İçişleri Bakanlığı'na yeni görev!

Cumhurbaşkanlığı tarafından yayımlanan kararname ile bakanlıklar da yeni sisteme yönelik düzenlendi. Bu düzenlemelerden birisi de İçişleri Bakanlığı'na verilen 'ülkeyi idari bölümlere ayırma' yetkisi oldu.

İçişleri Bakanlığı'na yeni görev!

Cumhurbaşkanlığı tarafından yayımlanan kararname ile bakanlıklar da yeni sisteme yönelik düzenlendi. Bu düzenlemelerden birisi de İçişleri Bakanlığı'na verilen 'ülkeyi idari bölümlere ayırma' yetkisi oldu.

11 Temmuz 2018 Çarşamba 08:42
İçişleri Bakanlığı'na yeni görev!

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne dair üç ayrı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi, dün Resmi Gazete'de yayımlandı. 
Hürriyet'ten Turan Yılmaz'ın haberine göre, bakanlıkların görev ve yetkileriyle teşkilat yapılarının yeniden oluşturulduğu kararnamede, İçişleri ve Dışişleri Bakanlığı’na yönelik yeni görev tanımları dikkat çekti.

İçişleri Bakanlığı’nın, görev tanımına, 'yurdun iç politikasına, il ve ilçelerin genel ve özel durumları ile ilgili değerlendirmeler yapmak ve cumhurbaşkanına teklifte bulunmak' ve 'ülkenin idari bölümlere ayrılması, il ve ilçelerin genel idarelerini düzenlemek' eklendi. Kararname kapsamında Çözüm sürecinde rol oynayan Kamu Düzeni ve Güvenliği Müsteşarlığı kapatıldı.

Dışişleri Bakanlığı’nda Küresel ve İnsani Konular ile Çatışmayı Önleme ve Kriz Yönetimi Genel Müdürlükleri oluşturuldu. Çatışmayı Önleme ve Kriz Yönetimi Genel Müdürlüğü’nün görevleri arasında, 'Bölgesel ve küresel boyutlu çatışmalara yol açma riski taşıyan gelişmeleri ve çatışmaya dönüşmüş uyuşmazlıkları takip etmek' de yer aldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.07.2018 09:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
birak git en hayirlisi 2018-07-11 09:08:30

demekki yaptiklarini beyenmisler sana yaptirmislar ki devam dediler ceheme giden yollar acik olsun

Misafir Avatar
alper 2018-07-11 09:38:19 @birak git en hayirlisi

zihniyetinizi sikeuyim sizin pis cehape zihniyeti chpkk

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
YAPICI SOYLU 2018-07-11 09:14:58 @birak git en hayirlisi

soylu TC mizin Hlkımızın bekası için çalışıyor. yıkım ekibine iş düşmeyince kuduruyor.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
MAYA ÇEKİYOR 2018-07-11 09:13:52 @birak git en hayirlisi

Süleyman soylu mecliste konuşmaya gelince CHP liler kaçmış. HAYRET! Türk askeride operasyon yaptığı yere gidince ne kadar PKK eşkiyası varsa hemen kaçıyor. chpp lile soyludan pkk lılar askerden neden kaçıyor acaba?

Beğenmedim! (14)
Avatar
AKP =KUMARBAZ EVLAT 2018-07-11 09:43:36

CHP YE SAYIP SÖVDÜĞÜNÜZ KADAR ABD YE SÖVMÜYORSUNUZ ÇÜNKÜ MUSTAFA KEMAL SİZE BİR VATAN VERDİ ÜZERİNDE NAMAZ KILACAĞINIZ KARNINIZI DOYURACAĞINIZ AMA KİNDAR ŞEREFSİZLİKLERİNİZ GÜN YÜZÜNE ÇIKTI NASIL FETÖ AÇIĞA ÇIKTIYSA RETÖ ÖRGÜTÜDE TARİHİN ÇÖPLÜĞÜNDE YOK OLACAKTIR.

Avatar
AKP YERLİ VE MİLLİ Mİ ACABA ? 2018-07-11 09:39:31

AKP ABD NİN KUKLASI ZAMAN GÖSTERECEKTİR.MENBİÇ KOBANE SİNCAR DA ABD YE EL PENÇE DİVAN DURAN ABD'YE DUA EDİP NAMAZ KILANLARIN SONUNU GÖRECEĞİZ.MEMLEKETTE EYT DİYENLER DAHA DÜN 200 TIR YPG-PKK SİLAH TESLİM EDEN ABD YE SESLERİ ÇIKMIYOR.ÇÜNKÜ RTE BOP UN BORCUNU ÖDEME ZAMANI GELDİĞİNİ DÜŞÜNÜYOR.

Avatar
İSLAM AKIL DİNİ İSE KURANI ANLAMAYAN GELENEKÇİLERE 2018-07-11 09:47:33

KURANI OKUMADAN ARAP GELENEKLERİNİ İSLAM ZANNEDEN % 51 İN İKTİDARI ÇÖKECEKTİR.HİTLERDE % 70 LERDE İKTİDAR OLMUŞTU SONUÇTA 6 MİLYON ÖLDÜ....DİKTATÖRLÜĞÜN İYİSİ DEMOKRATI OLMAZ...

Avatar
TRUMP ABİSİNİN ELİNİ ÖPMEYE GİDEN TAYYİP 2018-07-11 09:52:04

İZLEYİN BUGÜN ...

Avatar
Kırk 2018-07-11 09:16:53

Kırkından sonra bıyık salanların, macolugu aşırı olur.

Avatar
AKP YERLİ VE MİLLİ Mİ ACABA ? 2018-07-11 09:41:17

ABD SANA FETÖ OPERSYONU YAPMIŞ FETÖ YÜ VERMEMİŞ PKK YPG NİN HAMİLİĞİNİ YAPARKEN NEYİN AKLINI YAŞIYORSUNUZ MAKARNACILAR NATO TOPLANTISINDA RTE TRUMP ABİSİNİN ELİNİ ÖPÜP YÜZ SÜRÜP GELECEKTİR.

Avatar
ABD YE SESİ ÇIKMAYAN SOKAK KÖPEĞİ AKP 2018-07-11 09:50:18

ABD BOP BAŞKANLIĞI YAPAN KÖPEKLER ABD NİN DENİZ GEZMİŞLERDEN BU YANA NE KADAR TÜRKİYEDE OPERSYON YAPTIĞINI BİLMEZLER.EMPERYALİZM ABD SİYONİZMİ PLANLARINI 1950 1955 MENDERES ZAMANINDA PROJELENDİRMEYE BAŞLADILAR..

Misafir Avatar
ERTY 2018-07-11 13:50:53 @ABD YE SESİ ÇIKMAYAN SOKAK KÖPEĞİ AKP

SİKTİR ULEN AMERİKAN DÖLLEMESİ KÖPEK SİZİN ZİHNİYETTİR

Beğenmedim! (1)