Hangi hakim ve savcılar meslekten atıldı: İşte tam liste...

HSK Genel Kurulu, FETÖ irtibatı nedeniyle 17 hakim ve savcıyı meslekten ihraç etti.

Hangi hakim ve savcılar meslekten atıldı: İşte tam liste...

HSK Genel Kurulu, FETÖ irtibatı nedeniyle 17 hakim ve savcıyı meslekten ihraç etti.

10 Ocak 2019 Perşembe 16:24
Hangi hakim ve savcılar meslekten atıldı: İşte tam liste...

Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) Genel Kurulu, FETÖ irtibatı nedeniyle 17 hakim ve savcıyı meslekten ihraç etti.

HSK Genel Kurulu tarafından meslekten ihraç edilen 17 hakim ve savcının kimlikleri belli oldu.

Yandaş Sabah'ın haberine göre, bugün toplanan HSK Genel Kurulu'nda haklarında ihraç kararı verilen yargı mensuplarının isimleri şu şekilde:

-Yatağan Hakimi Ergül Bala

-Ankara İdare Mahkemesi Üyesi Sümeyra Suphandağı

-Adana Hakimi Ayşe Atalay

-Gaziantep Hakimi Mahmut Yaşar

-Mardin İdare Mahkemesi Üyesi Tuğba Şule Kızıltoprak

-Germencik Cumhuriyet Savcısı Onur Kaya

-Çatalca Cumhuriyet Savcısı Muhammed Emin Yeler

-Ankara Batı Cumhuriyet Savcısı Ferhat Sarıkaya

-Mersin Cumhuriyet Savcısı İdris Turgut

-İstanbul Hakimi Caner Kahraman

-Manavgat Hakimi Feyza Temizkan

-Gebze Hakimi Lokman Kambur

-Şanlıurfa Hakimi Takup Tatlı

-Erzurum İdare Mahkemesi Üyesi Sümeyra Anuk

-Adana Cumhuriyet Savcısı Mustafa İbrahim Kenanoğlu

-Ilgaz Cumhuriyet Savcısı Habib Nişancı

-İstanbul Vergi Mahkemesi Üyesi Sayıt Dedebali

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DIKKAT DIKKAT!!! 2019-01-10 18:15:49

Mesale sadece secimlerin hileli olup olmamasi deyil esas problem secim kampanyalari suresince yapilan adaletsizlikler. Hicbir zaman olmadigi kadar maddi veya kurumsal olarak devletin butun imkanlari sonuna kadar insafsizca AKPnin kazanmasi icin kullaniliyor. Medyanin hali zaten ortada. Artik isine gelmedigi icin eskiden buna en cok kizan MHPden simdi cit yok. Bu ne bicim vicdansizlikdir, bu ne bicim muslumanlikdir.

Misafir Avatar
uzun bacaklı 2019-01-11 08:46:03 @DIKKAT DIKKAT!!!

İstifalara istinaden yazılan
cevher cevheri rahmetlik dedesi hacı ömerden örnek almamış. o lkesinin çıksrı için savaşmış ama torunu çıkar ve makam için kaydolmuş partiye demekki ,hayırlı olmuş sonradan çıkarı için partiyi satabilirdi ,ulusoya gelelim rahatsızsan neden kurucu heyetine girdin ,bundan sonra senin ulusoy otobüslerinede günvenip binilmez belki onlarda hastadır. .hükümet sana ne dedi ise bizde başa gelince sana aynısını diyeceğiz .sen anladın ne dediğimizi trabzonlu .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
valla billa 2019-01-11 08:44:38 @DIKKAT DIKKAT!!!

bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akpve chp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:Soner boz,Mehmet boz,Erdal bönceoğlu,Abdullah sağıroğlu mermer atölyesi sahibi.beyazıt bestami bilgili akp İskenderun ilçe başkanı hala elleri kolları serbest geziyorlar.erdal bönceoğlunun bir akrabası eski hava assubayı incirlik adana fetöden tutuklandı.bönceoğlu himmet vererek çocuklarını gülen kollejinde okuttu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gerçek fetö yandaşları iskenderunda 2019-01-11 08:43:55 @DIKKAT DIKKAT!!!

İSKENDERUN Akçay 342 nolu sanayi imarı olmayan önlem alınacak bölge kapsamında parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikası uydudan girin görün 341 nolu parsele girmiş,17 nolu parsele girmiş+milli emlak arazisine girmiş ve Abdullah SAĞIROĞLU (kardeşleri Yusuf sağır,Mehmet sağır )adında bir sempatizanın sağıroğlu mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz( babası Mehmet boz )burçak söve fabrikasının olduğu İSKENDERUN Akçay 342 nolu parsel olduğu yer sanayi imarsız yarısı hazine arazisi kimyasal atıklar dereye atılıyor hiçbir önlem yok siğortasız işçi çalıştırılıyor ve bunu akp liderinden saklıyorlar.duysa derhal işlem başlatır.belediye seçimlerinde işi bitti artık bu hırsız ların.belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın arşivlerden çıkar. 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek .

Beğenmedim! (0)
Avatar
ADEMBABA 2019-01-10 16:38:51

"FERHAT SARIKAYA" BİRZAMANLARIN EFSANE VE EN MAKBUL SAVCISI DEĞİLMİYDİ.??? NEOLDİİİİİ.???

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 17:25:27

Akepe demek, sansür demek, basına zincir vurmak demek, sanat ve sanatçıyı hor görmek demek,

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-10 17:25:53

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
The İmam 2019-01-10 17:29:21

Allah affetsin, kandırıldık, milletim hoşgörsün demeyle herşeyden sıyrılacağınızı sanmayın. Çünkü hepiniz oradaydınız.

Avatar
gele me 2019-01-10 22:11:42

Ferhat sarikaya faili beli cinayetleri isleyen tsk mensuplarini mahkemeye veren deyerli savcilardandir adina feto koyup görevden atiliyor derin devlet