'Halkın Cumhurbaşkanı' İnce: Filistin'de insanlık dramı yaşanıyor

CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce Aksaray'da konuştu.

'Halkın Cumhurbaşkanı' İnce: Filistin'de insanlık dramı yaşanıyor

CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce Aksaray'da konuştu.

15 Mayıs 2018 Salı 13:04
'Halkın Cumhurbaşkanı' İnce:  Filistin'de insanlık dramı yaşanıyor

İnce'nin konuşmasından satır başları:

Hepimiz katledilen Müslümanlar için Fatihe okulayım. Filistin'de bir insanlık dramı yaşanıyor. ABD ve İsrail insanlara zulmediyor. Türkiye bu duruma seyirci kalamaz kalmamalıdır. Ben Cumhurbaşkanı adalı oyarak görevdeki Cumhurbaşkanına her konuda yardımcı olmaya hazırım.

Bu genç çocukları hep birlikte destekleyeğiz. Özgür insan yetiştireceğiz. 

Özgür bireyler teknolojiyi geliştirebilir. Sen vikipedia'yı bile kapatmışsın. Cumhurbaşkanını eleştirmek benim zamanımda serbest olacak. 

Türkiye'de 12,13 yaşında bir çocuk düşün.Hastaneye gidecek. O çocuk babanın değil devletin. Size söz veriyorum. Cumhurbaşkanı olduğumda 18 yaşına kadar nüfus cüzdanıyla gidecek hastaneye. Sağlık ücretsiz olacak 

Türkiye'de hayvancılık sorununu çözemezsek sonra Arjantin'den hayvan alırız. Sırbistan'dan et alırız. Dışarıdan kuru fasulye alıyoruz. Bu köylüyü bu çiftçiği ayağa kaldıracağım.

Sen Suriyelilere nasıl para bulduysan, bende kadınlarımıza, çiftçilerimize öyle para bulacağım. Bir saray var. O sarayın parasıyla 400 bin kişinin koca bir şehir kurulabilirdi. Saraya, Suriyeliye para bulabiliyorsun. Çiftçiye bulamıyorsun.

Erdoğan'ı emeklilik dönemine gönderelim hep birlikte, memeleketimizin dörtbir yanı sorunlarla dolu. Türkü, Kürdü, Alevisi, Şafisi kim varsa 81 milyon hep beraber olmalıyız. Bakın bu Erdoğan milleti bölüyor parçalıyor. Şehitlerimizi bile böldü. 15 Temmuz Şehitleri yakınları başka, Kıbrıs şepitleri yakınları bayşka para alıyor. Bundan kurtulayım. Bundan bize hayır gelmez.

'Sen köprü yaptın mı' diyen Erdoğan'a: Sen hiç şeker fabrikası yaptın mı? 

Okul bitiyor iş bulamıyor açıkta kalıyorsunuz. TC okul bittikten sonra iş bulamamışsanız eğer o 475 Lirayı ödemeye devam edeceğiz. 

Her yıl 10 bin genci yurtdışına göndereceğiz.

Öğrenci kimliğini gösteren her çocuğumuz müzelere ücretsiz girecek. 

Bu ülkenin insanlarını mutlu kılmak istiyoruz. Kamyoncular kazık bir kazık iki belgeleri varya onların hepsini halledeceğiz. Merak etmeyin. Bu ülkenin üç bubuk tarafı denizlerle çevrili,dört yanı ise sorunlarla...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 16:39
Anahtar Kelimeler:
CumhurbaşkanıFilistin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ERDOGAN IN MUHARREM INCE YE 2018-05-15 13:34:41

KARSI HIC SANSI YOK

Misafir Avatar
akp ye oy yok 2018-05-15 20:24:37 @ERDOGAN IN MUHARREM INCE YE

Erdoğan Bey diyorki 17 universite kurmak icin geldiler hepsini onadim diyor okullar icin yer istediler verdik diyor diyorda diyor e peki CHP DONEMI FETO ULKEMIZDE UNIVERSITE KURMUSMU https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (1)
Avatar
Halkımizin Cumhurbaşkanı 2018-05-15 13:19:30

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
A aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 2018-05-15 14:32:09 @Halkımizin Cumhurbaşkanı

TROLLERE BAK SEN AGZI ACIK KALMIS kihkih
TABIKIDE MILLET CUMHUR BASKANINI SECECEK MILLET MUHARREM INCE DEDI TAMAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 2018-05-15 13:41:50 @Halkımizin Cumhurbaşkanı

