banner87

'Halkı polisle karşı karşıya getirmek istiyorlar'

CHP Sinop Milletvekili Barış Karadeniz, ÇED süreci başlatılan Sinop Nükleer santrali projesini çöpe atacaklarını söyledi. Karadeniz, “Bu santrali Sinop’a kuramayacaksınız. Siz ÇED olumlu raporu verseniz de vermeseniz de bu santral Sinop’a yapılmayacak. Projenizi çöpe atacağız” dedi.

'Halkı polisle karşı karşıya getirmek istiyorlar'

CHP Sinop Milletvekili Barış Karadeniz, ÇED süreci başlatılan Sinop Nükleer santrali projesini çöpe atacaklarını söyledi. Karadeniz, “Bu santrali Sinop’a kuramayacaksınız. Siz ÇED olumlu raporu verseniz de vermeseniz de bu santral Sinop’a yapılmayacak. Projenizi çöpe atacağız” dedi.

06 Şubat 2018 Salı 08:55
'Halkı polisle karşı karşıya getirmek istiyorlar'

CHP Sinop Milletvekili Barış Karadeniz, Sinop'un İnceburun mevkisinde inşa edilmesi planlanan Sinop Nükleer Santral Projesi ÇED Yönetmeliği'nin 9’uncu maddesi uyarınca, Salı günü yapılacak halkı bilgilendirme toplantısına CHP Sinop İl Başkanlığı, sivil toplum örgütleri ve halkla birlikte katılacaklarını bildirdi. Mevzuat gereği halk bilgilendirme toplantısı yapacakların halktan korktuğunu ifade eden Karadeniz, “Halkı bilgilendirme adı altında toplantı yapmayı planlıyorlar. Ama halkı içeri almamayı da planlıyorlar. Sinop dışından 800 polis getirmişler. Halkı polisle karşı karşıya getirmek istiyorlar. Buna izin vermeyeceğiz. Geleceği hakkında karar verecek olan halktır. Halka rağmen, halka karşı hiçbir şey yapamazsınız. Buna tek bir Sinoplu dahi izin vermez” diye konuştu.

Ortaya konulan senaryolar Türkiye’nin nükleer enerjiye ne bugün ne de gelecekte ihtiyaç duymadığını vurgulayan Karadeniz, “Halkımız ile birlikte nükleer enerji projelerini çöpe atacağız. Ne cennet memleketimiz Sinop’a ne de Türkiye’nin herhangi bir yerine hançer gibi saplamayı düşündüğünüz kirli, katil projelerinize, nükleer santrallerinize izin vermeyeceğiz” diye konuştu.

Karadeniz, "Nükleer baronları halktan korkuyor. Sinop’a dışarıdan 800 polis getirterek polisimizi halkla karşı karşıya getirmeye çalışıyorlar. Buna izin vermeyeceğiz. Sinop’un geleceğine ne AKP ne nükleer lobiler karar verebilir. Kararı halk verir" dedi  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.02.2018 09:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP.YE OY YOK.. 2018-02-06 10:54:12

fRANSADA 15 NÜKLEER SANTRAL KAPANDII...2010..İLA 16 ARASI..
TÜRKİYEDE NÜKLEER SİLAH GİBİ SANTRAL YAPILIYOR..RUSU VE BENZERLERİNİ ZENGİN EDİYOR AKP..KÖPRÜLERDE DE KORELİLERİ VE MÜTEAHHİTLERİ ZENGİN EDİYOR.24 SENE SORMA VER İSTER GEÇ İSTER GEÇME..GEÇEN 2 GEÇMEYEN 1 DEFA HERGÜN PARA VERİYOR..HELAL MI.? YAP DEVRET İŞLET..MİLLETİ SAĞMAL İNEĞİ GİBİ SAĞ...AKP..BUNU HEP YAPIYOR..OY VERMEYİZ

Avatar
CCC 2018-02-06 09:28:38

ENERJİ SANTRALLERİ YAPILSIN AMA ÇEVRECİ OLAN 10 - 15 YIL ÖNCE OLSA TAMAM ARTIK OLMAZ O NÜKLEER SANTRALE VERECEĞİN PARAYLA GÜNEŞ ENERJİSİ VE RÜZGAR SANTRALLERİ YAPALIM AYNI MİKTARDA ENERJİYİ ÜRETİRİZ......

