banner87

İddia: Tansu Çiller başkan yardımcısı olabilir

Seçimlere 4 gün kala AKP’nin mitingine ‘Milli şuur için geldim’ diyen Eski Başbakan Çiller’in, Erdoğan'ın yeniden seçilmesi durumunda cumhurbaşkanı yardımcısı olabileceği öne sürüldü.

İddia: Tansu Çiller başkan yardımcısı olabilir

Seçimlere 4 gün kala AKP’nin mitingine ‘Milli şuur için geldim’ diyen Eski Başbakan Çiller’in, Erdoğan'ın yeniden seçilmesi durumunda cumhurbaşkanı yardımcısı olabileceği öne sürüldü.

20 Haziran 2018 Çarşamba 12:29
İddia: Tansu Çiller başkan yardımcısı olabilir

24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve 27. Dönem Miletvekili Seçimleri'ne son 4 gün kala AKP'nin Büyük İstanbul Mitingi'ne "Milli şuur için geldim" diyerek katılan Türkiye'nin 22. Başbakanı Tansu Çiller'in yeni dönemde cumhurbaşkanı yardımcısı olabileceği öne sürüldü.

Türkiye gazetesi,  24 Haziran seçimleri için kritik haftaya girilirken, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın tekrar seçilmesi durumunda yeni dönemde Cumhurbaşkanı yardımcılığı için tercih edeceği isimler arasında Tansu Çiller'in olabileceğini yazdı.

Haberde, "Bu görev için MHP lideri Devlet Bahçeli’nin adı konuşulurken, ikinci bir isim olarak da eski başbakan Tansu Çiller’in ismi gündemde" denildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.06.2018 14:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ya iyi parti veya hiç.. 2018-06-20 12:35:31

bizden akp.ye yandaş ve yarenlerine ve yağcılarına oy yoktur.
iyi partiye oy vereceğiz.

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-06-20 20:02:59 @ya iyi parti veya hiç..

BASKAN YARDIMCISIMI ? BU KADIN AMERiKAN VATANDASIDIR CiFTE VATANDASLAR BASKAN YARDIMCISI OLABiLiRMi ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-06-20 18:25:34 @ya iyi parti veya hiç..

ÇİLLER E YAKIŞIR. ana ana. . şimdiki çakma siyasetçi ye ana diyorlar hiç yakışmıyor. MEEE raal aneeee. ne anası be. meral ancak hizmetkardır. ipi başkasının elinde olan bir ajan.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-20 12:41:04

Hırsız başkana hırsız yardımcı,yakışır valla.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-20 13:15:43

akp elveda

Avatar
Abooooooovv.. 2018-06-20 12:50:19

Ulan felaket yakısır:))

Avatar
. 2018-06-20 13:16:25

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarlar/saygi-ozturk/ciller-akp-mitingine-bunun-icin-mi-katildi-2473009/

Avatar
cemal 2018-06-20 13:10:02

evet gec kaldin gelde bi 5 nisan daha yasat senin yerine yunanistandan birini getirseler daha iyi

Avatar
abdullah 2018-06-20 13:25:24

aboooooo cillermi baskan yardimcisi o zaman simdiden turk halkina el fatiha ya sen omrunde guzel bir yaptinmi Allah askina oglunu askere gonderdin teskere verileceginde bile oglunu bulamadilar birliginde degildi ya sen git ya milletin huzurunu kacirma reis aman aman 5 nisanda herseyini kaybetmis birisi olarak soyluyom bu kadin hasa Allah bir dese dusunmek lazim o kadar

Avatar
kurt 2018-06-20 13:38:59

Asker katillerinin yaveri olan Selodan daha iyidir. Artık selo cezaevinde yerine Murat KARAYILAN veya o diğer sapık olan katil varya küçük kızlara elle taciz eden onu falan yaparsınız Başkan yardımcısı.

Misafir Avatar
texas 2018-06-20 19:03:03 @kurt

dangalak pic

Beğenmedim! (0)