burda yorum yazanların %90,ı imansız dır..akılları fikirleri atatürk,te sanki kıyamet günü atatürk onları kurtaracak..? demekki ebucehiller bitmez kıyamete kadar.

Beğenmedim! (4)
Avatar
selim 2018-09-24 20:10:41

Selim in ""hak ve gerçeği inkar eden akibeti abad olmaz"" a yazdığı yazı şehven yazılmıştır.