İnceeeeee, seni kim C başanı yapı?
söyle hadi, utanma söyle?
hadi incee utanma, yoksa kargaların papağanların C başkanımı oldun?
ya bn baştan demiştim bu adam boş boşş. . hadi papağanlara iyi davran bari madem seni C başkanı yaptılar seçim meçim olmadan . onlara minnet borçlusun.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
A aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 2018-05-15 13:39:49 @Halkımizin Cumhurbaşkanı

C başkanı seçildimi?
ne numaracı ne manyak şeyler bunlar aha şimdimi duyuruyorlar bize İNCE nin C başkanı olduğunu?
keratalar.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-15 13:20:29

Buyuk ruzgar. Once adalet yuruyusu ruzgari, sonra Aksener ruzgari, daha sonra Karamollaoglu ruzgari, simdi de M Ince ruzgari. MaasAllah estirdikce estiriyoruz.

Misafir Avatar
. 2018-05-15 20:14:34 @Millet İttifakı

Şolomo Sand: “İsrail milleti” bir masaldan ibarettir
http://www.ydh.com.tr/HD7312_solomo-sand--israil-milleti-bir-masaldan-ibarettir.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aktrole bakarmisiniz ayni sahis kac nikte 2018-05-15 19:39:43 @Millet İttifakı

memiş bozuk para İNCE İnce k deniz evet DEVAM AK GÜNLERE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dunya bizi kiskaniyor 2018-05-15 19:38:22 @Millet İttifakı

"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR"
https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aktrole bakarmisiniz ayni sahis kac nikte 2018-05-15 19:37:42 @Millet İttifakı

memiş bozuk para İNCE İnce k deniz evet

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MILLET SEVEREK 2018-05-15 19:33:57 @Millet İttifakı

INCEYI DINLEMEYE GELIYOR
AKP DE ISE MILLETI OTOBUSLE TASIYORLAR DEMEKKI INCE BEY KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kardeşlr 2018-05-15 18:52:14 @Millet İttifakı

bağırana değil, korkutana değil, tehdit edene değil, aldatana değil, yalancıya değil, terör sevicilerine değil, düşmana ajanlık edene değil milli ve yerli hemde başarıları tescillenmiş takdir edilmiş ve eserleri halı hazırda hizmet veren liderlere kulak verelim destek verelim. o zaman bizde kazanırız ülkmeizde kazanır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bozuk para İNCE 2018-05-15 18:32:18 @Millet İttifakı

M İnce yi Kılıçdaroğlu harcadı. kılıçdaroğlunun bozuk parası İNCE. ortalıkta dolaşıyor bosukluk ihtiyacını gideriyor. KOMİK BUNLAR YAHU.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
memiş 2018-05-15 18:11:17 @Millet İttifakı

Muhür İNCE siyasetm yapıyor SHOW mu?
artistlik yapmayacaksın Sn İnce siyaset öğren . bağırma çağırma bak Türk milleti adamını sözündende tanır. sen en iyisi merala çalış. seni kullandılar başın batsın senin emi.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
İnce 2018-05-15 18:09:12 @Millet İttifakı

İnce cesetten uzak durun . cenaze merasimi 25 Haziranda. 24 Hazirn akşamı taziyeler kabul edilecektir.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ince 2018-05-15 18:07:35 @Millet İttifakı

BİR CESET

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
k deniz 2018-05-15 18:06:25 @Millet İttifakı

Ne deduunnn?
ula sen kim Erdoğan kim daa. ula sen onun eline su dökemezsun daa. utanmadan Erdoğana laf ediyor ha byna bak da. ha uşağım "bıldırcının beyliğ arpa biçimine kadardır da" aha seçim bitti İnce gitti. bağırıpda gırtlağını yırtma boşuna daaa.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
. 2018-05-15 15:10:06 @Millet İttifakı

Banu Avar - Abdullah Güle Ödül Veren Chatham House ve Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=iCmrGNxOtrA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Chatham House 2018-05-15 15:09:23 @Millet İttifakı

https://odatv.com/sahi-o-kurumun-ne-oldugunu-biliyorlar-mi-14051834.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COK SIKILDIK 2018-05-15 14:51:27 @Millet İttifakı

SIKILDIK HEP AYNI MASAL HEP AYNI TIYATRO SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aferin ince seni seçsinler 2018-05-15 14:00:20 @Millet İttifakı

aferin devlet adamlığı ve insanlık ögret şunlarada nasibini alsınlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-15 13:42:54 @Millet İttifakı

Evet ya milletin aklı ile alay etmek buna denir işte. işte chp bildiğiniz gibi. boş boş boş. süs var hayat yok. fizik var ruh yok.

Beğenmedim! (9)
Avatar
PAROLA 2018-05-15 13:38:59

3B

Avatar