banner87

İ. Melih Gökçek, CHP'den aday mı olacak?

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu CNN TÜRK'te canlı yayınında, Hürriyet gazetesinin yazarı Abdulkadir Selvi'nin, "Melih Gökçek'i belediye başkanı adayı olarak görür müsünüz?" sorusuna çok net yanıt verdi.

İ. Melih Gökçek, CHP'den aday mı olacak?

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu CNN TÜRK'te canlı yayınında, Hürriyet gazetesinin yazarı Abdulkadir Selvi'nin, "Melih Gökçek'i belediye başkanı adayı olarak görür müsünüz?" sorusuna çok net yanıt verdi.

26 Ekim 2017 Perşembe 22:32
İ. Melih Gökçek, CHP'den aday mı olacak?

CNN Türk ekranlarında yayınlanan Gece Görüşü programında Abdulkadir Selvi, Kılıçdaroğlu’na Melih Gökçek’i belediye başkanı adayı olarak görür müsünüz? diye sordu.

Bu soru üzerine CHP lideri Kılıçdaroğlu, Abdulkadir Selvi’ye çok net cevap verdi; “Hayır neden görelim. Şimdi kendi içlerinde bir hesaplaşma yapıyorlar. Ama bu hesaplaşmanın hukuka ahlaka ayrı olduğunu biliyoruz. Ben demokrasinin namusunu kurtarmaya çalışıyorum. Ahmet Davutoğlu’na da istifa edeceksin dediler, etti. Tek bir cümle edemedi. Bugün neden istifa edeyim diyen belediye başkanları kadar olamadı. Meydanlarda bağırıyorlar ey Kılıçdaroğlu neredesin diye, yanıt veriyorum; buradayım” ifadelerini kullandı
 


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.10.2017 22:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MELİH GÖKÇEK = ANKARA'NIN ''A'' 'SINA KOYAN ADAM ! 2017-10-27 02:22:28

.

Avatar
deniz 2017-10-26 23:13:30

melih gokcekten birakin chpden aday olmayi caycisi bile olamaz

Avatar
bilmekistiyoruz 2017-10-27 00:20:23

evet halk olarak melih gokcek neden istifa ettirildi bilmek istiyoruz metal yorgunlugu veya buna benzer fasulyeden bahane tatmin edici degil

Avatar
Nejmi Baysal 2017-10-27 00:05:03

Melih Gökçek önce kendini temize çıkarsın neden oyla gelip oyla gitmedi de AKP iktidarı hemen Melih Gökçek kin istifasını istediler ve istifasını da yaptırdı lar acaba bunu kamu önünde açıklasın ki Melih Gökçek bunu bir halk olarak istiyoruz

Avatar
Halkın Sesi 2017-10-27 00:21:11

Haram yiyen, maddi manevi kul hakkı yiyen, illegal islerle hayat süren, birilerinide zengin eden, belediyecilik hizmet degil ticaret anlayısını ilke edinen ve bunların yanındada dindar görünüp cumalara gidebilen dinsiz vatanhainlerine CHP'nin kapısı her zaman kapalıdır. Ne kadar hizmet o kadar yolsuzluk anlayısı ile Ankarayı soydu sogana cevirdi. 3 milyona verilebilecek bir ihaleyi 4,5 milyona verdi. Diger ihaleleri ise siz hesaplayın artık. İnanmayan, avrupa belediyelerindeki veya Chp belediyelerindeki hizmetleri ve bedellerini akp'li belediyelerinkiyle bir karsılastırsın bakalım neler cıkacak. Sözün özü, memleketi milleti soyanlar ne kadar dinsizse onlara oy verenlerde dinsizligi benimsiyor demektir. Bırakın 700.000 tl'lik rùsvet saati, Chp'den birisi 100 liralık saat rüsvet almıs olsaydı bu iktidar nelere basvurmazdıki..

Avatar
Deko Brusk 2017-10-26 23:21:29

melih gökcek o kadar seviliyorsa PARTI kursun veya aksenere katilsin veya MHP ye katilsin CHP eye gelmesin istemiyoruz hirzizlari ve arkadaslarini erdoganin bas danismani olsun

Avatar
Nurali boz 2017-10-27 02:06:38

Selvi denen Cali bile degilsin ne gerekce ile o soruyu soruyor hirsizlar dinsoslularin chp de isine kilicdaroglu gine efendiligini bozmadi desene suna bu soruyu sen sormamis ol ve soruyorsan cevabini kendin ver demekte bir efendilikti en azindan bunu demeli idin kemal aga ?

Avatar
Tukro 2017-10-27 10:52:12

CHP'ye attığı yedi varil tükürügu yutsun, o zaman bakarız.