Avatar
AKP 2018-02-06 09:32:24

NÜKLEER ENERJİYEE HAYIR CEVRECİ ENERJİYE EVEEEEEEEET NÜKLEER ENERJİ SANTRALİ TEHLİKELİ UNSURLAR İÇERİR ÇEVRECİ SANTRALLER TEHLİKELİ DEĞİLDİİİİR......

Misafir Avatar
sinoplu 2018-02-06 16:40:58 @AKP

Enerjisiz bir Türkiye isteyen kirli eller devrede. biz santreller yapacağız. kendi kendimize yetmemiz lazım. ABD dünyanın öbür ucundan gelmiş burnumuzun dibini hatta bizi sömürüyor. UAYNMAYACAKMISINIZ HALAA.?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dünya nükleer santralı terk ederken..!!!!!!!! 2018-02-06 10:50:22

işte akp..milletle polisi birbirine düşürmek..SİNOPTA VE BAŞKA YERDE NÜKLEER SANTRAL YAPILAMAZ... JAPAN .FUSİKA. RUS..........CETROBİL GİBİ SIZINTILARLA MİLLETİ KANSER EDERLER.. AKP.LİLER..ONLAR CEPLERİNDEN BAŞKA ŞEYİ DÜŞÜNMEZLER..OY YOK AKP.YE..
akp.ye ve mhp.ye oy verilmez..verilmez.verilmez..veren de kahır içinde vermeyenide kahır içine sokar..vebal alır günah alır..iyi partiye oy vereceğiz.

Avatar
ferit yurt 2018-02-06 12:16:42

nükleer santraller dünyanın en korkunc silahlarıdır ileri teknolojisine ragmen japonya vede rusyadaki felaketleri bu ülkeler engelliyemedi söndüremedi kapattıkları santraller hala yanıyor 100 senede yanacak nükler santirale hayır demek tüm insanlarımızın vatan borcudur cocuklarımızın yok olmasına hayır diyelim hırsız arsızlara vatana ihanet edenlere hayır diyelim temiz enerjiler varken nükleere hayır

Avatar
kirli eller devrede 2018-02-06 09:01:43

Enerji santrelleri yapılmasınmı?

Misafir Avatar
asıl kirli eller ..akp. ve mhp.dir. 2018-02-06 10:58:42 @kirli eller devrede

kirli eller akp. ve mhp.dir..birilerini zengin ediyor..milletin parası ile..iç ve dışta olan müteahltler akp.yi neden seviyor..hepsi yandaş..ve gazeteleri neden seviyor..hepsi para üzerinde yüzüyorlar..millette aç billaç..aklı olan akp.ey oy vermez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NÜKLEER SANTRALA HAYIR..ülke kaynakları var 2018-02-06 10:56:30 @kirli eller devrede

Yapılmasın...termik santral yapılsın..ülkede 26 adet büyük akansu NEHİRLER VE IRMAKLAR VAR..NÜKLEER,E İHTİYAÇ YOKTUR..HEM BİRDE ARTIĞI VAR..HANGİ DEVLET SENİN NÜKLEERİN ARTIKLARINI ALIR..HEPSİ ZEHİRDİR....İSTEMİYORUZ..YAPILMASIN..ÜLKENİN KAYNAKLARINDAN YARARLANILSIN..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kim bu 2018-02-06 09:34:21 @kirli eller devrede

Kim bu fitnenin anası? Dünyada süper gelişmiş ülkelerde santrel yokmu? çed yokmu, buna karşı çıkan hangi zihniyet? Türkiye enerjide, savunmada hep dışarı bağımlı olsun isteyenler devrede. halkın içindende işin ihtiyacına gereksimine akıl erdiremeyenlerde buna karşı çıkmış oluyor bazen. ma akıllı olmak lazım. bu ülkede hele bu hükümet ne yapıyorsa halka ve ülkeye faydalı birşey bir iş yapıyor. desteklemeliğiz.

Beğenmedim! (5)