İhsan Şenocak'ın yeni görev yeri...

'Pantolon giyip okula giden kızlar cehennemlik' diyen İhsan Şenocak Sinop İl Müftülüğüne eğitim uzmanı olarak atandı. CHP Sinop Milletvekili Barış Karadeniz, Şenocak'ın Sinop'a atanmasına çok sert tepki gösterdi. 

İhsan Şenocak'ın yeni görev yeri...

'Pantolon giyip okula giden kızlar cehennemlik' diyen İhsan Şenocak Sinop İl Müftülüğüne eğitim uzmanı olarak atandı. CHP Sinop Milletvekili Barış Karadeniz, Şenocak'ın Sinop'a atanmasına çok sert tepki gösterdi. 

06 Şubat 2018 Salı 09:39
İhsan Şenocak'ın yeni görev yeri...
banner1

CHP Sinop Milletvekili Barış Karadeniz, üniversiteli genç kızlar hakkında tepki toplayan açıklamalarda bulunan İlahiyatçı Dr. İhsan Şenocak’ın Sinop’a atanmasına tepki gösterdi. Karadeniz, “Bu yanlış karardan dönülmelidir. Sinop, laik, çağdaş, aydın insanların yaşadığı Cumhuriyet şehridir” dedi.

'SİNOPLULARA HAKARETTİR'

Diyanet İşleri Başkanlığı, Samsun Aşık Kutlu Eğitim Merkezi Eğitim görevlisi olan İhsan Şenocak'ı Sinop İl Müftülüğüne eğitim uzmanı olarak atadı. “Nasıl ki bir çoban, koyunları ateşe atsa o çobanın ceza almasını istersiniz, bir baba da çocuklarını cehennem ateşinden korumalıdır” ifadeleri ile kız babalarına “öğütler” veren İhsan Şenocak, hakkında yürütülen soruşturma kapsamında 3 ay süreyle açığa alınmıştı. CHP Sinop Milletvekili Barış Karadeniz, “Sırf pantolon giydiler diye, üniversitede okuyan genç kızlarımızın namuslarına ve onurlarına dil uzatan birinin Cumhuriyet şehri, laik ve çağdaş ilkelerden taviz vermeyen Sinop’a atanması biz Sinoplulara hakarettir” dedi.

'KURAN KURSLARINDA EL KADAR ÇOCUKLARA TECAVÜZ EDİLİRKE SUSAN...'

İlahiyatçı Şenocak’ın kadınlara yönelik ayrımcılık, hakaret, nefret söylemlerinin cezasız kaldığını belirten Karadeniz, şunları söyledi:

“Kuran kurslarında erkek çocuklarına edilen tecavüzler konusunda tek bir cümle bile sarf etmeyip kızlarımızın pantolonunu kendine konu edinen bir zihniyet sağlıklı düşünemeyen bir zihniyettir. El kadar çocuklara tecavüz edilince sesi çıkmayan, şiddet gören kadınlarımızı, çocuklarımızı kollamayanlar da suçlu değil midir? Haksızlık, zulümdür. Zalimlik en büyük günahlardandır. Haksızlığa uğrayan mağdur ve mazlumdur. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Din istismarcılarının toplumu karanlığa sürüklemesine izin vermeyeceğiz. Sinop, laik, çağdaş aydın insanların yaşadığı Cumhuriyet şehridir.”​

NE OLMUŞTU?

“9 yaşındaki kız çocukları çarşafa girmelidir” fetvası veren ve “özel harekat polisleri peygamberin akıncılarıdır” diyen İFAM adlı kuruluşun başkanı ilahiyatçı İhsan Şenocak, “pantolon giyip okula giden kızların cehennemlik olduğunu” söylemişti. "Yani kızın şu sokaktan geçip de okula pantolonla giderken yüreğin parçalanıyor mu senin?” demişti. Şenocak, “Kot pantolonuyla erkeklerin bakışı arasında kızın yürüyor, delikanlılar arkasına takılmışlar, arkasından gidiyorlar. Yavrunu cehenneme attın cehenneme” demiş, 'sözlerimin arakasındayım' diyerek meydan okumuştu. Şenocak Diyanet tarafından açığa alınmıştı. Geçtiğimiz günlerde tekrar görevine iade edilen Şenocak, Sinop İl Müftülüğüne eğitim uzmanı olarak atandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.02.2018 09:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BOKSÖR 2018-02-06 09:56:46

