Hürriyet yazarı Ahmet Hakan bu sefer haddini fazlasıyla aştı

Hürriyet gazetesi yazarı Ahmet Hakan bugünkü yazısında CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na terbiye sınırları aşan sözlerle, eleştirilerde bulundu

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan bu sefer haddini fazlasıyla aştı

Hürriyet gazetesi yazarı Ahmet Hakan bugünkü yazısında CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na terbiye sınırları aşan sözlerle, eleştirilerde bulundu

15 Ocak 2018 Pazartesi 12:29
Hürriyet yazarı Ahmet Hakan bu sefer haddini fazlasıyla aştı

Cihan GÜNER / YURT

'Mehmet Barlas mesleğe başladığından bu yana 27 kere başbakan, 36 kere hükümet değişti. O çizgisini hiç bozmadı, hepsini destekledi' sözleri Ahmet Hakan'a dar gelmeye başladı. Hakan, Barlas'a taş çıkarmak üzere...

Ergenekon-Balyoz gibi kumpas davaları sürecinde FETÖ'cü isimlerle ekranlarda 'darbe yapacaklardı, camileri bombalayacaklardı' yardakçılığı yapan Hakan, 15 Temmuz'dan sonra ise FETÖ'nün 'ne kadar lanet bir yapı olduğunu'nun farkına vardı. 

Hakan ortada gibi görünüp, gücün rüzgarına göre kalem oynatıyor. Güçsüzden yana olduğu, mağdurun sesi olduğu pek görülmüş şey değil. Arada sırada da olsa, hükümeti eleştirdiği de oluyor ama olabildiğince soft... Onları da eleştirmemiş demesinler diye o da!

39 yaşında inşaat işçisi bir yurttaş geçtiğimiz günlerde geçim sıkıntısından dolayı Meclis'in önünde kendini yaktı. Bu haber medyada pek yer bulmadı, bulamadı, buldurmadılar. 'Geçinemiyorum' diye feryat eden işçinin çığlığına kulak tıkayan Ahmet Hakan, bu olaydan sonra CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun söylediği sözleri çarpıtarak çok ağır eleştirilerde bulundu. Hakan bu olayı gündeme getiren CHP lideri için, 

"Ancak bu kadar empati yoksunu…
Ancak bu kadar şefkatsiz…
Ancak bu kadar merhametsiz…
Ancak bu kadar vurdumduymaz…
Ancak bu kadar utanç verici bir alaycı…
Ancak bu kadar yararcı…
Olabilir"
ifadelerini kullandı.

Ahmet Hakan'dan; bu ortamı oluşturan, ranta dayalı sistem kuran, torpili olmazsa olmaz yapan, ihaleleri peşkeş çekenler için ise tek bir kelime yok. Haber zaten medyada yok. Azıcık vicdan, Ahmet Hakan azıcık vicdan o da sende yok. 
 
KILIÇDAROĞLU NE DEMİŞTİ?

"TBMM’de bir kişi üzerine gazyağı döktü ve kendisini ateşe verdi. Niye? Geçinemiyor. 21. yüzyıl Türkiyesinden bahsediyoruz. Size büyümenin yüzde 11 olduğu Türkiye’den söz ediyoruz.  Gazetelere baktım. 1 sayfada bile yer almadı. Neden? Korkudan, baskıdan. Bunu yaparsak saraydaki zat üzülür mü. O işçi kardeşime söyleyeyim. Neden meclise geldin. Zaten meclisin fonksiyonu büyük ölçüde bitti. Git sarayın önünde yaksana kendini. Belki alevini görür ve şöyle yorum yapar; Beni çok seviyor kendisini ateşe verdi"

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İki meşur dönek 2018-01-15 13:31:49

Ahmet hakan ve Fatih altaylı iki iblis korkak.Yüzgar nerden esiyorsa oraya dönen dönekler

Misafir Avatar
yol_guzergahı güzel söylemiş 2018-01-22 12:13:45 @İki meşur dönek

Ahmet Hakan yağ çekmeyeni chp sevmez. onların sırtını sıvazlamayanı sevmezler. Tüm gazeteciler görün basın özgürlüğü diye yırtınan kılıçdaroğlu Ahmet hakana ATEŞ püskrüyor ekip olarak. bu ne iş sahiden? chp kabadayımı yoksa mafyamı? düşünün birde devlet yönetimi bunlarda olursa ALLAH korusun vAllahi bunların önünde halk gazeteciler nefes alamaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
miyav miyavv hav havv ai aii 2018-01-20 16:07:29 @İki meşur dönek

hayvanlara şiddet uyguluyan hayvanlara tecavüz eden hayvanlari öldürenler veya hayvanlari dövüştürenler horozcular gibi yani hepsi ağir yargilansin tecavüz eden pedofiller hadim edilsin cocuklarimiza tecavuz edenler kesinlikle hadim edilsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☾☆ chp 2018-01-19 01:19:38 @İki meşur dönek

chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-18 21:45:31 @İki meşur dönek

