İlahiyatçı Cevat Akşit: Seks yaparken eşekler gibi soyunmayın!

İlahiyatçı Prof. Dr. M.Cevat Akşit'in ortaya çıkan skandal konuşması yoğun tepki aldı. Akşit konuşmasında, "Cinsel münasebet esnasında afedersiniz eşeklerin yaptığı gibi tamamen soyunmayın" dedi. 

İlahiyatçı Cevat Akşit: Seks yaparken eşekler gibi soyunmayın!

İlahiyatçı Prof. Dr. M.Cevat Akşit'in ortaya çıkan skandal konuşması yoğun tepki aldı. Akşit konuşmasında, "Cinsel münasebet esnasında afedersiniz eşeklerin yaptığı gibi tamamen soyunmayın" dedi. 

08 Ekim 2017 Pazar 22:44
24098 Okunma
İlahiyatçı Cevat Akşit: Seks yaparken eşekler gibi soyunmayın!

İlahiyatçı Cevat Akşit'in skandal konuşması ortaya çıktı. Skandal sözlerle sık sık gündeme gelen gerici Akşit'in, Tv5 televizyonundaki 'seks' ile ilgili konuşması kısa sürede sosyal medyada yayıldı. Akşit konuşmasında, "Cinsel münasebet esnasında afedersiniz eşeklerin yaptığı gibi tamamen soyunmayın. Çünkü orada melekler vardır, siz soyunursanız melekler dışarıya çıkar, şeytan da odada tek kalır ve oluşacak çocukta şeytanın nasibi olur" ifadelerini kullandı.

BU İLK DEĞİL

Daha önceden de skandal sözlere imza atan ilahiyatçı Cevat Akşit, TV 8'deki konuk olarak katıldığı Ramazan programında, regl dönemlerinde oruç tutmayan kadınların sokakta yemek yemeleri hakkında, "O hayızlı kadınlar da biz tutmuyoruz diye sokakta bir şey yiyemezler. Dayak yerler ha bak. Dinen dayak yerler. Gizli yesinler" diye konuşmuştu.

İşte o skandal sözler:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmetcik 2017-10-08 23:19:30

alah alah esekler ne zamandan beri soyunuyorlar ula bide deki calmayin hirsizlik gunahtir kul haki yemayin gunahtir akliniz hep uskurda valahi mahserde bunun hesabini verirsiniz yazik

Misafir Avatar
benden söylemesi 2017-10-09 12:21:15 @mehmetcik

HUZUR İSLAMDA.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabırlı 2017-10-09 08:38:24 @mehmetcik

kara cahillere dinden bir iftira gelmeye dursun hepsi din düşmanı ve zalimkesiliyor. yav manyaklar bir kemik atılıyor ortaya it ler gibi peşine koşup saldırıyorsunuz. adam deyilmisiniz?

Beğenmedim! (8)
Avatar
INAN 2017-10-08 23:45:12

KARDESIM NEDIR BU PEYGAMBERIN ISI YOKMU MILLETIN NASIL NE SEKIL ILISGIYE GIRECGINE KARAR VERMIS SAPIK HOCALARDAN KURTULUN ZINDIK SÜRÜSÜ

Misafir Avatar
bu sözlere inanmayın..peygamberimizi kullanıyorlar 2017-10-09 08:49:13 @INAN

BU SÖZLER peygamberimizin sözleri (hadis) değildir.çünkü aile bu durumda olduğunda melekler zaten dışarı çıkarlar..bu kişi ya bir langırt kitaptan almış bu sözleri veya kendisi uyduruyor..Peygamberim böyle sözleri söylemez..Zaten böyle hallerde peygamberimizi kullanır bu kişiler..peygamber hadisidir deyip işin içinden sıyrılırlar...Hiç bir melek bu durumlarda o alanda bulunmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sonmez 2017-10-08 23:44:59

Bunların hepsi yavşak.. Adi herifler 1400 yıllık dini bile çarpıtıyorlar.. "Çıplak halde olduğunuzda üzerinize çarşaf vb.. gibi bir örtü alınız" deniyor.. Gerizekalı giydiğin elbiselerin %90 naylon.. Vücud elektriğini 2 katına çıkarıyor.. Cinsel temasın amacı insan vücudunda oluşan enerjinin boşaltılmasıdır. Yavşaklar..

Avatar
Serhat 2017-10-08 23:50:59

Eşekler soyunuyor muymuş?kadın erkek ilişkisi ne kadar önemliymiş ıslamda.başka konumu yok?tek derdimiz bu olmuş.

Avatar
veli 2017-10-09 00:10:26

pes pes vAllahi de bilahide pes alah rizasi icin islami bilgiler verin durust olun bakin yeni nesil boy abdesini bilmiyor bulardan konusun duzgun bilgiler verin su an seni dinleyen musluman bile din degistirir be sapik sapik esekmis sipaymis alaha havale ediyorum be senin gibileri

Misafir Avatar
Sonmez 2017-10-09 04:20:01 @veli

Adın Veli ama sen değilsin galiba.. Allah.. İsmi. alah ..diye yazılmaz.. Gusül abdestini öğrenir bu millet ama Allah ı önce bilmek gerek..

Beğenmedim! (11)
Avatar
bünyamin 2017-10-09 00:23:54

suratına sokayım bunların bu adamalr sahtekar din adamları sözde ülkeyi yabozlaştırmaktan başka bir şey yapamazlar enayinin önde gideni sıfatına hele bi bakın

Avatar
hikmet efendi 2017-10-08 23:20:20

Hoca camlar açıksa hava da soğuksa demeyi unuttu galiba. Yoksa adam papaz ve bu işlerle ilgisi yok da ortalığı mı bulandırıyor.

Avatar
Göktürk 2017-10-08 23:42:40