Hakkari'de hain saldırı... Çok sayıda şehit ve yaralı...

Hakkari'nin Çukurca ilçesi Uzundere köyünde yer alan tepe üs bölgesinden inen askeri araca, PKK'lılar tarafından saldırı düzenlendi. Son dakika habere göre, PKK'lıların roketli saldırısı sonucu 2 asker şehit oldu, 1 asker yaralandı.

Hakkari'de hain saldırı... Çok sayıda şehit ve yaralı...

Hakkari'nin Çukurca ilçesi Uzundere köyünde yer alan tepe üs bölgesinden inen askeri araca, PKK'lılar tarafından saldırı düzenlendi. Son dakika habere göre, PKK'lıların roketli saldırısı sonucu 2 asker şehit oldu, 1 asker yaralandı.

20 Haziran 2018 Çarşamba 13:24
Hakkari'de hain saldırı... Çok sayıda şehit ve yaralı...

Bugün saat 10.30 sıralarında, Çukurca ilçesine bağlı Uzundere köyü Harkabirim Tepe Üs Bölgesi'nden inen askeri araçlara, Dolabaren Tepe mevkiinde PKK'lı tarafından roketatarlı saldırıda bulundu.

Saldırıda, 2 asker şehit oldu, 1 asker yaralandı. Hakkari Valiliği, olayla ilgili soruşturma başlatıldığını bildirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.06.2018 14:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hayırlısı 2018-06-20 13:49:16

Pkk ile oslo' da , dolmabahçe'de görüşenler acaba neyin peşinde.

Misafir Avatar
antalya 2018-06-20 18:20:10 @Hayırlısı

Deniz Baykala yapılan ihanetten sonra Antalya ve dürüst CHP liler Kılıçdaroğlunun CHP sine oy vermez..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-06-20 18:19:20 @Hayırlısı

chp hdp ve pkk ile ilişkisini kesmeli. yoksa bu pazar baraj altında kalıp tarihe karışıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
LAZ 2018-06-20 13:26:47

Secim zamani ya baslldilar acaba kime calisiyor yavsak ibneler ...

Misafir Avatar
haksız muhalefet 2018-06-20 15:32:56 @LAZ

Muhalefet kına yakıyor şehid haberşeri geldikçe. ama yazık ediyorlar.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
vatansever_ali 2018-06-20 15:32:25 @LAZ

Düşman seçimleri etkilemek için ekonomik savaşa terörü tekrar ekledi. BIKMAYACAĞIZ. KORKMAYACAĞIZ, TESLİM OLMAYACAIZ. VATANI BÖLDÜRTMEYECEĞİZ. HAİNLERLE İŞ TUTANLARA OY VERMEYECEĞİZ.

Beğenmedim! (2)
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-20 14:38:50

Şuraya bakın .Vali sadece soruşturma başlamıyormuş. Niye karşılık verimiyor.?? Bizim aslanlarımız ,yiğitlerimiz ŞEHİT VE gazi oluyorda sadece soruşturma deniyor .?? Çünki tayyip deyişi abd söz verdi .Hani daha bir kaç aya kadar plaklar saldırmadan biz onları imlerinde bulup öldürecektik diyordu .? Heyy şerefsiz tayyip şehit ve gazi MEHMETÇİKLER TÜRK ULUSUNUN EVLATLARI .Şerefsiz tayyip senin çocuklarını öldürseler dünyayı PKKININ başına yılardır NAMUSUZ MAHLÜK. Sadece soruşturma başlatmışlar .TANRI SENİM BİN TÜRLÜ BELÂNI VERECEKTİR tayyip puştu . Abd söz verdi menbiçte yine bir çok ETRİKALAR dönüyor .Bir çok TÜRK ULUSUNUN EVİNE YİNE ATEŞ DÜŞÜRDÜN TANRIDA SENİN EVİNE DİLERİM TANRIDAN (( SÖNMEYEN ATEŞ DÜŞÜRSÜN ABD yine iş birliği yapıyor .Yine İHANET SÜRECİ VE BU DEFADA ABD verilen sözler ve 4 LÜ kürtistan şerefsiz ,puşt tayyip ocağına ateşlerin en acısı düşün .Amin

Avatar
Hayırlısı 2018-06-20 13:46:16

Menzil tarikatının da feto' dan farkı yok.

Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-06-20 13:28:51

BU SALDIRIYI YAPAN AKP'YE BAGLI TÜRK DEVLETÌNÌ TANIMAYAN, MENZÌL TARÌKATININ AZILI TERÖRÌSTLERÌ YAPTI.

Avatar
cevher doğanay 2018-06-20 15:25:26

MENZİL NE S FETÖ DAN NE FARKI VAR CUMHURİYET ATATÜRK DÜŞMANLARİ İBNELER YARIN ÖBÜR GÜN HER YERİ BOBALARLAR ŞEREFSİZLER 50 KİŞİYİ DEĞİL 150 KİŞİ VURURLAR BUNLQRA MEYDAN BIRAKMAMAK LAZIM. HÜKÜMET DEĞİŞİKLİĞİNDE BUNLAR LEĞV EDİLECEK YA DA İMHA EDİLECEKLER HARKES KANUNLARA UYACAK CAMİLERİMİZ AÇIK HERKES İBADETİNİ YAPABİLİR ENGEL YOK Kİ YALANCI SAKALLILAR.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-20 14:40:25

Şuraya bakın .Vali sadece soruşturma başlamıyormuş. Niye karşılık verimiyor.?? Bizim aslanlarımız ,yiğitlerimiz ŞEHİT VE gazi oluyorda sadece soruşturma deniyor .?? Çünki tayyip deyişi abd söz verdi .Hani daha bir kaç aya kadar plaklar saldırmadan biz onları imlerinde bulup öldürecektik diyordu .? Heyy şerefsiz tayyip şehit ve gazi MEHMETÇİKLER TÜRK ULUSUNUN EVLATLARI .Şerefsiz tayyip senin çocuklarını öldürseler dünyayı PKKININ başına yılardır NAMUSUZ MAHLÜK. Sadece soruşturma başlatmışlar .TANRI SENİM BİN TÜRLÜ BELÂNI VERECEKTİR tayyip puştu . Abd söz verdi menbiçte yine bir çok ETRİKALAR dönüyor .Bir çok TÜRK ULUSUNUN EVİNE YİNE ATEŞ DÜŞÜRDÜN TANRIDA SENİN EVİNE DİLERİM TANRIDAN (( SÖNMEYEN ATEŞ DÜŞÜRSÜN ABD yine iş birliği yapıyor .Yine İHANET SÜRECİ VE BU DEFADA ABD verilen sözler ve 4 LÜ kürtistan şerefsiz ,puşt tayyip ocağına ateşlerin en acısı düşün .Amin

Avatar
aydın 2018-06-20 13:37:34

böyle giderse iş savaş kapıda,hdp açık açık pkk ile ilişkide ode askerimizi sehit ediyor,milet patlama noktasında,chp e kendine gel hdp ile ilişkiyi kes ve uyar pkk ile ilişkiyi kes, bu böyle gitmez

Misafir Avatar
aydın 2018-06-20 18:21:12 @aydın

sehit haberleri geldikce chp oyu düşüyor haberiniz ola,çünkü selahatin demirtaş ziyaret guncelleniyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-06-20 13:41:30 @aydın

Ulan orspu aydin defol

Beğenmedim! (0)