İlahiyatçı Şenocak ensest ilişkiyi savundu!

İhsan Şenocak sosyal medya hesabı Twitter’dan paylaştığı mesajda ensest ilişkiyi savundu.

İlahiyatçı Şenocak ensest ilişkiyi savundu!

İhsan Şenocak sosyal medya hesabı Twitter’dan paylaştığı mesajda ensest ilişkiyi savundu.

08 Ekim 2017 Pazar 17:50
14993 Okunma
İlahiyatçı Şenocak ensest ilişkiyi savundu!


Daha önce kadınların pantolon giymesini kafaya takan ve kadınların babasını eleştiren gerici İhsan Şenocak sosyal paylaşım sitesi Twitter’dan paylaştığı mesajda ensest ilişkiyi savundu.

Müftülere nikâh yetkisi veren yasayla ilgili bir tweet atan Şenocak şöyle yazdı: 

"İslam Hukuku, inancına göre annesiyle evlenen Mecusi’ye karışmaz. İslam esas alınsın; isteyen nikâhını Müftülük'te, karşı çıkan kilisede kıysın."

Şenocak aynı zamanda kendisi gibi gerici olan ve yakın zaman ‘Atatürk’ün hatırasına alenen hakaret’ten hakkında soruşturma açılan Kadir Mısıroğlu’na da sahip çıktı. 

Şenocak’ın Mısıroğlu ile ilgili paylaşımları şöyle:

“Bu milletin evlatları nezdinde Kadir Mısıroğlu nun Lozan'dan Abdülhamid'e kadar her bir eseri kalemle kazanılmış bir zaferdir. Kadir Mısıroğlu sadece kitap yazmadı. Dinine ve tarihine kastedilen bu milletin yoluna, yeniden onu karargâhına götürecek işaretler koydu.”

Şenocak’ın skandal paylaşımları bununla da bitmiyor. Evlenmeyen ve dışarı çıkıp eğlenmek isteyen kadınları da hedef alan Şenocak “Evlenmeyen, ömrü kulüplerde geçen, güzelliği istismar edilen bir kadın 60 yaşına geldiğinde kapısını kim çalar? Kadın istismarına dur, diyelim!” ifadelerini kullandı. 

BU İLK DEĞİL!

“Nasıl ki bir çoban, koyunları ateşe atsa o çobanın ceza almasını istersiniz, bir baba da çocuklarını cehennem ateşinden korumalıdır. Yani kızın şu sokaktan geçip de okula pantolonla giderken yüreğin parçalanıyor mu senin? 18 yaşında kaşını aldıran kızın üniversiteye giderken o halde, yüreğin parçalanmıyorsa vallahi kıyamet günü cehennem seni parçalayacak. Allah'ın emanetini ne hale getirdin? Sevindin üniversiteyi kazanınca; ODTÜ'ye, Boğaziçi'ye gidince sevindin. Doktor olacak, mühendis olacak, 5 milyar aylık alacak, arabaya binecek, eşine mecbur olmayacak, mahkum olmayacak… Peki onlara sevindin; kot pantolonuyla erkeklerin bakışı arasında kızın yürüyor, delikanlılar arkasına takılmışlar, arkasından gidiyorlar. Yavrunu cehenneme attın cehenneme.” 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.10.2017 21:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2017-10-08 18:09:27

şeytanın muritleri bunlar.....üzülüyorum bunları atatürk tam temizleyemedi zaman yakın atatürkün askerlerine hesap verecekler

Misafir Avatar
servet 2017-10-09 08:34:36 @osman

HUZUR İSLAM DA . müslümanlar kardeştir. birbirinizle çekişmeyin, bölünmeyin sonra gücünüz gider.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ege 2017-10-09 08:28:31 @osman

İslam ı hep katı kurallarmış gibi gösteren zalim ve cahillere çok güzel açıklama yapmış şenocak. MECUSİ nin ne halt edeceğine islam hukuku karışmıyor diyor. hindistana gidip mecusi lerin hayatlarını düzene koyma yetkisimi veriliyor birilerine yoksa? sapık zihniyet mecusiye sahip çıkıyor şimdi. islam da yo belli, doğrular belli, yanlışlarda belli. mecusi olmak isteyen defolsun kiminle evlenirse evlensin. şimdi islamı, müslümanı karalamak için sayın şenocak hocanın lafını eyip bükmeye bahane arıyanlar taa zalimlarin kendisidir.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Gurbetci 2017-10-08 17:55:12

Vay Turkiyenin haline.

Avatar
tc 2017-10-08 18:10:16

la bu gavatlar dinden bi haber kendi icinden gecenleri dine islama kurana baglamiyorlarmi cildiriyorum serefsizler i analari baska yerinden cikarmis herhalde

Misafir Avatar
bb 2017-10-09 08:29:35 @tc

tc adlı sapık sen önce kendini bir sorgula bak bakalım nasıl bir mahluksun!

Beğenmedim! (4)
Avatar
OSMAN YORUMCUNUN..DİKKATİNE İNŞALLAH GÖZÜNE İLEEŞİRİM..!! 2017-10-08 18:43:12

DEĞERLİ YORUMCU ((( OSMAN ))) YANLIŞIN VAR YANİLİYORSUN. ULU ÖNDERİMİZ DÜNYA MUCİZESİ ..ALLAHIN TÜRK MİLLETİNE ÖZENE BİZE NE YARATIP HEDİYE ETDİĞİ..EFSANE BAŞKUMUTANIMIZ CENNETİN EN GÜZEL KÖŞESŞNDE MELEKLERİN EFENDİŞİ VE BİZ TÜRK MİLLETİNİN MAHŞERE..KADAR İLK VE SON ULU ÖNDERİ TÜRK VATANIN KURTARICISI DEMOKRATİK LAİK TÜRK VATANIN KUR6CU MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZ DİYORKİ BİZ TÜRK MİLLETİ HACILARAÇHOCALARA,ŞEHLERE,ŞIHLARA,TARİKATCILARA,İMAMLARA DEYİL ..SADE (((((((( ALLAHA )))))) TAPSIN ,KULLUK ETSİN ..ISTEDİK İŞDE BUNUN İÇÜN DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ KURDUK ..!!!! ŞİMDİ BU DURUMDA ULU ÖNDERİMİZ BAŞKUMUTANIMIZ İN RAHMETLİNİN SUÇU YOK ULU ÖNDER AZİZ ATATÜRK EN İYİ ŞEKİLDE ALLAH'A TAPILDIĞINI ALLAH KULLUK YAPILDIĞINI ANLATMIŞ ..AMA ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZI ŞU AN 16 SENEDİR İDARE EDEN AKP ZİHNİYETŞNDEKİ TÜRK VATANİ TÜRK MİLLETİ HAYİNLERİNİN İDARE ŞEKLİ DOLAYISIYLA BÖYLE SAPIK ..ZİHNİYETEKİLERİN DÜŞÜNÜME KABİLİYETİ AKIL VE BİLİNÇ DÜZEYİ YARİ İNSAN VARLIK OLARAK bilal velet tarafından SIFIRLANDIĞI İÇİN yaşamını sürdüren z avalı mahlukların elçinde dolayısıyla ULU ÖNDERİMİZE ALLAH ÖYLE BİR DAHİ HÜNER VERMİŞ Kİ GELECEĞİ GÖRDÜĞÜ İÇİN CENNETLİK AZİZ ULU ÖNDER ANLATMIŞ UYARMIŞ SADECE ALLAH'A TAPILIR ,ALLAH'A KUL OLUNUR DEMİŞ ..

Avatar
Tarzan 2017-10-08 18:25:53

17. yüzyilda nasil ki Inglizler sahte din adamlarini Osmanli icine sokup, gercek dindarlarmis gibi halki kiskirttilarsa. Bugün de aynisi ve halki din üzerinden Atatürk ve Cumhuriyet aleyhine kiskirtan bu dinsizlere lütfen kanmayiniz. Bunlari tamami bir AJAN'dir.

Avatar
kaan 2017-10-08 20:17:48

Allahim ya rabbim! 'bir Ataturk daha cikarda su akilsiz insanlari dinle kandiran sarlatanlari asarmi?"diye yalvaraiyorum..

Avatar
SAPIK BUNAK TECAVÜZCÜ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK 2017-10-08 18:20:28

Tabii savunacak niye şaşırdınız ...?? Bu sapık hacılar ,h8calar ÖLÜ tecavüzcü ölü YIKIYICI imamlarda (( ENSEST İLİŞKİ YAPIYORLAR ))) NORMAL ONŞAR İÇİN . Tahmin edebiliyormusunuz kendi özbeöz 16 yaşındaki kızını hamile bırakan ölü YIKIYAN ÖLÜYE TECAVÜZ EDEN İMAM BABA DAN DAHA NE BEKLENİR özbeöz kızı 6 aylık hamile ..!! Doğacak bebe bu sapık imama ne diyecek ,babamı ...?? Dedemi ..?? Ona artık siz karar verin 2ci vaka imamhatip okulundan mezun olan şimdi bir caminin imamı ...22 yaşındayken öz b öz..ANNESİNE YIKANIRKEN..GÖRÜP ŞEHVETE GELİP ELLERİNİ KOLLARINI BAĞLIYARAK BAĞIRTA ,BAĞIRTA..TECAVÜZ ETMİŞ ..basınlarda okuyorsunuz ..abisi , babası ,amcası ,12 yaşından bu yana şimdi 16 yaşında olan genç k7za bütün aile tecavüz etmiş buna ne diyeceksiniz .ENDER VAKIFININ İMAMLARININ ,HOCALARININ TECAVÜZ ETMEFİĞİ 7 VE 9 YAŞ ARASI OĞLAN KIZ ÇOCUĞU KALMAMIŞ KOMŞUMUZ ANLATIYOR BİR ÜSTELİK ÇOLUK ÇOLUK ÇOCUĞA TECAVÜZ EDERKEN SAPIK İLİŞKİLER İÇERİSİNDE TERS KELEPÇE TAKIYORLARMIŞ ..ŞANTJ YAPIYORLARMIŞ .. ZATEN AİLE BAKANI NE DEDİ 1 KEREÇİKTEN BİŞEYCİK OLMAZMIŞ AİLE BAKANI SAPIK OLURSA BU SAPIK İMAMIN GÖRÜŞ VE SAPIKÇA İTİRAFLARIDA .... NORMAL OLUR SAPIK ,TECAVÜZCÜ RUHUNU ŞEYTANA SATMIŞ SEX MANYAKLARININ SAPIK GÖRÜŞLERİ ..ALLAH SİZİN BELANIZI VERSŞN TEZ ZAMANDA PUŞT İMAMLAR ,HACILAR HOCALAR ÇEHENDEMİN KÖR ATEŞİNDE YANIN TARİKATÇI ŞEYTANA TAPAN G..T VERENLER O.,PU ..PİÇLERİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK İMAMLAR HACILAR ,HOCALAR B6NLAR SÜLALESŞNDE KİM VARSA ÖNCE KAYMAPINI BEN YİYECEĞİM ZİHNİYETİ TAŞIYAN ..SAPIK TECAVÜZCÜLERDİR .

Misafir Avatar
ŞAMİLHAN 2017-10-11 09:54:31 @SAPIK BUNAK TECAVÜZCÜ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK

sen onlara peçete servisi mi yaptın kansız .İftiracı namussuz.Sizin derdiniz ahmetle mehmetle değil İslam ile.Geberince anlarsınız anyayı konyayı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SAPIK BUNAK TECAVÜZCÜ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK 2017-10-08 18:22:26

Tabii savunacak niye şaşırdınız ...?? Bu sapık hacılar ,h8calar ÖLÜ tecavüzcü ölü YIKIYICI imamlarda (( ENSEST İLİŞKİ YAPIYORLAR ))) NORMAL ONŞAR İÇİN . Tahmin edebiliyormusunuz kendi özbeöz 16 yaşındaki kızını hamile bırakan ölü YIKIYAN ÖLÜYE TECAVÜZ EDEN İMAM BABA DAN DAHA NE BEKLENİR özbeöz kızı 6 aylık hamile ..!! Doğacak bebe bu sapık imama ne diyecek ,babamı ...?? Dedemi ..?? Ona artık siz karar verin 2ci vaka imamhatip okulundan mezun olan şimdi bir caminin imamı ...22 yaşındayken öz b öz..ANNESİNE YIKANIRKEN..GÖRÜP ŞEHVETE GELİP ELLERİNİ KOLLARINI BAĞLIYARAK BAĞIRTA ,BAĞIRTA..TECAVÜZ ETMİŞ ..basınlarda okuyorsunuz ..abisi , babası ,amcası ,12 yaşından bu yana şimdi 16 yaşında olan genç k7za bütün aile tecavüz etmiş buna ne diyeceksiniz .ENDER VAKIFININ İMAMLARININ ,HOCALARININ TECAVÜZ ETMEFİĞİ 7 VE 9 YAŞ ARASI OĞLAN KIZ ÇOCUĞU KALMAMIŞ KOMŞUMUZ ANLATIYOR BİR ÜSTELİK ÇOLUK ÇOLUK ÇOCUĞA TECAVÜZ EDERKEN SAPIK İLİŞKİLER İÇERİSİNDE TERS KELEPÇE TAKIYORLARMIŞ ..ŞANTJ YAPIYORLARMIŞ .. ZATEN AİLE BAKANI NE DEDİ 1 KEREÇİKTEN BİŞEYCİK OLMAZMIŞ AİLE BAKANI SAPIK OLURSA BU SAPIK İMAMIN GÖRÜŞ VE SAPIKÇA İTİRAFLARIDA .... NORMAL OLUR SAPIK ,TECAVÜZCÜ RUHUNU ŞEYTANA SATMIŞ SEX MANYAKLARININ SAPIK GÖRÜŞLERİ ..ALLAH SİZİN BELANIZI VERSŞN TEZ ZAMANDA PUŞT İMAMLAR ,HACILAR HOCALAR ÇEHENDEMİN KÖR ATEŞİNDE YANIN TARİKATÇI ŞEYTANA TAPAN G..T VERENLER O.,PU ..PİÇLERİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK İMAMLAR HACILAR ,HOCALAR B6NLAR SÜLALESŞNDE KİM VARSA ÖNCE KAYMAPINI BEN YİYECEĞİM ZİHNİYETİ TAŞIYAN ..SAPIK TECAVÜZCÜLERDİR .