HDP'li Bilgen'den Erdoğan'a Atatürk tepkisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bugün yaptığı konuşmasında, 'Atatürk'e yapılan bana da yapılıyor' ifadesini kullanmıştı. HDP Milletvekili Ayhan Bilgen, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bu sözlerine tepki gösterdi.

HDP'li Bilgen'den Erdoğan'a Atatürk tepkisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bugün yaptığı konuşmasında, 'Atatürk'e yapılan bana da yapılıyor' ifadesini kullanmıştı. HDP Milletvekili Ayhan Bilgen, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bu sözlerine tepki gösterdi.

09 Aralık 2017 Cumartesi 23:07
HDP'li Bilgen'den Erdoğan'a Atatürk tepkisi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen İnovasyon ve Girişimcilik Haftası Kapanış Töreni'nde konuşmuş, konuşmasında şu ifadeleri kullanmıştı: 16 Eylül 1922 tarihli bir ABD gazetesinde, İstanbul, Muhammedi inanışın merkezi, Atatürk de İslam'ın yeni lideri olarak anılıyor. İlginç değil mi? Bir yere daha geliyorum, 10 Ekim 1922 tarihli gazete, Mustafa Kemal'i korkunç Türklerin, en korkuncu olarak nitelendiriyor. Bu haberlerin bugünkülerden farkı var mı? Dün böyle yaptılar, bugünde aynısını yapıyorlar. Değişen bir şey yok.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bu sözlerine HDP'li Ayhan tepki gösterdi. Ayhan, 'Kendini Atatürk'e benzeten tüm faturayı keseceği İnönü'sünü de ilan eder' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.12.2017 23:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ata binemeyen kovboy Recep 2017-12-09 23:19:41

https://www.youtube.com/watch?v=lhIvIaREbhw

Misafir Avatar
acemi hortumcu 2017-12-09 23:21:15 @Ata binemeyen kovboy Recep

motora biner gibi ata binerse öyle olur mal düşüp gebermedi gitti

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2017-12-09 23:19:12

ERDOGAN tamda Türklere layik bir politikacidir her gün kilik deyistirir bir gün sagcidir ikinci günü koministir ücüncü günü APOCU dur dördüncü günü ABD lidir besinci gün rusya cidir her gün renga renk tir tamda türktür

Misafir Avatar
ermenidir 2017-12-09 23:20:13 @gele me

ne türkü ermeni tohumudur

Beğenmedim! (1)
Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN.. 2017-12-10 00:09:45

teyo..la sen bi alemsin .!!BUKALEMUM teyo ..!!Sen konuştukça biz gülmekten kırılıyoruz ..Sen kimim ULU ÖNDER DÜNYA MUCİZESİ TÜRK VATANININ KURTARICISI ,DEMOKRATİK,LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU ..ULU TANRININ ÖZENE BÖZENE,YARATIĞI BİZ TÜRK ULUSUNA,HEDİYE ETTİĞİ DAHİ ,EFSANE BİZ TÜRK ULUSUNUN ULU ÖNDERİ BAŞ KUMUTANI VE BENİM 7 DEN 70 BÜTÜN SÜLALEMİN KUTSALI ,CENNETEKİ MELEKLERİN EFENDİSİ ,SEVGİLİSİ CENNETİN TAA EN YÜCE YERİNDE TAHT KURMUŞ ULU ÖNDERİMİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ..KİM ..sen rüyalarında bile bir BAŞ KUMUTA N ULU ÖNDER DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRK OLAMAZSIN TANRI SADECE VE SADECE DÜNYADA DAHİ OLMAYI ,MUCİZE OLMAYI ULU ÖNDER BAŞKUMUTANIMIZ KEMAL ATATÜRKÜMÜZE VERMİŞ TANRI BİLE ULU ÖNDERİ OKADAR ÇOOOOK SEVİYOR Kİ BUNDAN DOLAYI TANRI ULU ÖNDER BAŞKUMUTAN İ ÇOOOK ÖZEL YARATMIŞ TANRI ÖZELLİK HAZRETŞ MUHAMMEDE BİRDE ULU ÖNDER AZİZ BAŞKUMUTAN DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRKÜMÜZE VERMİŞ ..!! haa teyo..la seninde bir özelliğin var ama İFADE ÖZGÜRLÜĞÜM OLMADIĞI,İÇİN İFADE EDEMİYORUM ..!! ASLINDA ÇOOKTA ETMEK İSTİYORUM VE EDERİMDE ..KİM SİKER YALOVA KAYMAKAMINI ..SÖYLERİMDE CANIM İSTEMİYOR UZUN YORUM YAPMAK .

Avatar
aydın faresi arkadaşların seni soruyor 2017-12-09 23:19:21

kanal faresi aydın ortalıkta yok acaba nickmi değiştirdi

Avatar