Hükümetten flaş açıklama: Her an her şey olabilir

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Irak'ın kuzeyinde devam eden operasyonlarla ilgili açıklamalarda bulundu.

Hükümetten flaş açıklama: Her an her şey olabilir

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Irak'ın kuzeyinde devam eden operasyonlarla ilgili açıklamalarda bulundu.

11 Haziran 2018 Pazartesi 12:36
Hükümetten flaş açıklama: Her an her şey olabilir

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ "Savunmadan ziyade taarruz politikasını hayata geçirdik. Şu anda Irak'ın kuzeyinde devam eden operasyonlar var. Bunları uluslararası hukuka uygun yapıyoruz. bu operasyon devam ediyor, devam edecektir. Her an her şey bölgede olabilir" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.06.2018 13:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özgür 2018-06-11 12:50:04

Bunun neresi flaş açıklama, kaç gündür bas bas bağırıyorlar miting meydanlarında kandile geliyoruz diye, böyle operasyonmu yapılır. Kim kaldı ki kandilde, Koca Türk ordusunu boşuna kandile gönderiyorlar ne için oy için.

Avatar
ALGI OPERASYONU 2018-06-11 12:43:55

Ülen bekir külahtan daha ne tavsanlar cikaracaksin? Unutma! seni mutlaka yargi önüne cikaracagiz. Hoca efendinle beraber sümüklerinizi silersiniz.

Avatar
bak aakilli olun yobaz suruleri 2018-06-11 12:56:31

her an her sey olabilir ikdidar olmak icin kendinizi pazarlamaya deymez hepiniz iyi kotu aile coluk cocuk sahibiniz acitiginizin oldurduyunuzunde aile3leri var ter done bilir her an her sey

Avatar
ayşe 2018-06-11 13:04:35

savaşa milletvekilleri bakanlar herkesin çocuklarıda gitsin günah bu gariban halka Mehmetçiklerimize bedelli torpilli askerlik olmasın çürük raporu olmasın bu vatan hepimizin

Avatar
sabii 2018-06-11 13:31:46

Askerleri, siyasi emellerinize alet ediyorsunuz. Zaten kandilde terörist mi kaldı.Hepsini siz otobüslerle Suriye' ye taşımadınız mı? Lahmacun yedirmediniz mi? Şimdi de kandile çıkıyormuşuz. Hadi lan ordan!...

Avatar
TANRI HEMEN ŞİMDİ SENİN ÇANINI ALSIN AMİN . NE MUTLU TÜRKÜM ,TÜRKÜM ATATÜRKCÜYÜM DİYENE . 2018-06-11 13:34:39

TRAVESTİ bakire senin ses tonun o kadar asap bozucuki . Önce karlında kıravatlı erkek elbiselş AMCUK azığızlı normalde adam görüyorum. Gözümü kapatıyorum ,ÇIRTLAK ,CADOLOZ KADIN SESİ kadın sesi ama hani ayoool diyen erkekden çinsiyet deyiştiriode KADIN OLANLAR VARYA İLTE ONLAR GİBİ ,GİBİSİDE ÖYLE BİR SES KISACASI KADINSESİ DUYUYORUM BU BSKİRENİN SESİ İNCECİK KARI SESİ AYNEN ..TİİİN ,MİİİİN AYYY İĞRENÇ MAHLÜK HELLE AĞIZI AMCUK BİRDE BIYIK UZATMIŞ ALSANA ÇOK KILLI AMCUK AMCUK AĞIZ BEKEİR KILLI AMCUK AZĞIZLI BEKİR BUZUK DAĞ .BUNLAR TUTKLANDIPU ZAMAN BEKŞRŞ KADINLAR KOPUŞUNA KOYACAĞIZ .,KARI SESLİ VE KARI SURATLI TRAVESTENOLDUĞU İÇIN HEPSİ TEK ,TEK TUTUKLANACAK KİMİ HÜCREYE mesalâ tayyip kşmide kopuşlara bikere tayyio hanedanlığı ASILACAK .NOKTA

Avatar
TANRI HEMEN ŞİMDİ SENİN ÇANINI ALSIN AMİN . NE MUTLU TÜRKÜM ,TÜRKÜM ATATÜRKCÜYÜM DİYENE . 2018-06-11 13:36:07

TRAVESTİ bakire senin ses tonun o kadar asap bozucuki . Önce karlında kıravatlı erkek elbiselş AMCUK azığızlı normalde adam görüyorum. Gözümü kapatıyorum ,ÇIRTLAK ,CADOLOZ KADIN SESİ kadın sesi ama hani ayoool diyen erkekden çinsiyet deyiştiriode KADIN OLANLAR VARYA İLTE ONLAR GİBİ ,GİBİSİDE ÖYLE BİR SES KISACASI KADINSESİ DUYUYORUM BU BSKİRENİN SESİ İNCECİK KARI SESİ AYNEN ..TİİİN ,MİİİİN AYYY İĞRENÇ MAHLÜK HELLE AĞIZI AMCUK BİRDE BIYIK UZATMIŞ ALSANA ÇOK KILLI AMCUK AMCUK AĞIZ BEKEİR KILLI AMCUK AZĞIZLI BEKİR BUZUK DAĞ .BUNLAR TUTKLANDIPU ZAMAN BEKŞRŞ KADINLAR KOPUŞUNA KOYACAĞIZ .,KARI SESLİ VE KARI SURATLI TRAVESTENOLDUĞU İÇIN HEPSİ TEK ,TEK TUTUKLANACAK KİMİ HÜCREYE mesalâ tayyip kşmide kopuşlara bikere tayyio hanedanlığı ASILACAK .NOKTA

Avatar
os 2018-06-11 16:11:22

DUR BAKALIM ŞİMDİ AĞZIN DAN NE IÇACAK ?