HDP'ye operasyon: 27 gözaltı

Tutuklu bulunduğu Diyarbakır Cezaevi'nde geçen 8 Kasım'da açlık grevine başlayan HDP Hakkari Milletvekili Leyla Güven'e destek için HDP Batman İl Başkanlığı'nda açlık grevi başlatanlara yönelik operasyon düzenlendi.

HDP'ye operasyon: 27 gözaltı

Tutuklu bulunduğu Diyarbakır Cezaevi'nde geçen 8 Kasım'da açlık grevine başlayan HDP Hakkari Milletvekili Leyla Güven'e destek için HDP Batman İl Başkanlığı'nda açlık grevi başlatanlara yönelik operasyon düzenlendi.

10 Aralık 2018 Pazartesi 22:25
HDP'ye operasyon: 27 gözaltı

Tutuklu bulunduğu Diyarbakır Cezaevi'nde geçen 8 Kasım'da açlık grevine başlayan HDP Hakkari Milletvekili Leyla Güven'e destek için HDP Batman İl Başkanlığı'nda açlık grevi başlatanlara yönelik operasyon yapıldı.

Operasyonda 27 kişi gözaltına alındıı.

HDP'ye bir operasyon da Batman'da: 27 gözaltıHDP'ye bir operasyon da Batman'da: 27 gözaltı

Batman Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından başlatılan soruşturma kapsamında, Batman HDP İl Başkanlığı binasında, tutuklu bulunan HDP Hakkari Milletvekili Leyla Güven'in, başlattığı açlık grevine destek verelenler haklarında gözaltı kararı çıkarıldı.

DHA'nın aktardığına göre, gözaltı kararının ardından Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürülüğü ekipleri, Turgut Özal Bulvarı'da bulunan HDP İl Başkanlığı'na operasyon düzenleyerek, aralarında HDP il yöneticilerinin de bulunduğu açlık grevindeki 27 kişiyi gözaltına aldı.

Gözaltına alınan şüpheliler, Batman Bölge Devlet Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek, Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fifi 2018-12-10 23:18:30

Turk oglu turkum hemde en kralindan ama sunu yazmak zorunda kaldim ,Bu ulkeyi kim böluyor AKP mi HDP mi Ulan Fetöye domalip ulkeyi vermissiniz ve hala onunla isbirligi icindesiniz bunu dunya alem biliyor simdi HDP li politikacilara dadandiniz Emin Cölasan ve daha suruyle insan sizin kurdugunuz kumpasin kurbani olarak icerde nereye kadar gidecek bilinmez HDP li politikacilar karilarinizi siksin vatan hainleri

Misafir Avatar
fifi 2018-12-11 12:12:02 @fifi

HAKARET EDEN SARAY OGLANLARINA CEVAP YOK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-12-11 10:19:20 @fifi

FİFİ DENEN NAMUSSUZ AĞIZINI KAPAT SİKTİRTME BELANI İBİNE .. TERÖR DESTEKCISI .. UTANMADAN TÜRKÜM DİYORSUN PİS HERİF ... YALANCI MAYMUN ... ADAM OL DELIKANLI GİBİ TERÖR DESTEKCISIYIM DE GICIK ..

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
çepniler 2018-12-11 09:18:09 @fifi

hdpye destek veriyoruz bizi yönetenlerde fetöcü teröristlerle beraber teröristlik yapmıştı ama yargılanmadılar yargılanmaları lazım kürt halkı bu fetöcülere 1 oyunuzu verirseniz haramdır kendi partinize verin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Maksat hdp yi cökertmek! 2018-12-10 23:00:13

Dogulu vatandaslarimizin oyunu almak icin yapilan bir operasyon baska bir sey degil.

Misafir Avatar
roja velad 2018-12-11 09:36:50 @Maksat hdp yi cökertmek!

en sonunda sizi hdp yıkacak kürtlerden size oy yok siz oyunuzu hırsızlardan ve rizeli barantunilerden almaya devam edin yakında sende apoyla aynı yerde oturacaksın fetöden dönmeler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cos 22x a² 2018-12-10 23:12:15

Amerika suriyenin kuzeyinde kürt devletinin adimini atarken sesleri cikmaz ama aclik grevine baslayan yasli kadinlara gücü yeter. Saray aciz bir durumda ama sigirlar bunu anliyamiyor.

Avatar
Ömer Almanya 2018-12-11 02:15:46

Her ne olursa olsun her ne kadar birilerini sevmiyor olsak bile kügürlü konuşmamızı gerektirmemeli..! Yurt gazetesini eleştiriyorum küfürlü yazışmaları yayinlamasin.itirazlarimizi yapalım ama küfür olmadan. Ve ben her 4 parti bir araya gelmediği sürece de hiçbir partiye oy vermeyecegim. Gurbette yaşıyorum ama ülkemde huzur yok ülkem bölünmüş. Aramızda hiç fark yok takım tutar gibi parti tutalım ve birlik olalım. O zaman herkes mutlu olur buna inanıyorum.

Avatar
Baran 2018-12-11 03:57:19

Ne etsenizde ne yapsanizda biz daha radikal ve dahada kararli olacagiz inaniki dahada kindar oluyoroz dahada öc alici oluroz türkiyede hdp olmasa gazete tv vs konuşacak bir konu yok her biji hdp...

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-12-10 23:30:48

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar. Umudunu yitirme. Sandığa git ve Mahalli seçimlerde vereceğin oy kaygılarınız için olsun. Saray,avaneleri ve yanaşmalarına gerekli dersi ver.

Avatar
Kara Fatma 2018-12-10 23:29:34

Seçimi kaybetme korkusu bu.

Avatar
aydın 2018-12-10 23:37:45

bunca askerimiz şehit olacak,emri veren hala pkk nın başı terörist başı yuzlerce katliam emri vermiş bunun için açlık grevi yapılacak.bunca sehit,bunca kaçırılan vatandaşın degeri yokmu,aferin iyi yaptınızmı diyecekler

Misafir Avatar
roja velad 2018-12-11 09:20:58 @aydın

ne şehidi la kim şehit demedimi zamanın başbakanı şehit ablasına oda bu mesleği seçmeseydi diye.müslüman müslümanı kırıyor şehitmiş.göreb z.....tı diyeceksin.sonuçta paralı askerlik.pkklı teröristlerde paralı yapıyor bu işli yani işin ucu para olmuş vatan bahane.

Beğenmedim! (0)