banner87
Flaş Haber
Kapat

Hava Kuvvetleri’nde büyük operasyon...

Hava Kuvvetleri Komutanlığı'na yönelik aralarında eski tuğgeneral'inde bulunduğu 101 şüpheli hakkında gözaltı kararı

Hava Kuvvetleri’nde büyük operasyon...

Hava Kuvvetleri Komutanlığı'na yönelik aralarında eski tuğgeneral'inde bulunduğu 101 şüpheli hakkında gözaltı kararı

17 Mayıs 2018 Perşembe 09:42
Hava Kuvvetleri’nde büyük operasyon...

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı önceki gün Deniz Kuvvetleri Komutanlığı personeline yönelik FETÖ operasyonu talimatı vermişti. Az önce de Hava Kuvvetleri Komutanlığı'nda görevli askeri personele yönelik operasyon başlatıldı. FETÖ ile bağlantılı olduğu öne sürülen 101 asker hakkında gözaltı kararı çıkarıldı.

Ankara Emniyet Müdürlüğü bu sabah saatlerinden itibaren gözaltı işlemlerine başladı. Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'ndan yapılan bilgilendirme şöyle :

"Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'nca HAVA Kuvvetleri  Komutanlığı bünyesindeki  asker şahıslardan FETÖ' nün MAHREM İMAMLAR ile örgüt mensubu askerler arasında iletişim yöntemi olarak kullandığı, kontörlü telefonlar ile ankesörlü, büfe telefonlarından periyodik ve ardışık arama sistemiyle haberleştikleri ve FETÖ terör örgütü ile irtibatları tespit edilen 78' i  hakkında bu soruşturma nedeniyle kısa süre önce idari işlem yapılan, 23'ü hakkında 15 Temmuz Darbe girişimi sonrası adli işlem yapılan 1 TUĞGENERAL,5 ALBAY, 2 YARBAY, 4 BİNBAŞI, 25 YÜZBAŞI, 54 ÜSTEĞMEN  olmak üzere TOPLAM 101 şüpheli hakkında 17.05.2018 tarihinden itibaren gözaltı kararı verilmiş olup, gözaltı işlemleri Ankara Emniyet Müdürlüğü Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce Ankara ve 21 ilde devam etmektedir. "

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.05.2018 11:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bu kadar fetocu asker 2018-05-17 11:39:29

olmasi imkansiz burda bir yanlislik mi var

Misafir Avatar
Oyumu kime vereyim? 2018-05-18 09:26:06 @bu kadar fetocu asker

24 Hazranda ya şampanyalar patlatılacak yada şükür secdeleri yapılacak. hangisi seni memnun edyorsa oyunu ona ver.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyaset ve at yarışı 2018-05-17 18:49:49 @bu kadar fetocu asker

Siyaset bir birikim ister bir bilgi bir temel ister. Cumhur başkanlığına aday olacaksınız hiç bir siyasi alt yapı yok loooop gelseni c başkanı ypalım öylemi? çok komiksiniz çok. insan biraz vakarlı olur. almak istediğin görevin altında kalığ ezilmekle iş bitmiyor Türkiyenin tümden zarar görmesi meselesi var. aklı olan vicdanı olan bilmediği yapamayacağı tecrübesi olmadığı işe talip olmaz. bunlar ince ve diğerleri c başkanlığı görevini oyuncakmı sanıyorlar?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Musa as ve Fravun 2018-05-17 18:49:24 @bu kadar fetocu asker

Fravun ülkeyi kasıp kavuruyordu yıllarca zulm etti insanları sapık zihniyet yetiştirdi. Musa Rabbinin izniyle Fravunun evinde yetişti Fravun bilseydi Musa kendisine karşı çıkacak yaşatırmıydı?
soruyorum size yaşatırmıydı?
Musa AS Fravunu yendi yendi epey yanında kaldı değilmi sonra yendi. Erdoğandan çooook önce vardı Fetö, Erdoğan ilk başta onu onları tanımaya çözmeye başladı günü zamanı gelincede Fetönün karşısına dikildi devlet olarak. Fetönün dersaneleri 40 yıldan beri vardı Erdoğan kapattı. ZAMAN GAZETESİ ni Erdoğan kapattı. bu kadar yeter sonra Fetöye CHP sahip çıktı, CHP ful kadro zaman gazetesine destek zyaretleri yaptı. fetöcü KİM ŞİMDİ?
İYİ PARTİDE fetöcüleri kucaklıyor sahipleniyor...

Beğenmedim! (0)
Avatar
FETONUN SIYASI AYAGI YOKMU 2018-05-17 12:50:51

hep polis asker tutuklaniyor siyasi ayak yokmu

Misafir Avatar
Başı uzun adam. 2018-05-18 09:24:19 @FETONUN SIYASI AYAGI YOKMU

Kandırıldık deme ile olmaz. fetönün en büyük destekçisi en başta. TCMB matbası ile onlar basmadı mı 1 TL parayı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abc 2018-05-17 16:29:58 @FETONUN SIYASI AYAGI YOKMU

Kodamanlara Dokunulamaz,Cıss olur Yoksa şu an iktidardakiler darmadağan olurlar,Kaldı ki en Mühim olanlara göz yumarak Yurtdışına kaçmaları için göz yumdular,Ha şimdi Bataklık yerine Sivrisineklerle uğraşıyorlar,Nasılsa Halk Cahil ve Herşeyi yutuyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALA ATATÜRKÇÜLERİ NASIL EZERİZ 2018-05-17 09:56:12

HESAPLARI İLE GÜYA FETOCULARI YAKALICAZ ZİHNİYETİ İLE GERÇEK VATANSEVER ATATÜRK,ÇÜ SUBAY VE ASKERE EZİYET EDEDURUN. BU KİŞİLERİ ALMAYA GELENLERİN AYAGINA SIKIN BAKALIM BİR DAHA GELİRLERMİ.

Avatar
ali 2018-05-17 12:31:37

ELLEMEN MASUMDURLAR ÇOĞU BE

Avatar
akp iktidar parti 2018-05-17 12:51:36

feto her kurumu ele gecirirken AKP napti ???

Avatar
aydın 2018-05-17 11:15:37

feto cani örgütü ancak bilgi veren serbes kalırla çözülebilir

Misafir Avatar
feto cani örgütü nasıl çöker biliyormusun 2018-05-17 11:32:04 @aydın

feto ile kimin resmi var o kişiyi imha et.birde senin gibi trolleri yok etmek lazım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rrr 2018-05-17 13:35:18

Saddammin ordusu gibi kendine biat etmis öl desen ölecek kisilerle kendine ordu kurmaya calisiyor. Muhalifler kapi disari.
Hicmi Allah korkunuz yok onca insani isinden gücünden ediyorsunuz. Bence bunlar masum. Suclu olsalardi simdiye kadar dogru durmazlardi. Tayyibin ailesi sütten cikmis ak kasik. Hani sifirci bilo. Onun ne adini anan var nede hesap soran var. Ceke ceke bitiremedigi dolarlari kimse sormuyor. Merak ediyorum dolarlari kamyonlami cekti acaba.

Avatar
bahceli sozcu 2018-05-17 15:48:50