İktidar yanlısı Demirören Grubu'na geçen Hürriyet, 'Mansur Yavaş' haberini kaldırdı

Hürriyet gazetesi, Mansur Yavaş'ın hakkında ortaya atılan iddiaları cevapladığı basın toplantısının haberini son dakika olarak girdi, daha sonra ise yayından kaldırdı.

İktidar yanlısı Demirören Grubu'na geçen Hürriyet, 'Mansur Yavaş' haberini kaldırdı

Hürriyet gazetesi, Mansur Yavaş'ın hakkında ortaya atılan iddiaları cevapladığı basın toplantısının haberini son dakika olarak girdi, daha sonra ise yayından kaldırdı.

12 Mart 2019 Salı 13:16
İktidar yanlısı Demirören Grubu'na geçen Hürriyet, 'Mansur Yavaş' haberini kaldırdı

Hürriyet, yine sansür uyguladı. Geçtiğimiz günlerde Necmettin Kesgin'in CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş hakkında 'sahte senet ve tehdit' suçlarından hakkında hapis istemiyle dava açıldığı iddiaları gündeme yansımıştı. Yavaş, bu iddiaları bugün yaptığı basın açıklamasıyla yalanladı.

HÜRRİYET YANDAŞLIKTA SINIR TANIMIYOR

Yavaş, AKP'nin 'saygın iş adamı' diye savunduğu Necmettin Kesgin'in 'çocuk istismarından' yargılandığını ayrıca bu haberlerin seçim döneminde CHP'yi manipüle etmek olduğunu da belirtti. 

İktidar yanlısı Demirören Grubu'nun satın aldığı Hürriyet gazetesi, Mansur Yavaş'ın açıklamasını girdikten kısa bir süre sonra kaldırdı. 

'Mansur Yavaş'tan açıklama' şeklinde son dakika olarak verilen haber, daha sonrasında silindi. Habere tıklayanlar, Hürriyet'in ana sayfasına yönlendiriliyor.  Hürriyet, sosyal medyada yapılan eleştirilerin ardından haberi tekrar sitesinde paylaştı.

Son Güncelleme: 12.03.2019 15:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.