IE Araştırma'dan ezber bozan 'seçim anketi' açıklaması

İstanbul Ekonomi Araştırma (IE) tarafından 24 Haziran seçimleri ve Cumhurbaşkanlığı seçimlerine ilişkin yapılan bir anketin sonuçları Twitter'dan paylaşıldı. una göre genel seçimlerde 'hiçbir parti veya ittifakın meclis çoğunluğunu sağlayamadığı' sonucuna varılırken, Cumhurbaşkanlığı seçiminin de 'ikinci tura kalacağı' bildirildi

IE Araştırma'dan ezber bozan 'seçim anketi' açıklaması

İstanbul Ekonomi Araştırma (IE) tarafından 24 Haziran seçimleri ve Cumhurbaşkanlığı seçimlerine ilişkin yapılan bir anketin sonuçları Twitter'dan paylaşıldı. una göre genel seçimlerde 'hiçbir parti veya ittifakın meclis çoğunluğunu sağlayamadığı' sonucuna varılırken, Cumhurbaşkanlığı seçiminin de 'ikinci tura kalacağı' bildirildi

27 Mayıs 2018 Pazar 23:59
IE Araştırma'dan ezber bozan 'seçim anketi' açıklaması

İstanbul Ekonomi Araştırma (IE), Nisan ve Mayıs aylarında yaptığı kamuoyu araştırmasının sonuçlarını paylaştı. IE'nin Twitter hesabından açıklanan verilere göre, genel seçimlerde hiçbir parti veya ittifak çoğunluğu sağlayamayacak. 


IE'nin kamuoyu araştırmasında, vatandaşlara "Bu pazar seçim olsa hangi ittifak ya da partiye oy verirsiniz?" sorusu soruldu. 
Meclis dağılımına bakıldığında, bugün itibariyle hiçbir parti veya ittifakın meclis çoğunluğunu sağlayamadığı görülmektedir. 

Alınan sonuçlara göre, bugün itibariyle hiçbir parti meclis çoğunluğunu sağlayamıyor. ​"​Meclis dağılımına bakıldığında, bugün itibariyle hiçbir parti veya ittifakın meclis çoğunluğunu sağlayamadığı görülmektedir" ifadelerinin kullanıldığı açıklamada, 'partilerin tek başlarına oy oranları ile ittifak oy oranları arasındaki farkların, siyasi birlikteliklerinin hem pozitif hem de negatif yönlü oy geçişkenliklerine sebep olduğu' ifade edildi.

 
'ERDOĞAN'IN OYU BELİRLEYİCİ OLACAK'

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine ilişkin mevcut adaylar üzerinden yapılan kamuoyu araştırmasında ise, seçimlerin Erdoğan'ın alacağı oy oranı tarafından belirleneceği belirtildi: "Cumhurbaşkanlığı seçiminin kaç tur olacağının belirleyicisi Sayın Erdoğan'ın 1. tur oy oranı olacaktır. Nisan ayından beri süregelen trend Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin 2. tura kalacağını göstermektedir."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 00:16
Anahtar Kelimeler:
İSTANBUL EKONOMİAnket
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-28 00:23:22

MUHARREM INCE

Avatar
itifak 2018-05-28 00:09:55

mualefet kazaniyor Ulan hdp ye uzaylilarmi oy veriyor mualefet yüzde 57 lere ulasmis daha kimse kazanamiyor öyle sacmalikmi olur hdp mualefet degilmi hadi ordan milletle Alay eden komplocu yalancilar namuslu olun yeter bu insanlari kandirdiginiz .

Misafir Avatar
@TAMAM GARİ SIKILDIK x**** sabri 2018-05-28 12:48:49 @itifak

Millet İttifakı gümbür gümbür geliyor Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Farkında****yapma yaaa. enflasyon kaç len? yüzde 12 eee AK Parti öncesi kaçtı eflasyon len? yüzde 90 eeee sen salakmısın len? AYRICA MİLLET İTTİFAKI DEDİĞİN CHP, HDP, İYİ PARTİ ABD, AB PKK PYD dir. bunada İHANET İTTİFAKI DENİR. anladınmı len manyak?

geri zekalı aptal. AK partiye laf edeyim derken şerefsizlk namussuzluk yapıyorsun küstah.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
AAAAALLL_GIIIIIIIIIIIII ciii CHP 2018-05-28 12:45:05 @itifak

Chp baraj altında kalıyor. boyalama cilalama süsleme işe yaramıyor. bu millet 30,40 50 60 yıl önceki millet değil. okuyor anıyor, görüyor , dinliyor biliyor . CHP göz boyuyor kandırmaya çallışıyor. amakendisi batıyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
İstanbul Ekonomi Araştırma 2018-05-28 01:28:40 @itifak

kime ait ona bakmali ve hangi partiye yakin bunlar onemli cogu zaman siparise gore anket yapiliyor algi operaysonunu yemezler

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 00:46:43

Allah(cc) ile aldatmayan, diploması sahte olmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar
gercekten de bu anket hic inandirici degil 2018-05-28 00:24:25

algi operasyonu gibi

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 00:43:49

Ne kadar algı operasyonları yaparsa yapsınlar Millet İttifakı gümbür gümbür geliyor Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Farkındalığını Ankara'da koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek. Bir eli yağda diğer eli balda olan beylerle sandıkta hesaplaşacak Artık mızrak çuvala sığmıyor masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları boşuna uğraşmayın Millet karanımı verdi Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi sandığa gömecek. Güneş vatandaş için doğacak ve karanlıkta aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar, kemik yağlayıcılar ve saray soytarıları iyot gibi açığa çıkacak.

Misafir Avatar
Sıkıldıysan çık dolaş 2018-05-28 03:59:07 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Senin bu başlıkla yorum yazıp durman daha sıkıcı. Sana gıcık olup Tayyibe oy atan bile çıkabilir.

Beğenmedim! (6)
Avatar
hic inandirici gelmedi Millet ittifaki 2018-05-28 00:22:54

daha cok olmali

Avatar
Ekonomi Sizce İyi mi ??? 2018-05-28 00:17:36

https://www.youtube.com/watch?v=0YM8UtaUuD8

Avatar
aydın 2018-05-28 00:19:02

erdogan her halikarda alacak.ona göre program belirlemeli,halak eger erdogan gelirse mecliste muhalefet zayıf olursa mazAllah savaşa bile sokar,her şey iki dudgı arasında olacak yanlış yaptımı butun halk öder

Misafir Avatar
aydin moldovadan gelen 500 ton 2018-05-28 00:55:27 @aydın

domuz etini senmi yedin ???

Beğenmedim! (1)