banner87

Hande Fırat o telefonu ne yapacağını açıkladı!

Hürriyet Gazetesi Ankara Temsilcisi Hande Fırat, 15 Temmuz darbe girişimi esnasında Cumhurbaşkanı Erdoğan ile FaceTime üzerinden konuştuğu telefonu ne yapacağını açıkladı.

Hande Fırat o telefonu ne yapacağını açıkladı!

Hürriyet Gazetesi Ankara Temsilcisi Hande Fırat, 15 Temmuz darbe girişimi esnasında Cumhurbaşkanı Erdoğan ile FaceTime üzerinden konuştuğu telefonu ne yapacağını açıkladı.

15 Temmuz 2018 Pazar 14:07
Hande Fırat o telefonu ne yapacağını açıkladı!

15 Temmuz'un simge telefonunun akıbeti belli oldu. Darbe girişimi esnasında CNN Türk'te Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile FaceTime üzerinden canlı yayın yapan Hande Fırat 'ın telefonu 15 Temmuz 'un simgelerinden biri haline geldi. Milliyet'ten Buket Aydın'a konuşan Fırat, telefonunun kendisinden daha ünlü hale geldiğini belirterek, "Telefon benim özel telefonumdu. Benden daha meşhur bir hal aldı. Türkiye’den, yurt dışından mesajlar geldi, satın almak isteyenler oldu. Telefon şu an bende. Eğer devletimiz bir müzeye isterse tabii ki oraya vereceğim veya ömür boyu saklayıp o gece “Anne sakın ölme” diyen kızıma bırakacağım" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-07-15 16:17:22

ACIK ARTIRMAYA CIKAR BELKi ERDOGAN ALIR O GECE SÖYLEDiYi YALANLARI VE KURBAN ETiYi HALKIMIZI HATIRLAMAK iCiN LAZIM OLUR

Misafir Avatar
. 2018-07-15 17:26:27 @KECi COBANI

vajinasına soksun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-07-15 15:16:23

"Anne sakın ölme” senin anan duruk yere neden ölsün gülermisin aglarmisin, türkiye deliler ülkesine dönüstü. Tabii ki tayyip secilir.

Avatar
sen 2018-07-15 15:12:48

sen kendini kahramanmi zanedersin .telefonu müzeye verecekmis senin telefonunmu kurtardi darbe girisimini yoksa sokaga cikan milletmi as olan sivil insiyatif .gercek kahramanlar sokaga cikan insanlardir.gerisi hikayedir .

Avatar
Lahey 2018-07-15 16:18:34

Elbet bu devran dönecek biz de o telofonu ne yapacaģımızı çok iyi biliyoruz

Avatar
O TELEFONU EN İYİ A MINA SOKARAKTAN SAKLARSIN İĞRENÇ MAHLUK . 2018-07-15 16:37:49

O telelefonu senin AMINA..SOKACAKLAR VE bundan böylede ne yapacağının telâşına düşmezsin .!! tayyip konuştuğun telefonla beraber amında..tarihe geçer ..orospu senki bir marifetmiş gibi geberseydin..keşke..!! senki tayyip konuşmak pekte matrak ,,Orospu..fetöcü tayyip bin taaa kendisi ..!!Fetönün göründen ayrılmadı bu adam fermanın leş kokan ayağının DİBİNDE oturur fermanın bokunu yerde..Bundan dolayımı o sıktığım telefonunun lafını ediyorsun o telefonu AMINA..SOKALIM AMINA..DAHA İÇİ MUHAFAZA EDERSİN FAHİŞE ..buda bi tayyibin kokuşmuş ,buruşmuş ,çürümüş sikini..emenin teki öbür tayyip..manyakları..gibi sıktır buradan bok tayyibin sıkını emen İĞRENÇ süratlı..cadolız bir burnunda sivilceci YOK süpürgesi ile iğrenç süratli mahlük.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-15 17:29:14

HANDE HANIM,YERINIZDE OLSAM TELEFONU EVLIYA GIBI SUNAR.ZIYARETE AÇARDIM.ZATEN VERDIĞINIZ MESAJDA BU.VATAN
DAŞ NASILSA HER SÖYLENENE INANIYOR.AKSI YÖNDE ILERDE BIRŞEY OLURSA ALDATILDIM YADA KANDIRILDIM DER SIYIRIR
SIN.

Avatar
O TELEFONU EN İYİ A MINA SOKARAKTAN SAKLARSIN İĞRENÇ MAHLUK . 2018-07-15 16:53:02

O telelefonu senin AMINA..SOKACAKLAR VE bundan böylede ne yapacağının telâşına düşmezsin .!! tayyip konuştuğun telefonla beraber amında..tarihe geçer ..orospu senki bir marifetmiş gibi geberseydin..keşke..!! senki tayyip konuşmak pekte matrak ,,Orospu..fetöcü tayyip bin taaa kendisi ..!!Fetönün göründen ayrılmadı bu adam fermanın leş kokan ayağının DİBİNDE oturur fermanın bokunu yerde..Bundan dolayımı o sıktığım telefonunun lafını ediyorsun o telefonu AMINA..SOKALIM AMINA..DAHA İÇİ MUHAFAZA EDERSİN FAHİŞE ..buda bi tayyibin kokuşmuş ,buruşmuş ,çürümüş sikini..emenin teki öbür tayyip..manyakları..gibi sıktır buradan bok tayyibin sıkını emen İĞRENÇ süratlı..cadolız bir burnunda sivilceci YOK süpürgesi ile iğrenç süratli mahlük.

Avatar
tayyip BU MAHLÜKA BİR KERE VER DESE BİNLERE VERECEK TAYYİ P SEVİCİNİN TEKİ O TELEFONU SENİN AMINA..SOKARAKTAN MUHAFAZA EDELİM EN UYGUN YER SENİN AMIN.. 2018-07-15 16:50:59

O meşhur telefonu en iyi saklamanın tek ehliyetli yeri ..(( AMINA..AMINA )) SOKARAKTAN SAKLIYACAĞIZ ..ADİ OROSPU FETÖCÜ tayyip denilen nasıl bir CANLI TÜRÜ olduğu beli olmayan mahlükün taa kendisi ..asıl TERÖRÜ tayyip bunun içinmi bu telefonu müzeye bağışlıyorsun tayyip konuşmuşsun diye ..!! tayyip fermanın taa kendisi ..dolayısı ile o telefonu senin AMINA..SOKARAKTAN SAKLAMAK EN MUHTEŞEM SAKLAMA YÖNTEMİ AMINA..AMINA..SOKARAKTAN..MUHAFAZA EDELİM bu adi orospusu tayyip bin çürümüş ,buruşmuş ,kokuşmuş s ikini etmenin teki tayyip bir kere versede KESİN ..1 milyon kere verir buda o tiplerden .