banner87

Hakkari'de şehit sayısı yükseldi

Erdoğan: "Hakkari'deki mühimmat patlamasında 7 şehidimiz, 25 yaralımız var."

Hakkari'de şehit sayısı yükseldi

Erdoğan: "Hakkari'deki mühimmat patlamasında 7 şehidimiz, 25 yaralımız var."

10 Kasım 2018 Cumartesi 14:05
Hakkari'de şehit sayısı yükseldi

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Hakkari'de meydana gelen mühimmat patlamasına ilişkin konuştu.

7 ŞEHİT, 25 YARALI VAR

Erdoğan yaptığı açıklamada "Hakkari'deki mühimmat patlamasında 7 şehidimiz, 25 yaralımız var" dedi.

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AZİZ ŞEHİTLER . 2018-11-10 14:44:07

AZİZ ŞEHİTLERİMİZ yiğitler,aslanlar bu fedakârlarınızı nasıl öderiz.MEKANINIZ CENNET TOPRAĞINIZ NUR OLSUN ACILI AİLELERİNİZİN BAŞI SAĞ OLSUN.BU VATAN VE TÜRK ULUSU SİZ AZİZ ŞEHİTLERE MİNNETARDIR .

Misafir Avatar
kumandan alatar 2018-11-10 18:02:22 @AZİZ ŞEHİTLER .

bu abd ve ypgnin iha saldırısıda olabilir akidişler

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-11-10 15:46:14

hdp e terörist başına metiyerler duzuyor oda pkk yı yönetiyor,derhal kapatılmalıdır

Misafir Avatar
degerli halklarimiz 2018-11-10 17:44:36 @aydın

mhp ve akp derhal kapatilmalidir bu iki fasist cihatci parti savasi korukluyor insanlarimizi kendi cikari zevkleri ugruna olume gonderiyor her gun her gece bir suru olumler var ekonomiyi cokertiler hirsizliklarida var iki parti terorislik yapiyor bunlarin butun organizasyonlari yan kuruluslarinan kapatilmalidir ulkemiz kurtulsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
yılmaz 2018-11-11 02:10:26

Hani srtık şehitler helmeyecek analar ağlamıyacaktı...Ülke böyle tarafgirce yönetilirse Oğul askere gönderilmesse halkın çocukları için "Ne mutlu şehit oldular" diyenler utansın...AKp ve Mhp kapatılmalı..Birisi dini kullanıyor diğeri çakma Milliyetcilik ile yurdu halkı bölüyorlar..1

Avatar
Kara Fatma 2018-11-10 19:42:35

Şehitlerimize Allah(cc) rahmet, kederli ailelerine başsağlığı dilerim. Ayrıca gazi yaralılarımıza da Allah(cc) açıl şifalar dilerim

Saray ve avaneleri Mehmedimizin üzerinden kirli ellerinizi çekin. Siyasî hırs, fantezi ve oy kaygısı yüzünden Mehmedimi kullanma.

Avatar
Mantık 2018-11-11 11:23:51

Akılsız milletlerin bol bol şenitleri olur.