Flaş Haber
Kapat

İbrahim Tatlıses AKP listesinde yer buldu mu?

AKP milletvekili aday listesini YSK'ya teslim etti. Aday adaylığı başvurusu yapan İbrahim Tatlıses ve eski futbolcu Tanju Çolak yer aldı mı?

İbrahim Tatlıses AKP listesinde yer buldu mu?

AKP milletvekili aday listesini YSK'ya teslim etti. Aday adaylığı başvurusu yapan İbrahim Tatlıses ve eski futbolcu Tanju Çolak yer aldı mı?

21 Mayıs 2018 Pazartesi 17:49
İbrahim Tatlıses AKP listesinde yer buldu mu?

İktidar partisi AKP’nin 24 Haziran listesi de belli oldu. 600 kişilik liste, Yüksek Seçim Kurulu’na (YSK) teslim edildi. Ancak AKP’den aday adaylığı başvurusu yapan sanatçı İbrahim Tatlıses ile eski futbolcu Tanju Çolak’ın listeye giremediği görüldü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 17:52
Anahtar Kelimeler:
Ibrahim TatlısesAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oohh 2018-05-21 18:08:48

Gayet güzel olmus. Yalakalar sizi. Erdoganin götünü öptünüz ama az öpmüssünüz. Aday olamadiniz.

Avatar
bozo 2018-05-21 18:12:22

ücün birini bile alamadin kiro

Avatar
Serdar 2018-05-21 20:53:07

Sen bi Afrini dolan da gel.Yaylalar yaylalar,o yaylalar sana iyi girdi.

Avatar
Oof yaaa 2018-05-21 23:12:26

Cok üzüldüm simdi. Bu kkiro ya Tayyip on metre nevresim göndersin. Simdi salya sümük agliyordur silmek icin.

Avatar
Kerim Abdul Cabbar 2018-05-22 00:59:09

Yalamasi yetmez, bokunu da yemesi gerekirdi.Digerini de soylemeyeyim.

Avatar
Bİ SEN EKSİKTİN SOYTARI ,DANGALAK . 2018-05-22 02:52:57

Ya bu yarım beyin sapık ahı gitmiş vahı kalmış seseri ,cahil sapık vekillikten ne anlar .Artık git ortalardan manyak dede oldun bir çok veletlerin var sakat kaldın ne işin var senin siyasetle ,ne anlarsın siyaseten ..Deyyus yarım beyin soytarı .Meclisi televizon lıv yerimi zannediyorsun ..soytarı fuzili mahlük git işine ve özürlü oldun artık .Ya hakaret etmek istemiyorum bu zavalı mahlüka ama çok ahlâksız puştun teki .Sen kendini ne bok zanediyorsun .??

Avatar
Bİ SEN EKSİKTİN SOYTARI ,DANGALAK . 2018-05-22 02:54:06

Ya bu yarım beyin sapık ahı gitmiş vahı kalmış seseri ,cahil sapık vekillikten ne anlar .Artık git ortalardan manyak dede oldun bir çok veletlerin var sakat kaldın ne işin var senin siyasetle ,ne anlarsın siyaseten ..Deyyus yarım beyin soytarı .Meclisi televizon lıv yerimi zannediyorsun ..soytarı fuzili mahlük git işine ve özürlü oldun artık .Ya hakaret etmek istemiyorum bu zavalı mahlüka ama çok ahlâksız puştun teki .Sen kendini ne bok zanediyorsun .??

Avatar
OHHHH OLMUŞ BUDA SANA DERS OLSUN HADDİNİ BİLECEKSİN 2018-05-22 03:03:53

Heyyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim ..ibo kardeşim .Nerede kalmışdık yaylalar ,yaylalar menbici dolaşamadık ABD demir atmış .soytarı ibo ..sen git tvlerde çığırtganlık yap sen kim ,millet vekilliği kim yaylan sen ..yayalan anca varırsın .Soytarı . Ne yapacaksın mecliste yaylalarımı çığıracaksın türkümü söyliyeceksin ..?? Çizmeden yukarı çıkma sen türkücüsün ,siyaseten ne anlarsın .BENİM MECLİSİM PANAYIR DEYİL ,NOKTA