banner87

Hükümetten çocuk istismarı atağı: Bakanlar bir araya gelecek

Çocuk istismarı ile ilgili bir son dakika gelişmesi yaşandı. Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ, çocuk istismarının önlenmesine ilişkin oluşturulan komisyon çalışmalarını anlattı. Akdağ, cezaların arttırılması konusunda mutabık kaldıklarını söyledi.

Hükümetten çocuk istismarı atağı: Bakanlar bir araya gelecek

Çocuk istismarı ile ilgili bir son dakika gelişmesi yaşandı. Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ, çocuk istismarının önlenmesine ilişkin oluşturulan komisyon çalışmalarını anlattı. Akdağ, cezaların arttırılması konusunda mutabık kaldıklarını söyledi.

26 Şubat 2018 Pazartesi 22:12
Hükümetten çocuk istismarı atağı: Bakanlar bir araya gelecek

Türkiye’nin en önemli gündem maddelerinden biri olan çocuk istismarına yönelik hükümetten son dakika açıklama geldi. Başbakan Yardımcısı Akdağ, çocuk istismarının önlenmesine ilişkin komisyon çalışmalarını anlattı. Çocuk istismarı ile ilgili çalışmalara ilişkin Akdağ, çarşamba günü bakanların biraraya geleceğini kaydetti.

Komisyonun verimli bir çalışma yürüttüğünü ifade eden Akdağ, “Cezaların arttırılması konusunda mutabık durumdayız. Ailenin ifşa edilmemesi için ciddi bir çalışma yürütüyoruz. Bu konuda komisyonda mutabık kaldık. Hem aileyi hem de çocuğu koruyacağız. Milli Eğitim Bakanlığı ve Gençlik ve Spor Bakanlığımız ile beraber riskli grupların eğitilmesini öne alarak, bu eğitimleri 2018 yılı içinde ciddi ölçüde yoğunlaştıracağız” dedi.

“ÖZEL EKİP OLUŞTURULACAK”

Veri toplamak için özel ekip oluşturduklarını vurgulayan Bakan Akdağ, “TÜİK ile beraber bir ekip, veri toplama ve bu verilerin sözlüğünün hazırlanması, verilerin bir veri seti şeklinde, ilgililerce mahremiyeti ihlal etmeyecek şekilde ve ölçülü bir biçimde paylaşılması konusunda çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

“DAVA SAYISINDA DÜŞÜŞ VAR”

Çocuk istismarının arttığı iddiasına da değinen Akdağ, bunun doğruyu yansıtmadığını söyledi. Cinsel istismar davalarında Adalet Bakanlığı verilerine göre bir düşüşün olduğunu dile getiren Akdağ, 2017 yılında 14 bin 394 davanın açıldığını söyledi. Akdağ, çocuğa cinsel istismar konusunda çarşamba günü bakanlar yeniden bir araya geleceğini belirtti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.02.2018 23:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aliço 2018-02-26 22:46:59

eminim imam hatip mezunlarını tecavüz suçlamasından muaf tutan madde eklerler ve oy oranlarını artırırlar. bunlar birbirine atlamayı seviyor. cennetteki hurileri bekleyecek sabırları yok.

Misafir Avatar
Aliço 2018-02-27 00:06:31 @Aliço

@rogerio , endişe etme kardeş, metafizik evren benden sorulur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rogerio 2018-02-26 22:54:18 @Aliço

ne cenneti kardes? munafiklar cehennemin en alt tabakasindadir. recep gibi bir munafik pesindekilerle birlikte cehenneme gidecek. cehennemi oyle kafanizda atesli bir yer olarak tasvir etmeyin, nasil bir ceza oldugunu ancak Allah bilir. Ve Allah sadece dogrularla beraberdir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-26 23:10:09

İse çocuk istismarının olduğu yerleri kapatarak başlayabilirsiniz,mesela ensar ensar vakfi,mesela yasa dışı kuran kurslari mesela .....

Misafir Avatar
Aliço 2018-02-27 00:10:31 @Okur

Yapma, kendi bacaklarına mı sıksınlar? bunlar neden çocuklara tecavüz ediyorlar biliyor musun? bu bir taktik. tecavüze uğrayan çocuk ezik ve utanç içinde büyür ve tarikatının kuması haline gelir. filleri nasıl evcilleştirirler bir araştır. insan da düşünebildiğini sanan bir hayvandır. aynı sistem insan için de geçerli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zübük 2018-02-27 00:07:32

ilk önce istismara ugrayan cocuklar icin kanun yapin ; 1 Maddi yardim 2 ömür boyu pisikolojik destek 3 özel egitim. 4 Devlet korumasi 5 enönemlisi kücük cocuklar icin fetva veren godoşlarin susturulmasi. ++++ istismarcilara gelince ; 1 idam cezasi olmasin. 2 enaz 20 sene hapis 3. hergün üc ögün islak dayak.

Misafir Avatar
Aliço 2018-02-27 00:14:03 @Zübük

Beyhude çözümler bunlar. bir sapığın en büyük silahı önce dinsellik sonra cinselliktir. dinde aforoz olmadığına göre bir sapığı cinselliğini bitirerek cezalndırmak bütün sapıkları caydıracaktır. ama bunu asla yapmazlar. çünkü kendileri de tecüvzle büyümüşler, bu mafya kültürüne ihtiyaçları var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ne Mutlu Türküm diyene 2018-02-27 00:39:29

yüreginiz yetiyorsa tarikat, cemaatler ve ensar, kadem yasaklayin.
Atatürk cizgisine, Türk Milletinin kültürüne gelin... O zaman istismar oluyor mu görün.
Türk Milletinin engin imanina gelin..

Misafir Avatar
cevap 2018-02-27 02:17:21 @Ne Mutlu Türküm diyene

senin saray oglanlarindan haberin yok galiba!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derince 2018-02-27 01:25:11

Günaydın beyler. Biraz geç olmadımı , yoksa bu seçim atagımıdır.

Avatar
hasan ali 2018-02-27 02:35:13

bir kereden birşey olmaz diyen soysuz ensarcılar toplanmış cokta önemilydi toplanıp toplanıp dagılıyorlar üzülmeyin bunların hepsi zaten ensarın elinden gecen puştlar

Avatar
Derince 2018-02-27 05:12:54

Şunu söylemek istiyorum .küçücük çocuklara tecavüzü görmeden geldiniz siz camiler genelevler yaptınız derken el insaf diyoruz önce kendinize dönüp bir bakın attığınız iftiraların altında inanın kalacaksınız bu yalanlarınızdan Nasıl arınacaksınız .