Halaçoğlu: Bu ülkede sandığımdan daha çok hain var

MHP'den ihraç edilen Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, tarihçi- yazar Mustafa Armağan’ın, Atatürk ile ilgili yaptığı açıklamalara tepki gösterdi. “Bu gibi kişilerden dolayı artık tarihçiyiz demeye utanır olduk vesselâm” diyen Halaçoğlu, “Bu ülkede sandığımdan daha çok hain var maalesef” dedi.

Halaçoğlu: Bu ülkede sandığımdan daha çok hain var

MHP'den ihraç edilen Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, tarihçi- yazar Mustafa Armağan’ın, Atatürk ile ilgili yaptığı açıklamalara tepki gösterdi. “Bu gibi kişilerden dolayı artık tarihçiyiz demeye utanır olduk vesselâm” diyen Halaçoğlu, “Bu ülkede sandığımdan daha çok hain var maalesef” dedi.

09 Mayıs 2017 Salı 17:25
1410 Okunma
Halaçoğlu: Bu ülkede sandığımdan daha çok hain var

Tarihçi- yazar Mustafa Armağan’ın bir televizyon programında Atatürk ve manevi kızı Prof. Dr. Afet İnan’a yönelik sözleri tepki çekti. Bir dönem Türk Tarih Kurumu Başkanlığı görevinde de bulunan Kayseri Milletvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu, bu konuda 2 belge yayınlayarak, Armağan’a cevap verdi. Sosyal paylaşım sitesi üzerinden açıklama yapan Halaçoğlu, “Bu ülkede sandığımdan daha çok hain var maalesef” dedi.

Halaçoğlu, şu ifadeleri kullandı:

“Yahu Mustafa Armağan diye sözde bir tarihçi çıkmış, bu ülkenin kurtarıcısı ve kurucusuna hakaret ediyor. El insaf. Bakınız ben iki belge paylaşacağım. Birincisi 18 Temmuz 1335 Rumi (8 Temmuz 1919 miladi) tarihli Padişahın Başkatibi tarafından Mustafa Kemal Paşa'ya gönderilen bir telgraf. İkincisi aynı gün gece 11.45'te Mustafa Kemal tarafından Padişaha gönderilen telgraf. Birincisinde 'Oraca vaki olan teşebbüslerinizin, her nasılsa İngilizlerce müdafaa-i vataniye şeklinde değil, başka şekilde telakki olunduğundan İstanbul’a çağrılmanız konusunda ağır baskı altında oldukları ve bu sebeple İstanbul’a çağrıldığı' bildiriliyor. İkincisinde ise bu çağrıya karşılık Mustafa Kemal Paşa tarafından, bu baskıları bildiğini, ancak bölgeden ayrılmasının doğuracağı sonuçları padişahın da takdir edeceğini, bu sebeple padişahı baskıdan kurtarmak için şerefle içinde bulunduğu askerlik görevinden istifa ettiğini, ancak bundan böyle de yine gerek saltanat ve gerekse hilafet makamının hizmetinde olacağını bildiriyor. Bu ülkede sandığımdan daha çok hain var maalesef. Şu an içinde bulundukları ülkede varlıklarını o kişilere borçlu oldukları halde kurucusuna hakaret eden kişi ya cehaletle, ya da hainlikle suçlanabilir. Kişi mürekkep yalamışsa ikincisi uyuyor. Artık yüce dediğimiz Türk Milleti kendine dönmeli, milli değerlerden uzak sahtekarların kulu kölesi olmamalı, kendisinin ve çocuklarının geleceğini düşünerek hareket etmeli. Vatanı için bir menfaat gözetmeden gecesini gündüzüne katan, can veren ecdadına hakaret edenlere de pabuç bırakmamalı. Bu gibi kişilerden dolayı artık tarihçiyiz demeye utanır olduk vesselâm. Saygılarımla...”