BU ADAMLARIN SÖZLERİ DİNİ DEĞİL KAFALARININ İÇİNDEKİ BURUŞMUŞ FİKİRLERİNİN AÇIĞA VURMASIDIR. NEREDE KALDI PEYGAMBERİMİZİN, BEN GÜZEL AHLAKIN TEMSİLCİSİYİM SÖZÜ , NEREDE HAZRETİ ÖMERİN ADALETLİ HAYATI. İŞLERİ GÜÇLERİ ARAP ORTADOĞU KAFA YAPISI VE SAPKINLIĞINI BİZLERE DAYATMAK.! AMA BOŞUNA UĞRAŞMASINLAR. AVUÇLARINII YALARLAR NOKTA

Misafir Avatar
DEMİR..(HADİD) NEREDEN GELDİ..HOCAA ! bilsene.. 2018-02-06 10:19:14 @BOKSÖR

Avantaları yoksa hepsi hikayedir onlar için...lojman bedava...akp.kartı bedava..otobüsler bedava..maaşlar 5000 lira üstü..gel keyfim gel..mollalar..tarikatçılar ve cemaatçılar bize ilim veremez..kendileride bilmiyorlarki..
Örnek....demir madeni dünyada olmadığını sonra uzayın derinlerinden geldiğini kur,an ve bilim açıklıyor..HOCA sana soru..? hangi gezegen veya yıldızdan demir madeni dünyaya geldi..ve bu yıldızın adı nedir? dünyaya uzaklığı ve yıldızdaki sıcaklık cm.olarak kaç derecedir..? MADEMKİ HOCAYSAN BİL

Beğenmedim! (2)
Avatar
madem hocaysan bil..müftüysen bil..İLMİN YOKSA ? 2018-02-06 10:38:13

HOCAMA bir soru..!! kızlarla uğraşacağına bu soruya cevap ver..

1...WAN ALLEN KUŞAĞI NEDİR? GÖREVİ NEDİR? neden başka gezegenlerde wan allen kuşağı yoktur..? ve dünya 23 derece 27 dakika enlem ve boylam eğriliği var..diğer gezegenlerde neden bu eğrilik yoktur? Venus gezegeni neden dünyanın tersine döner.?

Avatar
Akp.ye oy verenlerin bilgisine..iş işten geçmeden! 2018-02-06 10:34:12

akp.ye oy vermek demek..ülkeye zarar vermek demektir..herkes aklını başına alsın..mes,uliyetlerinden haberdar olsun..vebali büyüktür.akp.ye oy vermenin..
bizden söylemesi..Günü geldiğinde azapların içine düşürüldüğünde o kişilere akp.nin hiç bir yetkilisi gelemez..yardım edemez..mazlumun vebalini yüklenerek MENGENEYE SIKIŞTIRILAN DEMİR PARÇASI GİBİ azaplar çeker..uyan garip kul..uyan..akp.seni azaptan kurtaramaz.çünkü kendileride azaptadır

Avatar
HOCA..MÜFTÜ..DİNAYET..söyleyin..! bilin bakalım..! 2018-02-06 10:26:48

HOCA,YA BİR SORU..! RED STAR..(KIRMIZI YILDIZ) WHİTE STAR (BEYAZ 1..YILDIZ) bunlar neden Allah tarafından yaradıldı..
2..BLACK HOLE..(KARA DELİK) Zaman,,ısı ışık,element ve bütün exomenti yutan bu KUYU DİYELİM .....neden yaradıldı..? veya KARA DELİK ....>>TRANSOMEND ( GİRİŞ VE ÖTESİ)

Misafir Avatar
nerden bilsinler 2018-02-06 11:43:20 @HOCA..MÜFTÜ..DİNAYET..söyleyin..! bilin bakalım..

sende yani hihihih

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İLİM YOKSA HOCALIK BOŞLUKTUR..beşpara etmez. 2018-02-06 10:29:27 @HOCA..MÜFTÜ..DİNAYET..söyleyin..! bilin bakalım..

