banner87
Flaş Haber
Kapat

Halaçoğlu'ndan Erdoğan’a istifa çağrısı!

Kayseri milletvekili Yusuf Halaçoğlu, sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunarak Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslendi. Halaçoğlu, “Bu nasıl mantıktır ki, kandırıldık, aldatıldık, yanıldık ve şimdi de İstanbul için ihanet ettik. Öyleyse o makamda neden duruyorsun? İstifa et" dedi.

Halaçoğlu'ndan Erdoğan’a istifa çağrısı!

Kayseri milletvekili Yusuf Halaçoğlu, sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunarak Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslendi. Halaçoğlu, “Bu nasıl mantıktır ki, kandırıldık, aldatıldık, yanıldık ve şimdi de İstanbul için ihanet ettik. Öyleyse o makamda neden duruyorsun? İstifa et" dedi.

23 Ekim 2017 Pazartesi 23:38
Halaçoğlu'ndan Erdoğan’a istifa çağrısı!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 40. muhtarlar toplantısında “Türk’üm demek hakkındır, Ama Türkçülük yapamazsın, Türkçülük bölücülüktür. Kürt’üm demek hakkındır, Kürtçülük yapmak bölücülüktür” demişti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Yıldız Teknik Üniversitesi’nde Uluslarası Şehir ve Sivil Toplum Kuruluşları Zirvesi’nde ise “İstanbul müstesna bir şehir ama biz kıymetini bilemedik, ihanet ettik. Ben de bundan sorumluyum” demişti. Bu sözlere Kayseri Milletvekili Yusuf Halaçoğlu’ndan yanıt geldi.

Halaçoğlu, sosyal medya hesabından şu ifadeleri kullandı:

“Bu nasıl mantıktır ki, kandırıldık, aldatıldık, yanıldık ve şimdi de İstanbul için ihanet ettik. Öyleyse o makamda neden duruyorsun? İstifa et.

Arapçılar Arap birliğini kurdu, ona ses yok.Onlarla ilişkiler iyi.Belli ki Türk birliği kurulur korkusuyla Türkçülüğe karşı duruyor reis.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.10.2017 23:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gerçekçi 2017-10-24 01:58:15

doğru söz paylaşılmalıdır. "Bu nasıl mantıktır ki, kandırıldık, aldatıldık, yanıldık ve şimdi de İstanbul için ihanet ettik. Öyleyse o makamda neden duruyorsun?" İSTİFA ET!!!!

Avatar
nine 2017-10-24 00:16:18

baska ulkede olsa gorevde tutmazlardi

Misafir Avatar
evet 2017-10-24 10:33:56 @nine

Tayyip Erdoğan ve AKP bu ülkenin kalesidir. rabbim onu ve AKP yi her türlü kötülüklerden korusun. AMİN.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ege 2017-10-24 08:27:18 @nine

Halaçoğlu Erdoğaanın binde biri kadar dürüst olun oyumu size veririm. binde biri kadar değil milyonda biri kadar olamazsınız ERDOĞAN ın dürüslük, ciddiyetlik, çalışkanlık, vatana bağlılık ve ahlak konularında.. ama hiç birinde Erdoğanın binde biri bile olamazsınız.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Halkın Sesi 2017-10-24 07:44:37

Erdogan istifa ederse akp paramparca olur, kırılan araba camı gibi binlerce parcaya bölünür. Akp''liler birbirine düser ve hepside islenen bütün sucları ortaya sacar. Yargımız mecburen tarafsız olur ve yeni silivrilere hız verilir. Eyyy erdogan sadece istanbula ihanet etmediniz. Bütün sehirlere ihanet ettiniz. Emeklilere eyt'lilere, asgari ücretliye, ciftciye, köylüye, hayvancıya, kücük isletmeciye, hastalara, ögrencilere, ev hanımlarına, dar gelirliye, yoksula bile 15 yılda o kadar ihanet ettinizki yazmakla bitiremem. Birde utanmadan bizim icin önemli olan koltuk makam askı degil hizmet askı diyorsunuz. Hizmet isini beceremiyorsunuz ama iktidarı kaybetmektende o kadar korkuyorsunuz. Ecevit gidince siz nasılki güle zıplaya oynaya geldiyseniz bırakın siz gidince baskalarıda aynı sekilde gelebilsin. Hicbir koltuk baki degildir. Durust namuslu serefli seffaf insanlar ne gorev devretmekten, ne yargılanmaktan nede özgür basının özgür sorularindan korkarlar..

Misafir Avatar
emekliler 2017-10-24 10:35:11 @Halkın Sesi

emekliler haklarını ihanet edenlere helal etmiyor..danışmana 20.bin lira emekliye 1500 lira..asla akp.ye emekli (ailesini düşünüyorsa) oy vermez..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Davut kazancı 2017-10-24 00:40:03

İstifa istifa.

Avatar
MİSAFİR 2017-10-24 08:30:17

hemide yanındaki bir sürü danışman......... başdanışman olduğu halde kandırılmış ....
bu nasıl iş.

Avatar
Cok haklisin 2017-10-24 12:55:02

Sn.Yusuf Halaçoğlu

Avatar
eminee 2017-10-24 00:21:58

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/291549/Yusuf_Halacoglu__Erdogan_in_diplomasi_sahte.html

Avatar
eminee 2017-10-24 00:34:58

AKPYİ YIKICAK VİDEO KALDIRILMADAN İZLEYİN
https://www.youtube.com/watch?v=Mda35U8S_EY

Misafir Avatar
sönmüş yanardağ.akp. 2017-10-24 10:39:49 @eminee

video kaldırılmış..kırmızı bir surat var ...bu video kullanılmıyor.yazıyor..
akp.artık sönmüş yanardağ gibi..her tarafı kapkara olmuş..güvenliği kalmamış..bu nedenla akp.ye asla oy vermeyeceğiz..
fukara milletin hali içler acısı....saraylarda da tasarruf edilmez..diyerek milletin parası çar çur edilmiştir..haram olsun ..amin.

Beğenmedim! (0)