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2017-05-09 21:04:36

ulkeyi satan satana para herkesi susturuyor hainlik çıkıyor

Avatar
ertürk 2017-05-09 22:07:53

bu islamci demeyilmde selefi artiklarinin atatürkle ne hesablari olabilir .tc miz savdu Iran misir gibi degilse atatürke bu milletin büyük borcu var .akp nin sayesinde nerdeyse cihatisler Cihat ilan edecekler .bu milletin gururuyla oynamayin tarihde tek sahitdir .kalpazanlik yaparak tarihi gercekleri tersyüz edemeyeceksiniz .

Misafir Avatar
ertürk e 2017-05-10 12:02:26 @ertürk

Ulan geri zekalı, serseri. ATATÜRK düşmanlığı ile AKP yi neden yan yana koyuyorsun bre cahil. ATATÜRKÜ Türk milleti olarak seviyoruz. AKP de Türkiyenin tümünü kucaklayan bir parti bu ayrımcılığı bu fitneyi yapmak zorundamısın.? ATATÜRK Ü seviyorsan ona bir fatiha oku da bir iyilik yap ama sende nerde bir fatiha okuyacak yapı! senin kendine hayrın yokki ATATÜRK e olsun. gerizekalı cahil ve uçuk manyak seni.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-09 23:43:13

AKPLİ PROPAGANDACILAR BURADA VE FIRSAT BULDUKLARI HER ALANDA, HER YERDE, ‘AKP, TÜRKİYEYİ KALKINDIRDI, UÇURDU ‘ DİYEREK, BOŞ VE ANLAMSIZCA REKLAM YAPACAKLARINA, BİRAZ GERÇEKÇİ VE VİCDANLI OLSUNLAR DA VE EĞER BU KONUDA ZERRE YÜREKLERİ VARSA, GERÇEKÇİ BİR BİÇİMDE, ‘AKP, TÜRKİYEDE AÇLIĞI VE İŞSİZLİĞİ BİTİREN PARTİDİR, GENÇLERİMİZİN ISTIRAPLI İŞSİZLİKLERİNE SON VERİP, MUTLULUĞA KAVUŞTURAN TEK PARTİDİR DİYE PROPAGANDA YAPSINLAR, YAPABİLSİNLER DE ALINLARINDAN ÖPELİM BURADAN, VAR MISINIZ ?!... ÖYLE KURU KURUYA REKLAM YOK KUSURA BAKMAYIN LÜTFEN !!!... YAHU GENÇLERİMİZ İŞSİZLİKTEN EVLENEMİYOR, EVLENEN DE AYRILMAK ZORUNDA KALIYOR, DAHA KÖTÜSÜ İNTİHAR EDİYOR TÜRK GENCİ, SİZ TUTTURMUŞSUNUZ , ‘AKP, ÜLKEYİ KALKINDIRMIŞ, YOL, KALDIRIM , ASFALT YAPMIŞ; UÇURMUŞ ‘ DİYORSUNUZ ! GENÇLER, SABAH KAHVALTILARINDA EKMEKLERİNE ASFALT MI SÜRÜP YİYECEKLER VE YIKILAN EVLİLİKLERİNİ DE, YAPILAN PARLAK ASFALT YOLLAR MI BİRLEŞTİRECEK NE YANİ ? NEYİN ZIRVASINI YAPIYORSUNUZ SİZ ?! BİRAZ GERÇEKÇİ OLUN VE FAKİR

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-09 23:43:33

2-
PERİŞAN MAHALLELERE GİRİN VE DOLAŞIN DA, SOSYAL SORUNLARLA YÜZLEŞİN BİRAZ LÜTFEN !!! ... ÖYLE YAPILAN REKLAMLAR, TOPLUMSAL ACILARI DİNDİRMİYOR MAALESEF !!! …

