Havuz medyası, Mustafa Keser’i protesto eden CHP’li başkanı hedef gösterdi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na yönelik hakaret içeren açıklamalarda bulunan Mustafa Keser’i protesto eden CHP Eyüp İlçe Başkanı Sinan Akçiçek, son günlerde bazı medya organları tarafından hedef gösterilmeye başlandı. CHP’li ilçe örgütleri konuyla ilgili yarın saat 20.00’de Eyüp Göktürk’te bulunan Mustafa Keser Sahnesi önünde basın açıklaması yapacak

Havuz medyası, Mustafa Keser’i protesto eden CHP’li başkanı hedef gösterdi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na yönelik hakaret içeren açıklamalarda bulunan Mustafa Keser’i protesto eden CHP Eyüp İlçe Başkanı Sinan Akçiçek, son günlerde bazı medya organları tarafından hedef gösterilmeye başlandı. CHP’li ilçe örgütleri konuyla ilgili yarın saat 20.00’de Eyüp Göktürk’te bulunan Mustafa Keser Sahnesi önünde basın açıklaması yapacak

13 Nisan 2018 Cuma 17:21
Havuz medyası, Mustafa Keser’i protesto eden CHP’li başkanı hedef gösterdi

AKP Genel başkanı Recep Tayyip Erdoğan'la birlikte Hatay'da sınır karakoluna gidip türkü söyleyen sanatçılarla ilgili tartışmalar sürüyor.

Türkücü Mustafa Keser’in CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun eleştirilerine yönelik "Ben o ‘şehit kapısına gidip de türkü söylesinler’ diyen arkadaşlara meydan okuyorum. Şehidin evini kendileri tespit etsin. Sazımı alıp gideceğim ve asker türküleri okuyacağım. Eğer tepki alırsam hepsi benim yüzüme tükürsün, almazsam ben hepsinin yüzüne tüküreceğim" şeklindeki skandal açıklamaları her kesimden büyük tepki görmüştü.

CHP Eyüp İlçe Örgütü’nün geçtiğimiz günlerde Göktürk’te bulunan Mustafa Keser Sahnesi önünde gerçekleştirdiği protestonun ardından havuz medyası boş durmayarak, Mustafa Keser’i protesto eden grupta yer alan CHP’li ilçe başkanı Sinan Akçiçek hakkında karalama kampanyası başlattı. O medya organları Akçiçek hakkında “terörist”, “Mehmetçik düşmanı PKK sevicisi” gibi ifadelerin kullanıldığı gerçek dışı haberler yayımladı. CHP’li ilçe örgütüleri de bunun üzerine iftira ve hakaretlerle hedef gösterilen ve tehdit edilen Akçiçek’e sahip çıkmak için yarın yeni bir eylem yapma kararı aldı. CHP’liler yarın (14 Nisan Cumartesi) saat 20.00’de CHP lideri Kılıçdaroğlu’na hakaret eden ve skandal açıklamalarda bulunan Mustafa Keser’i ve yandaş medyayı protesto etmek için Eyüp Göktürk’te bulunan Mustafa Keser Sahnesi önünde bir araya gelerek basın açıklaması gerçekleştirecek.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.04.2018 18:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAKAN 2018-04-13 17:29:13

ÇAMUR AT IZI KALSIN SEÇIME YÖNELIK HESAPLAR.

Misafir Avatar
ayip be utanin 2018-04-13 22:13:11 @HAKAN

arap krali oldugunde ulkemizde iki gun yas ilan edildi o kadar sehit verdik nedir bu sazlı sözlü eglence insan biraz utanir ates dustugu yeri yakar derler ya gercektende cok dogru soz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
eyyy yandas basin 2018-04-13 22:12:38 @HAKAN

cenaze evinde sehit evinde dua edilir saz calinmaz turku soylenmez siz hristiyanmisiniz ??? mustafa keser sehitlerimize olulerimize saygili davranin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yandas basin terrorist yakistirmasi yapiyorsa 2018-04-13 22:10:48 @HAKAN

bu bir suctur savcilar acilen ilgilenmeli

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yandas basin diyarbakir megri megri 2018-04-13 22:09:58 @HAKAN

partisine gitmismiydi ???

Beğenmedim! (1)
Avatar
yüçel 2018-04-13 21:47:10

be ahlaksızlar sizki pkk seviçilerinin kim olduğunu hen iyi bilenlerdensiniz oslo dolma bahçe kandil diyarbakır megri megri alay cekmeler habur rezaleti ankara ve istanbula pkk pacavrası asan şerefsizleri salih müslimi kırmızı halıda karşılıyan ahlaksızları hen iyi bilen sizlersiniz

Avatar
Gunther 2018-04-13 18:58:09

CHP yi anlamak da zorluk çekiyorum, bu sanatçılarla ilgili Genel Başkanının söylediklerinde haklıydı fakat kullandığı kelimeler hoş olmadı ayrıca bazı partililer bunu uzatarak neyi amaçlıyorlar anlamak da zorluk çekiyorum.

Misafir Avatar
türkoglu 2018-04-13 19:05:18 @Gunther

neyi anlamadiniz bay gunther,eger keser trt den paralari kapmasaydi,hulya kocyigitin damadi ihaleyi almasaydi,hülya avsar tv den nasiplenmaseydi ,hepsinin bir cikari olmasaydi bana söylermisin oralara giderlermiydi .2.bu insanlar orada 5 yildizli otellerde agirlandilar askeri cadirdami yattilar 52 sehitin kaniyla def calip sarkilarla eglendiler daha neyi anlamiyorsunuz bizde sizleri anlamiyoruz be kardesim

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2018-04-13 19:14:16

İktidardakiler güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa CHP Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Aydin 2018-04-13 20:48:16

Adam kalkar derse pkk a terör örgütü değil diyen demirtaşi ziyaret ediyorsunuz bu hainlik degilmi derse ne diyeceksiniz

Avatar
yakilan agitlar sazla calinan türkülerdir 2018-04-13 23:11:51

Yakilan agitlar sazla calinan ve sözle söylenen tüküler iken nasil olur da sanatcilar böyle asagilanir oldu?
Ayrica CHP iyi politikalar üretecegi yerde sanatcilarla arasini acmasi ise düsündürücüdür
yeni moda ise siyasetcilerden gazetecilere kadar herkes birbirine hedef gösterir oldu
akli basinda kimse kalmadi sanirim

Avatar
cemal 2018-04-13 23:18:29

sehit evine herkes gelebilir ama edebiyle gelinir orada bir cenaze var sazla darbukayla geleninmez he eger gelecek olan varsada olacaklara katlanir buyursun gelsin

Avatar
M.G. 2018-04-13 23:19:07

ASKER TÜRKÜSÜ DE VARDIR,AĞITLAR DA VARDIR."NEY İLE KEMAN İLE KAVAL İLE YAYL TAMBUR İLE BAĞLAMA İLE" OKUNUR EYVALLAH KLARNET VE DARBUKAYLA OYUN HAVASI ÇALIP DANSÖZ OYNATMAK NE ZAMANDAN BERİ,ASKER TÜRKÜSÜ OLDU? NE ZAMAN AĞIT OLDU PEZEVENKLER?BARİ ÖZÜR DİLEYİN MÜŞRİKLER.