Dostluk tatile çıktı.. Aşk sizlere ömür.. Sabır tükendi.. Anlayış sıfır.. Mutluluk yok.. Tebessüm hasta.. Saygı raporlu.. Yalan diz boyu.. Adam harcamak gündemde.. Seviyorum sözü son moda.. Yalandan kim ölmüş ki.. İnsanlığın dışında..!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Rıza Sarraf davası 2018-01-18 20:34:10 @İki meşur dönek

Rıza Sarraf davasının akıllara getirdiği sorular | Metin Feyzioğlu'dan yeni değerlendirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=i2ZEmg6GJ74

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şu kefenli tosunların askere alinsin 2018-01-18 08:32:32 @İki meşur dönek

evet ya askerlige baslasinlar 2018-01-18 02:43:51
KEFENLİ TOSUNLARIN ASKERE ALINSIN”
meral aksener dediki
Özellikle one minute” olayından sonra, annelerinin dantelli masa örtüleriyle ölmeye ölmeye geldik diye bağıran şu kefenli tosunların da isim isim tespit edilip, mutlaka askere alınmasını ve Afrin operasyonunda başrolde yer almalarını tavsiye ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-01-17 22:16:52 @İki meşur dönek

Öyle ağlarım ki kendime Ata'm benden gitti gideli
Hayallerim yarıda kaldı yarıda kalan Hayallerimin devami icin Chp Chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-01-17 22:08:47 @İki meşur dönek

Öyle ağlarım ki kendime Ata'm benden gitti gideli
Hayallerim yarıda kaldı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kişi kendinden bilir işi dimi ahmet bey 2018-01-16 08:54:46 @İki meşur dönek

Ancak bu kadar empati yoksunu…
Ancak bu kadar şefkatsiz…
Ancak bu kadar merhametsiz…
Ancak bu kadar vurdumduymaz…
Ancak bu kadar utanç verici bir alaycı…
Ancak bu kadar yararcı…
Olabilir" ifadelerini kullandı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dünyadaki sömürü sistemi nasıl çalışır. 2018-01-16 08:40:44 @İki meşur dönek

Dünyadaki sömürü sistemi nasıl çalışır. 'Duble yol yaptılar' gerçeği
https://www.youtube.com/watch?v=XUhUMcq7rMI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yol_ guzergahı 2018-01-16 08:27:01 @İki meşur dönek

Ahmet Hakan yağ çekmeyeni chp sevmez. onların sırtını sıvazlamayanı sevmezler. Tüm gazeteciler görün basın özgürlüğü diye yırtınan kılıçdaroğlu Ahmet hakana ATEŞ püskrüyor ekip olarak. bu ne iş sahiden? chp kabadayımı yoksa mafyamı? düşünün birde devlet yönetimi bunlarda olursa ALLAH korusun vAllahi bunların önünde halk gazeteciler nefes alamaz.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
100'den fazla devlet kurumu için özelleştirme 2018-01-16 03:13:41 @İki meşur dönek

100'den fazla devlet kurumu için özelleştirme hamlesi
https://www.youtube.com/watch?v=0-0k6M-HiFY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP 2018-01-16 01:47:32 @İki meşur dönek

☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bana dokundu 2018-01-16 01:27:06 @İki meşur dönek

neden dersen kilicdaroglu bey in sözlerini saptirdi kapiş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dokundumu YOKSA_ 2018-01-15 18:05:24 @İki meşur dönek

aman chp dokunma, aman kılıçdaoğluna dokunma.. . bunlarda asla empati yok. ak partiyei veya mhp ye hükümete devlete hakaret edenler bu kesimin dostudur. ama chp ye kılıçdaroğluna, hdp ye hdp milletvekilleine laf söylendimi hakşı bile olsa kiyamet kopar isyan ederler. o laf seöyleyeni ipe çekerler, hayatını kaydırırlar. işte Ahmet Hakan normlde bunların adamı ama bir haklı eleştiriiçin adamı ipe çekiyor edepsizlikle suçluyorlar. işte bu basın yandaş basın ve chp . sözde demokratlar, sözde adalet liler! hayır hiç değller.

Beğenmedim! (20)
Avatar
yatçıya, katçıya farklı mazot fiyati 2018-01-15 12:52:40

2002 senesinde Dana kıyma 3,95 tl 2002 senesinde Çay 2 tl 2002 senesinde Sucuk 7 tl 2002 senesinde Beyaz peynir 3,5 tl 2002 senesinde Kaşar Peynir 2.250 tl 2002 senesinde tup aygaz 15 tl 2002 yılı çeyrek altın 24 TL 2002 yılında 1lt benzin 1,64TL

Avatar