banner87

Hulusi Akar haberi yüzünden kovuldu!

Habertürk’ün internet sitesinin başındaki isim, Hulusi Akar’ın Erdoğan’ın talimatıyla Gül’ü ikna etmeye yolladığına ilişkin haber nedeniyle kovuldu.

Hulusi Akar haberi yüzünden kovuldu!

Habertürk’ün internet sitesinin başındaki isim, Hulusi Akar’ın Erdoğan’ın talimatıyla Gül’ü ikna etmeye yolladığına ilişkin haber nedeniyle kovuldu.

28 Nisan 2018 Cumartesi 00:23
Hulusi Akar haberi yüzünden kovuldu!

Medyanın50tonu- Habertürk yönetimi haberi siteden kaldırmakla yetinmedi ve fatura kesmenin peşine düştü. Sitenin genel yayın yönetmenliğini yapan Barış Erkaya’dan savunma isteyen yönetim jet hızıyla karar aldı ve Erkaya’nın işine son verdi. Barış Erkaya Şubat 2017’de Habertürk internet sitesi genel yayın yönetmenliği görevine Gülin Çeliker’in ayrılması üzerine getirilmişti. 

NE OLMUŞTU?

Habertürk’ün internet sitesinde yer alan haberde, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Abdullah Gül’ü aday olmaması konusunda ikna etmesi için Cumhurbaşkanı Sözcüsü İbrahim Kalın ve Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar’ı görevlendirdiği iddia edilmişti. “Erdoğan hangi isimleri Gül’e yolladı” başlığı ile yayımlanan haber, kısa süre sonra yayından kaldırıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dogru haber yapani neden 2018-04-28 03:20:08

isten kovuyorsunuz ayip be

Avatar
ABDULLAH GUL UN CUMHURBASKANI OLMASI 2018-04-28 03:23:11

NEDEN AKP YI RAHATSIZ EDIYORKI ????

Avatar
hasan ali 2018-04-28 01:40:07

bu fetocu akara güvenen tayyip top zatende heran ................

Avatar
Yarkadaş: 28 AKP'li Mv.Saadet Partisi'ne Geçecek. 2018-04-28 03:41:07

https://www.youtube.com/watch?v=CJDpAbogai0

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 01:33:45

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 01:34:03

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Avatar
YILAN GÖZLÜ DÜĞÜNCÜ PAŞA . 2018-04-28 04:06:11

Dedim ya bu düğüncü paşa .TÜRK VATANIMIZIN gelmiş ,geçmiş ennn ..((( NEYSE ))) Düğüncü paşa düğüncü paşa ..8 MEHMETCİĞİ ŞEHİT VERDİK daha merasimi bitmeden düğüne helekopterle giden ,helekopterde asker elbisesini çıkartıp .Simokin giyen düğün kıyafeti giyen ..düğüne yetişeceğim diye paltdır güldür koşa ,koşa DÜĞÜN SALONUNA GİRİP ŞEHİTLİK yapan DÜĞÜNCÜ PAŞA sende gideceksin az kaldı ve TSK tarihinede DÜĞÜNCÜ PAŞA OLARAK gececeksin .DÜĞÜNCÜ PAŞA yılan gözlü düğüncü paşa ..!! Unutma yılan gözlü DÜĞÜNCÜ PAŞA SEN ((( TSK ))) TARİHİNE 8 ŞEHİTEN SONRA DÜĞÜNE GİDEN VİCDANSIZ RUHSUZ ,DUYGUSUZ ,MERHAMETSİZ ..8 MEHMETCİĞİNİN ŞEHİT OLMASINDAN SONRA HEMEN SONRA DÜĞÜNE GİDEN PAŞA OLARAK GECECEKSİN HAYİN PAŞA ..HEYYY DÜĞÜNCÜ PAŞA SEN DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN KAHRAMAN CESUR , FEDAKAR KANINI CANINI TÜRK VATANI İÇİN TÜRK ULUSU İÇİN DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK ÜLKESİ İÇİN GÖZÜNÜ KIRPMADAN ,KANINI ,CANINI VEREN MAHMETCİĞİ ASKERİ OLAMAZSIN ..çünki sen DÜĞÜNCÜ PAŞASIN ,SEN DÜĞÜNCÜ PAŞASIN ..hiç unutmuyorum ve halâ içim kan ağlıyor tam 8 evein ocağına ataş düşmüş bu düğüne koşuyor ..ama bazende düşünüyorum EĞER DÜĞÜNE GİTMEYİPDE 8 ASKERİM ŞEHİT DESEYDİN KESİN FETMCÜ OLUR İÇERİ TIKARLARDI SENİ BELKİDE SENDE HAKLISIN BİLEMİYECEĞİM ..?? ARTIK DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EFSANE MARAŞAL EBEDİ CUMHUR BAŞKANI EBEDİ BAŞKAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZÜN DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK CUMHURİYETİ 16 SENEDİR YOK (( BELKŞDE SEN HAKLISIN )) DEMOKRASİ ,LAİKLİK OLMAYAN ÜLKEDE ( TSK ) PAŞALIĞI YAPMAK ÇOOK BÜYÜK SORUMLULUK ..!! BİLEMİYECEĞİM KİM HAKLI AMA YİNEDE FŞKRİMİ DEYİŞTİRMİYORUM DÜĞÜNCÜ PAŞASIN ..BEN senin yerinde olsam EMEKLİ OLUNCA ARTIK hiiç kimsenin düğününe gitmem ..!! Nasılsa emekli oluş paşasın kimsenin düğününde şahitlik yapacak mecburiyetin yok ..Unutma paşa sen DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ CUMURBAŞKANI ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EFSANE LİDER MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ASKERİSİN ..!! TÜRK ULUSUNUN GÖZÜNÜN NURU MEHMETCİĞİSİN ..SEN DÜĞÜNCÜ OLAMAZDIN SEN TSK PAŞASISIN ..PAŞASIN ,PAŞA ,ASKERSİN ,ADKER TÜRK ADKERİSİN ,TÜRK .TÜRK TÜRK kahraman TÜRK ASKERİSİN VATAN İÇİN KANINI ,CANINI GÖZÜNÜ KIRPMADAN FEDAKARCA HİÇE SAYAN TÜRK ASKERİ SİN .