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-09 23:46:50

*** BİREYİNİ EKONOMİK GELİR ANLAMINDA ÇOK ÇOK GÜÇLÜ KIL Kİ, DÜŞMANIN O KİRLİ PARASIYLA, PULUYLA ASLA SATIN ALINAMAYACAK DOYGUNLUKTA ÇOK SAĞLAM BİREYLERDEN OLUŞSUN O ÜLKENİN NÜFUSU Kİ , HALİYLE O KUTLU DEVLET DE ASLA YIKILAMAZ OLSUN !!!…

ASLA UNUTULMAMALI Kİ, EKONOMİK GELİRLERİ ÇOK GÜÇLÜ OLMAYAN BİREYLERE SAHİP ÜLKELER, NEDENSE HEP ÜLKE İÇİ HAİNLERİNİ BOLCA ÜRETEN VE BİREYLERİ DE, ÇOK KOLAYCA SATIN ALINABİLEN ÜLKELERDİR MAALESEF !!!…

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-09 23:53:57

BİREYİNİ EKONOMİK GELİR ANLAMINDA ÇOK ÇOK GÜÇLÜ KIL VE ULUSAL BAĞLILIK TERBİYESİNİ-EĞİTİMİNİ DE SAĞLAMCA VER Kİ, DÜŞMANIN O KİRLİ PARASIYLA, PULUYLA ASLA SATIN ALINAMAYACAK DOYGUNLUKTA ÇOK SAĞLAM BİREYLERDEN OLUŞSUN O ÜLKENİN NÜFUSU Kİ , HALİYLE O KUTLU DEVLET DE ASLA YIKILAMAZ OLSUN !!!…

ASLA UNUTULMAMALI Kİ, EKONOMİK GELİRLERİ ÇOK GÜÇLÜ OLMAYAN BİREYLERE SAHİP ÜLKELER DE, NEDENSE HEP ÜLKE İÇİ HAİNLERİNİ BOLCA ÜRETEN VE BİREYLERİ DE, ÇOK KOLAYCA SATIN ALINABİLEN VE CÜMLE ŞEYTANLARCA ÇOK KOLAY AYARTILABİLEN ÜLKELERDİR MAALESEF !!!…

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-10 00:51:51

*** YÜCE TÜRK MİLLETİ’DE, ATATÜRK’ÜMÜZE DİL UZATANLARIN, ‘DİLLERİNİN KESİLMESİ CEZASI’NIN GETİRİLMESİ KONUSUNU REFERANDUMA GÖTÜRÜLMESİNİ % 90 NİSPETİNDE TALEP ETMEKTEDİR ! YÜREĞİNİZ VARSA BUYURUN REFERANDUMA SN ERDOĞAN, SN. BAHÇELİ VE SN. KILÇDAROĞLU, KİM ATATÜRK’Ü SEVİYOR VE KORUYORMUŞ DA, GÖRSÜN VE ONA GÖRE DE DEĞERLENDİRMESİNİ DE YAPMIŞ OLSUN YÜCE TÜRK MİLLETİ’NİN BU TALEBİNİ, REFERANDUMA GÖTÜRELİM LÜTFEN, VAR MISINIZ ?! YÜREĞİNİZ VAR MI BUNA ?!... YOKSA ŞAYET, O ZAMAN DA, ATATÜRK’ÜMÜZÜ KORUYORMUŞ POZİSYONLARINA, NUMARALARINA DA GİRMEYİNİZ HAYBEYE LÜTFEN !!!...

Avatar
vatansever turuş 2017-05-10 12:37:18

HAYDI gelin hepimiz kavga edelim. birbirimize saldıralım. gidip ab den abd den israilden silah alalım birbirimize saldıralım! KİM KARLI , KİM SEVİNECEK? tabiki AB ABD, İsrail, silah satanlar kazanacak . ve sevinecek. kim kaybedecek Türk halkı ya kardeşler birbirinizle çekişmeyin. birbirinizin değerlerine sövmeyin, hakaret etmeyin. herkes sevdiği partinin, liderin inancın olumlu taraflarını yazsın. beğenen olur beğenmeyen olur. beğenmeyen de hakaret etmesin oda kendi değerlerini yazsın övsün. .