banner87

Hulusi Akar’dan Münbiç açıklaması

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, YPG'nin Münbiç'i terk etmesine ve silahlarının toplanmasına yönelik çalışmalara devam edildiğini bildirdi.

Hulusi Akar’dan Münbiç açıklaması

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, YPG'nin Münbiç'i terk etmesine ve silahlarının toplanmasına yönelik çalışmalara devam edildiğini bildirdi.

29 Haziran 2018 Cuma 22:26
Hulusi Akar’dan Münbiç açıklaması

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar, son aylardaki operasyonlarla başta Irak’ın kuzeyinde olmak üzere, bölücü terör örgütüne ait toplantı mahalleri dahil yüzlerce hedefin imha edildiğini, birçok teröristin etkisiz hale getirildiğini bildirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.06.2018 23:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
genc sarı 2018-06-30 01:28:35

teröritleri temizliyormuş secim gecsi 150 bin silahla skaga dökülenleri kim temizliyecek tabiki biz atatürkün askerleri hic şüpeniz olmasın

Misafir Avatar
erkan 2018-06-30 02:16:17 @genc sarı

aynen valla seçim gecesi ortalıkta bir sürü terorist vardı polis ,asker kimse müdahale etmedi yazıklar olsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
cehapenin kavvad trolleri 2018-06-29 23:17:27

anasının bacısının kızının plajda amının götünün seyredilmesinden rahatsız olmayan vazalak. adamların siki kalkmış onları siktiğini hayallemiş umrunda değil kavvadın.

Misafir Avatar
aaaaaaaaaa 2018-06-29 23:19:18 @cehapenin kavvad trolleri

deneme

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aaaaaaaaaa 2018-06-29 23:19:17 @cehapenin kavvad trolleri

deneme

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
deneme 2018-06-29 23:18:09 @cehapenin kavvad trolleri

Beğenmedim! (0)
Avatar
Baran 2018-06-30 02:25:42

Kimse sunu demiyor ya kardesim turkiye abd ne verdide girdi ypg ne verdide cekildi bir pislik var ya turkler yanacak ya kurtler yada ikisi birden yanacaktir

Avatar