Avatar
YILAN GÖZLÜ DÜĞÜNCÜ PAŞA . 2018-04-28 04:10:16

Dedim ya bu düğüncü paşa .TÜRK VATANIMIZIN gelmiş ,geçmiş ennn ..((( NEYSE ))) Düğüncü paşa düğüncü paşa ..8 MEHMETCİĞİ ŞEHİT VERDİK daha merasimi bitmeden düğüne helekopterle giden ,helekopterde asker elbisesini çıkartıp .Simokin giyen düğün kıyafeti giyen ..düğüne yetişeceğim diye paltdır güldür koşa ,koşa DÜĞÜN SALONUNA GİRİP ŞEHİTLİK yapan DÜĞÜNCÜ PAŞA sende gideceksin az kaldı ve TSK tarihinede DÜĞÜNCÜ PAŞA OLARAK gececeksin .DÜĞÜNCÜ PAŞA yılan gözlü düğüncü paşa ..!! Unutma yılan gözlü DÜĞÜNCÜ PAŞA SEN ((( TSK ))) TARİHİNE 8 ŞEHİTEN SONRA DÜĞÜNE GİDEN VİCDANSIZ RUHSUZ ,DUYGUSUZ ,MERHAMETSİZ ..8 MEHMETCİĞİNİN ŞEHİT OLMASINDAN SONRA HEMEN SONRA DÜĞÜNE GİDEN PAŞA OLARAK GECECEKSİN HAYİN PAŞA ..HEYYY DÜĞÜNCÜ PAŞA SEN DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN KAHRAMAN CESUR , FEDAKAR KANINI CANINI TÜRK VATANI İÇİN TÜRK ULUSU İÇİN DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK ÜLKESİ İÇİN GÖZÜNÜ KIRPMADAN ,KANINI ,CANINI VEREN MAHMETCİĞİ ASKERİ OLAMAZSIN ..çünki sen DÜĞÜNCÜ PAŞASIN ,SEN DÜĞÜNCÜ PAŞASIN ..hiç unutmuyorum ve halâ içim kan ağlıyor tam 8 evein ocağına ataş düşmüş bu düğüne koşuyor ..ama bazende düşünüyorum EĞER DÜĞÜNE GİTMEYİPDE 8 ASKERİM ŞEHİT DESEYDİN KESİN FETMCÜ OLUR İÇERİ TIKARLARDI SENİ BELKİDE SENDE HAKLISIN BİLEMİYECEĞİM ..?? ARTIK DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EFSANE MARAŞAL EBEDİ CUMHUR BAŞKANI EBEDİ BAŞKAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZÜN DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK CUMHURİYETİ 16 SENEDİR YOK (( BELKŞDE SEN HAKLISIN )) DEMOKRASİ ,LAİKLİK OLMAYAN ÜLKEDE ( TSK ) PAŞALIĞI YAPMAK ÇOOK BÜYÜK SORUMLULUK ..!! BİLEMİYECEĞİM KİM HAKLI AMA YİNEDE FŞKRİMİ DEYİŞTİRMİYORUM DÜĞÜNCÜ PAŞASIN ..BEN senin yerinde olsam EMEKLİ OLUNCA ARTIK hiiç kimsenin düğününe gitmem ..!! Nasılsa emekli oluş paşasın kimsenin düğününde şahitlik yapacak mecburiyetin yok ..Unutma paşa sen DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ CUMURBAŞKANI ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EFSANE LİDER MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN ASKERİSİN ..!! TÜRK ULUSUNUN GÖZÜNÜN NURU MEHMETCİĞİSİN ..SEN DÜĞÜNCÜ OLAMAZDIN SEN TSK PAŞASISIN ..PAŞASIN ,PAŞA ,ASKERSİN ,ADKER TÜRK ADKERİSİN ,TÜRK .TÜRK TÜRK kahraman TÜRK ASKERİSİN VATAN İÇİN KANINI ,CANINI GÖZÜNÜ KIRPMADAN FEDAKARCA HİÇE SAYAN TÜRK ASKERİ SİN .