Saadece kur,anı kerim,i okumakla ve tercümesini açıklamakla HOCA,,MÜFTÜ olunmaz.ALLAH kuluna bilgi vermiştir..kulu cahil ise onun hocalğı beş para etmez..özellikle ben hocayım.ben prof..um diyenler için..başka devletlerde 100 dolara prof.luk diploması satılıyormuş..(duyummuza göre !!!)

Beğenmedim! (0)
Avatar
bozo 2018-02-06 11:44:59

Bu serefsizler istiklal savasinda yunanla bir olup Türk ordusunu arkadan vuran imamlarin torunlari.Din ile imanla yakindan uzaktan alakalari yok.Eger baska bir hükümet basta olsa yargi vazifesini yapsa bu sapiklarin hepsi icerde olurdu.Dikkat edin bu serefsizlerin verdigi vaazlardan fetfalardan sonra Türkiyede cocuk tecavüzleri ve kadinlara saldirilar artti.

Avatar
aydın 2018-02-06 11:39:07

YİNE UYARIYORUM CHP HDP YE YANAŞMASINI KESMELİ CHP DEKİ AJANLAR YOK HERKES OZGURCE FİKRİNİ SOYLEMELİ DİYİP HDP YE YANATIRILMAK İSTENİYOR.PKK YA KESİN TAVIR KONULMALI YA PKK İLE İLİŞKİYİ KES YADA SENİ VATAN HAİNİ GORECEGİZ DENMELİ TUNUSTAKİ HALKIN AYAKLANMASI OYLE SEYYAR SATICININ KENDİNİ YAKMASI İLE OLMADI ONA HALK HAZIRLANDI .TURKİYEDEDE BİR PROVAKASYONLA CHP BİNALARI ALEVİ DERNEKLERİ VS HEPSİ BASILIR BU CHP ZİHNİYETİ PROVAKASYONA ZEMİN VERİYOR,İSTANBUL İL MİLLETİNİ SEVİYORSASA DERHAL İSTİFA ETMELİ.CHP DE HDP Lİ SEVİCİLER KESİN KES SESİNİ KESMELİ.HALK SİALAHLANIYOR KAMLAR KURULUYOR DERHAL CHP ATATURK ÇİZGİSİNDE VE HDP YE KARŞI EN SERT MUHALEFETİ YAPMALI ULKE GİDİYOR HABERİNİZ OLLA

Misafir Avatar
bozo 2018-02-06 11:47:13 @aydın

ne kadar chp li varsa senin götüne koysun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydin hdp zararliysa 2018-02-06 11:44:45 @aydın

akp mhp neden meclise soktu

Beğenmedim! (1)
Avatar
İblis akape 2018-02-06 13:34:32

Pkk yı Dağdan indirip güney sınırlarımıza gecmesine izin veren Erdoğan hala Cumhurbaşkanı.

Avatar
kahrolsun c h p 2018-02-06 09:50:09

sapık chp kahrolasınız pis pkk sevicileri kahrolsun c h p

Misafir Avatar
bozo 2018-02-06 11:48:12 @kahrolsun c h p

ne kadar chp livarsa götüne koysun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen chp ye 2018-02-06 11:43:58 @kahrolsun c h p

kurban ol

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adı saklı (CHP'li) 2018-02-06 10:58:57 @kahrolsun c h p

Sapık senin babandır. Sapıklığına kanıt ise ananla bir olup seni yapmalar yanı Sapık eseri arıyor isen AYNA'ya bak. Sen kim oluyorsun da bana sapık diyorsun sana demedim demeye kalkma çünkü ben bir CHP liyim o sapık sözünde sen dünyaya getirip terbiye vermeyen babana iade ediyorum. Bir CHP 'li olarak anladım anlamasan biz anlatmayı biliriz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.bitmiştir..mhp.de bitmiştir...oy yok.bunlara.. 2018-02-06 10:22:16 @kahrolsun c h p

akp.mi kahrolsun chp.mi kahrolsun..millete sorsana..?
10.bin kişiye sorsan bu soruyu .? %70,i akp kahrolsun..nefret ediyoruz..istemiyoruz..milleti aldatıyor..hile yapıyor..ysk.yi kullanıyor..vesair.. diyecekler..kimse hakkını artık akp.ye helal etmiyor..ilk haram bizden olsun akp.ye iki cihanda pecmurde ve perişan olsun akp..amin.amin.amin.

Beğenmedim! (1)