İlber Ortaylı sert çıktı: Haddinizi bilin, densizler!

Prof. Dr. İlber Ortaylı, Türk vatandaşlığı verilen Suriyeliler ile Rumeli göçmenlerini karşılaştıranlara "Haddinizi bilin" diye seslendi.

İlber Ortaylı sert çıktı: Haddinizi bilin, densizler!

Prof. Dr. İlber Ortaylı, Türk vatandaşlığı verilen Suriyeliler ile Rumeli göçmenlerini karşılaştıranlara "Haddinizi bilin" diye seslendi.

12 Ocak 2019 Cumartesi 17:17
İlber Ortaylı sert çıktı: Haddinizi bilin, densizler!

Prof. Dr. İlber Ortaylı,Türk vatandaşlığı verilen Suriyeliler ile Rumeli göçmenlerini karşılaştıranlara "Haddinizi bilin" diye seslendi.

CNN Türk ekranlarında yayınlanan, Deniz Bayramoğlu'nun sunduğu Gündem Özel programında konuşan Ortaylı şöyle konuştu:

"Kaybolan imparatorluğun hatta ana vatanın içinden gelen insanlar, sizin mütalaanızın haricindedir, haddinizi bilin. Suriyeliyi tutacaksan, burada kalsın diyeceksen kalsın, fakat kalkıp ama sizde zaten Rumeli'den geldiniz, yok adalardan geldiniz demesin. Nereden geleceklerdi ki, Fatih'in zamanında devlet-i Aliyye'nin sınırları neresiydi. Bosna Hersek, Arnavutluk, Yunanistan'ın aşağısına inmişiz yani, bitmiş" diyerek, Türk göçmenlerle, Suriyelileri aynı kefeye koyanlara tepki gösterdi.

O günlerde Suriye'nin Osmanlı topraklarında olmadığını hatırlatan Ortaylı, "Bu son derece densizlik. Burada sırf cehalet değil, bana göre cehaletle beslenen etnik eğilimler var bu çok tehlikeli. kendi adını, kendi kültürünü koymamış insanlar bir şeyi yalıyorlar yani. Türk unsuruyla çok uğraşmaya başladılar. Bu sağlıklı değil, bu beni çok ürkütür" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.01.2019 21:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hele şükür 2019-01-12 17:24:46

Oy deposu suriyeliler için bir kılıf arıyorlardı ki hoca duruma el attı.

Misafir Avatar
ilberin şok videosu----cevap 2019-01-13 12:35:23 @Hele şükür

oglum böyle cakma videolara isaret etmedende senin anani avradini bacini sikerim sen de seyirci olarak karsimda oturabilirsin seyretmen bedava!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-12 19:45:31 @Hele şükür

asagidaki linke tiklamayin aktroller ataturke hakaret eden videolar koyuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-12 19:44:38 @Hele şükür

ilberin şok videosu ,,,,, Ak trol senin karini kizini sikim bu video ataturke hakaret ediliyor acmayin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilberin şok videosu 2019-01-12 19:21:30 @Hele şükür

https://www.youtube.com/watch?v=3TBJj2rTgIo

Beğenmedim! (3)
Avatar
Yurt bey 2019-01-12 17:59:32

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. Atamızın bu sözünü şimdi söyleyemeyen ülkücü ve milliyetçi arkadaşları esefle kınıyorum.

Avatar
Guneş 2019-01-12 17:56:08

Liderimiz Meral Hanımın dediği gibi Hirâ dağı kadar Müslümanız Elhamdurillah, Tanrı dağı kadar da Türküz ve Türk olmaktan gurur duyuyoruz.

Avatar
Suleyman Akcay 2019-01-12 18:01:55

sayin i.ortaylinin agzina saglik.
sorun baska;2002 yilinda turk dusmani,sahte dinci(islam),tarikat ve
cemaatcilarin eline gecti.keske yunan kazansaydi diyen zihniyetten
bu belenir.

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-12 19:28:49

Tamam da Ilber Bey, sende o söyledigin fitnelerin elebasinin danismanisin, buna ne diyelim

Avatar
İslam 2019-01-12 17:28:59

İslamcı ve arap kıçı yalayan orospunun piçleri!
Türk kendine gelirse girecek delik bulamazsınız!
Sizin dininizi İmanınızı dikeyim! İslam bir arap uydurmasıdır!!!!

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-12 19:46:15 @İslam

asagidaki linke tiklamayin aktroller ataturke hakaret eden videolar koyuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kim siker ulusalcı partiyi 2019-01-12 19:22:40 @İslam

gir bir kahveye tek tek herkese sor ulusalcı partiyi bilen kaç kişi çıkar?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-12 17:42:11 @İslam

ULUSALCI PARTİ DEİZMİ SAVUNUR
ULUSALCI PARTİ
2 saat sonra

YAŞASIN ULUSALCI PARTİ

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (3)
Avatar
ali 2019-01-13 11:45:14

https://www.takvim.com.tr/webtv/video-haber/video/cia-6-milyon-kisiyi-nasil-oldurdu

Avatar
ali 2019-01-13 11:49:08

İsrail Genelkurmay Başkanı Gadi Eizenkot, İsrail'in Kanal2 televizyonuna verdiği röportajda, "Son dört yıl içinde Suriye'de ve başka ülkelerde binlerce hedefe saldırı düzenledik." dedi.