İçişleri Bakanlığı'ndan Bahçeli'yi üzecek Çakıcı açıklaması

MHP lideri Devlet Bahçeli, organize suç örgütü lideri hükümlü Alaattin Çakıcı’yı ziyaret edip tespih hediye ederken, İçişleri Bakanlığı, ‘’Alaattin Çakıcı’nın silahlı eylem yapan ve eylem hazırlığı içerisinde bulunan adamları yakalanmıştır’’ açıklaması yaptı

İçişleri Bakanlığı'ndan Bahçeli'yi üzecek Çakıcı açıklaması

MHP lideri Devlet Bahçeli, organize suç örgütü lideri hükümlü Alaattin Çakıcı’yı ziyaret edip tespih hediye ederken, İçişleri Bakanlığı, ‘’Alaattin Çakıcı’nın silahlı eylem yapan ve eylem hazırlığı içerisinde bulunan adamları yakalanmıştır’’ açıklaması yaptı

24 Mayıs 2018 Perşembe 19:52
İçişleri Bakanlığı'ndan Bahçeli'yi üzecek Çakıcı açıklaması

Böylelikle önce Alaattin Çakıcı'yı ‘'Kahraman ilan eden'' daha sonra cezaevinden tedavi için götürüldüğü hastanede ziyaret eden ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan da Çakıcı'nın hastalığı nedeniyle affını düşünmesini isteyen Bahçeli'ye, hükümetten farklı bir açıklama geldi.  İçişleri Bakanlığı açıklamasında şöyle denildi:

SİLAHLI EYLEM HAZIRLIĞI

‘'2018 yılında yürütülen başarılı operasyonlar sayesinde İstanbul başta olmak üzere büyükşehirlerdeki suç örgütlerinin liderler kadroları da yakalanmıştır. Alaattin Çakıcı liderliğindeki suç örgütüne yönelik İstanbul ve Antalya illerinde gerçekleştirilen operasyonda 57 şüpheli, yakalanmıştır. 2017 yılında ise, Alaattin Çakıcı'nın silahlı eylem yapan ve eylem hazırlığı içerisinde bulunan 8 adamı İstanbul'da, 9 adamı Ankara'da, 15 adamı İzmir'de olmak üzere toplam 32 adamı yakalanmıştır''

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 20:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-24 20:17:23

Bahceli simdi a ka pe baskani tayyipin eline düstü kucaga oturdu. Ittifakdan ayrilsa oyu yüzde 5-6 devre disi kalacak. Koltugu kurtarmak icin tayyipe daha cok marabalik yapacak. Herifin birisinin dedigi gibi kapisina kul olacak.

Avatar
OY OY OYYY 2018-05-24 20:13:01

OY KAYGISI NELER YAPTIRMIŞ.ÇAKICI BAHÇELİ HAKKINDA İYİ SÖZLER ETMEMİŞTİ.

Misafir Avatar
ENVER VERGİ 2018-05-25 09:03:03 @OY OY OYYY

Sayın Genel Başkanımız o bir devlet gibi devlet dir orada burada kemik yalıyanlardan değiliz

Beğenmedim! (3)
Avatar
Rasim Yigitli 2018-05-24 19:57:43

Ee, Bahceli yi ne Zaman yakaliyorsunuz

Avatar
ya saglik bakani 2018-05-24 20:09:09

alatin cakici katilini hastaneye kim sevk eti bahceliynen kim musade etti gorusmesini akrabasi deil anasi deil babasi hic deil bahceli iti neyi oluyorda hastanede organize uyusturucu lideri katili ziyarete gidiyor dunya bunu gormedimi duymadimi saglikbakani goreve

Misafir Avatar
küfür eden milleti aşağılayan akp.li ayıp ya. 2018-05-25 08:18:04 @ya saglik bakani

ULAN ŞEREFSİZ..diyen akp.li işte model budur.bunların ağzından hep ateş,küfur dökülülür..insanlık arama bunlarda..
bunlara oy değil günah dahi verilmez..Cehennem yerleri olacaktır..akibeti..
inşaAllah..amin..Cuma hürmetine yarabbi..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kahır çekmek istemiyorsan vatandaş akp.ye oy verme 2018-05-25 08:15:36 @ya saglik bakani

akp.ye ve kuyruğu mhp.ye onunda kuyruğu bbp.ye (tilkilere) oy verme..mazlumun,garibanın damaltı fukarasınında beddualarına muhataf ve hedef olma..
Zulumden kaç ki huzur bulasın..
iyi parti veya chp.den başkasına oy verilmez.
DENENMİŞTEN HAYIR GELMEZ..ikinci el olan akp.ye yüzverme,oy verme..onu bunu zevk alemindeki keyfine ortak olma..sonra kahır çekersin kurtaranda olmaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Siz Utanmazsınız 2018-05-25 00:44:04 @ya saglik bakani

Ulan şerefsiz. bölücü terör örgütü üyesi olmakla hükümlü ve herkesce bilinen selehattin demirtaşı 7 hdp li vekil 18 cehape li vekil ziyaret etti. O zaman aklın neredeydi? Dürzü seni

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
fabrikam olsa 2018-05-24 22:48:48 @ya saglik bakani

bu adamın resmini tuvalet kagıdına basacam desem bokuma yazık.vatandaş kabız olur bunu görmemek için.

Beğenmedim! (1)
Avatar
tipe bak. 2018-05-24 20:29:26

cocuklar korkuyor lütfen manset yapmayin.

Misafir Avatar
çcocuklar elbet korkar böylesinden.. 2018-05-25 08:20:31 @tipe bak.

RESMİNE bakamıyoruz..Nefret saçıyor etrafa

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firat 2018-05-24 20:32:20

Mhp katil suç lideri çakicidan daha kirli bir geçmise sahip

Misafir Avatar
ENVER VERGİ 2018-05-25 08:53:20 @Firat

MHP HİÇ BİR ZAMAN SUÇ ÖRGÜTÜ OLMADI OLMAZ AMA SENİN HAINLERİN KORKULU RUYASIDIR

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 20:35:57

Sonunda EYVAH diyeceğin şeylere başta EYVALLAH deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
ENVER VERGİ 2018-05-25 08:58:19 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Görüşürüz kim kimi sandığa gömecektir

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 20:40:06

Kocamış Kurt yine kımızı çok kaçırmış beyni sulanmış abuk sabuk konuşuyor ona göre dürüst vatandaş olmak suç. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi farkındalığını Ankara'da koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek