İlahiyatçı Sifil'den dolar 'fetva'sı!

İslamcı cenahın önemli isimlerinden Yalova Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ebubekir Sifil, sosyal medya hesabından yükselen dolarla ilgili açıklama yaptı.

İlahiyatçı Sifil'den dolar 'fetva'sı!

İslamcı cenahın önemli isimlerinden Yalova Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ebubekir Sifil, sosyal medya hesabından yükselen dolarla ilgili açıklama yaptı.

13 Ağustos 2018 Pazartesi 12:21
İlahiyatçı Sifil'den dolar 'fetva'sı!

“BOZDURUP TL’YE ÇEVİRMESİ FARZ-I AYNDIR”

 Sifil şu ifadeleri kullandı:

 “Yaşadığımız, adı konulmuş bir istiklal savaşıdır. Bu savaşta tarafsız kalmak, sessiz kalmak düşmanla işbiriliğidir. Elinde dövizi, altını olanların bozdurup TL’ye çevirmesi farz-ı aynıdır.”

 "SİYASÎLERİN VE BÜROKRATLARIN BU KONUDA ÖN ALMASI ELZEMDİR”

Sifil daha sonra yaptığı paylaşımında ise, ilk söylediklerin anlaşılmayan ya da yanlış anlaşılan hususlar olduğunu belirterek şunları kaydetti:

 “Daha açık yazayım: Acil/ertelenemez ihtiyaç, döviz/altın üzerinden borçlanmış olmak gibi özel/zorunlu durumlar haricinde tasarruf amacıyla döviz/altın bulunduran herkesin bozdurup ₺ alması farzdır. Özellikle yöneticilerin, iş çevrelerinin, siyasîlerin ve bürokratların bu konuda ön alması elzemdir. Onlar bu millî sorumluluğun yerine getirilmesinde örnek olursa insanımız üzerine düşeni fazlasıyla yapacaktır.”

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Ebubekir SifilDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
S E F İ L . . H E R İ F . . S U S . . A Q . . ! 2018-08-20 18:23:10

bu kadar doları nasıl biriktirdiniz ondan haber ver ! İkiyüzlü-Siyonist-Uşakları..

Avatar
roger 2018-08-13 12:27:53

savaslarda once baskomutan dolar bozdurur. senin olmayan beynini, seni dinleyen guruhu....

Misafir Avatar
hakan 2018-08-13 21:53:08 @roger

korucu adli orospu evladi, siz suriye'de besar esad'i devirsin diye amerika'nin iktidara getirdigi taseronlarsiniz, isid destekcisi, el nusra'ci, cocuk tecavuzcusu, hirsiz, katil, zinaci ve yalancisiniz. siz kafirlerin ta kendisi oluyorsunuz. Sizi gebertecegimiz gunler cok yaklasti. simdi havlamayi kes ve dolarlarini bozdur, o dolarlar sonra yine gotune dolacak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
korucu 2018-08-13 12:45:28 @roger

: @roger x---rogar ali yorumcu sen gerçekten bir lağımsın. lağım la beslenen zihnşyetsin. ulan siz düşmandanda thlikelisiniz. sizinde kökünüz kesilsin inşAllah. bir müddet küstahlığııza hainliğinize devam edin sizi eşkiyalar . CEHENNEMi boylayıp gideceksiniz. bu vatanın ekmeyi suyu havası burnunuzdan gelsinki geliyor. beter olun .

Beğenmedim! (13)
Avatar
Dolo 2018-08-13 12:37:29

Dolarlar zaten hacı-hocada. Faiz haramdır.

Misafir Avatar
Yanıt: @Dolo x ----cevapen----güven 2018-08-13 12:47:26 @Dolo

@Dolo x---dolar hacı hocada öylemi? hemde onlara haram. dolar siz kafirlerde yok hemde size dolar ve faiz helal öylemi?
ee bu kadar soysuzsunuz ne diyeyim. siz zaten belanızı bulmuşsunuz.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Emine 2018-08-13 12:54:03

Ulan, pust, kim cennete yada Cehenneme gitmis gelmis...Hepsi fantazi...Din sahtekarliktir...Din Ticareti olmazsa bu adamlar ne ile gecinebilirler..Bunlari kim ise alir, calistirir...Insanlar Hayvanlarinin bile bunlara teslim, Hayvanin irzin gecer, bu sex seytanlari...Islam Aptallarin dinidir....

Avatar
Hac 2018-08-13 12:58:45

ücretlerini de Dolar Euro üzerinden hesaplayan Güruh, simdi millete akil vermeye basladilar, yobaz yobazdir, her zaman yobaz kalir

Avatar
Benim cebimde dursun! 2018-08-13 12:26:45

Dolari bozdurunca yerküreden kayipmi oluyor ? Birilerinin cebine giriyor!

Avatar
Ossmann 2018-08-13 12:36:25

Bu herifler ekonominin kötü gittigi zamanlar neredeydiler? alinan kredileri üretime yatirip kazanc elde edecekken komisyon almak icin gelir getirmeyen yola tunele havaalanina paralari harcayanlara tek lafi olmayanlar simdi hepsi ekonomi profu oldu!

Avatar
Murat 2018-08-13 12:53:04

Tayyip bugun yurtdisindaki dolarlarini iceri getirse butun mesele biter.Alcak herif kendi getirmiyor ona buna havlayip duruyor.Bu dinci kafayla memleketi batirdi sucu ona buna atiyor.Artik beyinsizlerden baskasi yemiyor tayip efe di.