banner87

İbrahim Tatlıses'ten özel 'Afrin' türküsü

Ünlü isimler Türk Silahlı Kuvvetleri'nin Zeytin Dalı Harekatına destek vermek için bugün Hatay'daydı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da bulunduğu destek ziyaretinde İbrahim Tatlıses, 'Yaylalar' türküsünü Afrin'e uyarlayarak söyledi.

İbrahim Tatlıses'ten özel 'Afrin' türküsü

Ünlü isimler Türk Silahlı Kuvvetleri'nin Zeytin Dalı Harekatına destek vermek için bugün Hatay'daydı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da bulunduğu destek ziyaretinde İbrahim Tatlıses, 'Yaylalar' türküsünü Afrin'e uyarlayarak söyledi.

01 Nisan 2018 Pazar 22:33
İbrahim Tatlıses'ten özel 'Afrin' türküsü

Türkiye'nin Suriye'nin kuzeyindeki terör örgütleri ile mücadele etmek için başlattığı Zeytin Dalı harekâtına destek veren ünlü isimler sınır hattına gitti.

Hatay'a giden ünlülerden İbrahim Tatlıses, 'Yaylalar' türküsünü Afrin'e uyarlayarak AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.04.2018 23:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-01 23:17:34

iBONUN KUSURUNA BAKMAMAK LAZIM KULANDIGI BEYNiNiN DÖRTE ÜCÜNÜ KURSUN ZEDELEMiS YANINDAKiDE YENiELBiSE ALMIS YADA CALMIS

Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-04-02 02:02:31 @KECi COBANI

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
500 Ton Domuz Eti kime yedirildi 2018-04-02 01:33:52 @KECi COBANI

Moldava'dan alınan 500 Ton Domuz Eti kime yedirildi / Hasan Aydin
https://www.youtube.com/watch?v=KN3566Agz5U

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan 2018-04-02 00:21:59 @KECi COBANI

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız
ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatansever 2018-04-01 23:53:01 @KECi COBANI

Kurtuluş Savaşı'ndan Gerçek Savaş Görüntüleri Ve Atatürk
https://www.youtube.com/watch?v=xWtkGHBl-Tw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne Mutlu Türküm Diyene 2018-04-01 23:46:06 @KECi COBANI

Gerçek Başkomutan Mustafa Kemal Atatürk.
https://www.youtube.com/watch?v=vnovBq_uT94

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-01 23:40:54

akp ye oy yok

Misafir Avatar
Ey vatandaş Allah,tan kork.. AKP---- e cevap 2018-04-02 13:06:10 @CHP & IYI Parti kazanir

YAPMA YAAA! İslam düşmanlarına, her durumda dine dindara diyanete hakater eden chp yemi, teröristlerin karargahı hdp yemi, ABD nin ajan partisi iyi partiyemi oy verelim?
yapmaaa yaaa. yahu siz gidin oyunuzu dinsizden, zinacıdan, her gün eş değiştidenlerden, ihanetçilerden teröristlerin aşıklarından oy isteyin . Yüce TÜRK halkından oy istemeyin. yüzsüzlük etmeyin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ey vatandaş Allah,tan kork.. AKP.YE OY VERME. 2018-04-02 08:45:18 @CHP & IYI Parti kazanir

ey Vatandaş.Allahtan kork..yarın öldüğünde hiç bir akp.li ne mezarına gelir..ne fatiha okur nede sana faydası olur..onlar keyf ve zevk ve makam mevki ve koltuk derdinde..bu nedenle oy verirsen akp.ye vebale günaha girersin..yarınıda düşün.ki sana faydası olmayan ve kendi menfaatları arkasında koşan akp..bezirganlarına asla oy verme..mhp.yide def et..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vatandaşlar 2018-04-02 08:42:37 @CHP & IYI Parti kazanir

oylarımız iyi partiye..akp.ye zırnık yok..
ve akp.ye oy verenler vermeyenlerin fukaranın vebal ve günahınıda katlanır..çünkü bu haramilerin devamına yol açar..
köprülerden geçmeden para ver..25 sene mersindeki hastahanede muayene olma para ver..16 sene..örtülü ödeneklerden gizli adı ile keyflerine harcasınlar ..vergiler ile..gizli gizli millete mektup yazsınlar..25 milyon lirayı millet ödedi..akp.ni başı mektup gönderdi ya..25 milyon lira..
tüyü bitmeyen yetimin hakkını yediler..bitirdiler..şeker fabrikaları satılıyor..
ve daha neler..bunların vebalini katlanmak isteyenler akp.ye mhp.ye oy versin..
ancak bizden oy yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2018-04-02 00:02:52 @CHP & IYI Parti kazanir

apk oy verecek olanlar oyospu çocugudur

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATATURK CEPHEDE SAVASAN 2018-04-01 23:39:08

DUNYA LIDERI

Misafir Avatar
filistin lideri yaser arafat gibi giyinmiş 2018-04-02 09:07:16 @ATATURK CEPHEDE SAVASAN

bizim silahlı kuvvetlerde bir adet vardı yeni generallar ve tuvalet reisi o kuralı bozmuş ordu evlerinde şehitler gelmeye başladığı gün şarkılı sözlü sohbetler ve reklamlar yasaklandı .keske tuvalet reisi değilde oğlu orda askerlik yaparken bu türküyü arkadaşları ile söyleseydi kızıl sakallı ama nerde o iman peygamber sevgisi peygamber ocağından parayla kaçtı dürzüler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-01 23:19:13

Bırakın şarkıyı türküyü TSK yı rahat bırakın oy devşirmek için kullanmayın Beyler devlet yönetiyorsunuz. Bu hareketler güç zehirlenmesi. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar / Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa ne fayda, kredi borcu nedeniyle bankalara rehin durumda. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor taşeron işçi çıkardığınız KHK ile işsiz kalacağından endişeli çoluk çocuk geleceklerinden endişeli benzin / motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi şimdi de elektrik zamları çıktı. Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor bir eli yağda bir eli balda olan beyler bayanlar vatandaş sandıkta de el mi yaman bey mi yaman gösterecek. İYİ günlere

Avatar
Tek Başkomutan MUSTAFA KEMAL ATATÜRK... 2018-04-01 23:43:17

https://www.youtube.com/watch?v=5ucrJwN8VMc

Avatar
Ne Mutlu Türküm Diyene 2018-04-01 23:45:00

Gerçek Başkomutan Mustafa Kemal Atatürk.
https://www.youtube.com/watch?v=vnovBq_uT94

Avatar
ulkemiz savastami ?? 2018-04-01 23:35:19

reklam kampanyasindami ???

Avatar
vatan 2018-04-02 00:21:09

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız
ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur oyumuz CHP ye