İlk kez YURT'ta: Kılıçdaroğlu halay çekiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun oğlu Kerem, dün akşam yapılan sade bir törenle dünya evine girdi. Nikah ve kokteylden sonra davetlilerin bir kısmı ayrıldı, Kılıçdaroğlu ve Alşan aileleri ile misafirleri eğlenmeye devam etti. Özel görüntüler ilk kez YURT'ta...

İlk kez YURT'ta: Kılıçdaroğlu halay çekiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun oğlu Kerem, dün akşam yapılan sade bir törenle dünya evine girdi. Nikah ve kokteylden sonra davetlilerin bir kısmı ayrıldı, Kılıçdaroğlu ve Alşan aileleri ile misafirleri eğlenmeye devam etti. Özel görüntüler ilk kez YURT'ta...

02 Eylül 2018 Pazar 14:42

Cihan GÜNER / YURT

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ve eşi Selvi Kılıçdaroğlu’nun oğulları Kerem ile kimyager Mine Alşan, 1 Eylül Dünya Barış Günü'nde yapılan törenle hayatlarını birleştirdi. Törenden sonra misafirlerin bir kısmı ayrıldı, iki aile ve misafirleri gönüllerince eğlendi. Gece 02.00'da biten eğlence görüntülerine YURT ulaştı. 

İşte o görüntüler...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.09.2018 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BİR VATANDAŞ 2018-09-02 15:14:00

Genç çifte mutluluklar.

Avatar
ayşe 2018-09-02 21:52:14

normal halk düğünü helal olsun sizllere Allah mutluluklar versin kılıçdaroğlu ailesi kim ne derse desin kendine yakışanı yapar .yakışırda kutluyorum

Misafir Avatar
: @ayşe x--- ne kadar cahilsin be 2018-09-03 09:04:54 @ayşe

Rahmetli Sakıp sabancıda sık sık cebinin astarını çıkartır derdikki bak beş kuruşum yok cebimde. ama Türkiyenin yarısı onundu. Sakıp sabancının tırnağı olamaz Kılıçdaroğlu ama örnek verdim. şimdi numaradan sade düğün yapmakla sademi oluyor bunlar? hhhoooooo! uyuma uyumaa. bunlar ceplerini doldurmak ne ki Türkiyeyi satmaya yıkmaya çalışıyorlar. UYUMAAAA AYŞE UYUMAA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cok haklisin 2018-09-02 22:05:48 @ayşe

bende katiliyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dersimli 2018-09-02 16:50:42

Dersimli olan biri ermeni denen boka lanet okuyamiyorsa bilinizki Dersimli degildir...
ermenilerin 72 ceddini ..kiyim

Misafir Avatar
OKUR 2018-09-02 22:54:48 @Dersimli

Sayın "Dersimli" bu nefret dilini niye kullanıyorsunuz? Birileri de size bu sözleri aynen iade ederse söyliyecek sözünüz olmaz sanırım. Bu dil topluma huzur getirmez, toplumu zehirler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2018-09-02 19:39:22

dersimlilere Allah yardim etsin adamlar diyor biz kürdüz Devlet yok siz TÜRK sünüz ADAMLAR tamam biz TÜRKÜZ Devlet diyor yok SIZ ERMENISINIZ adamlar diyor biz aleviz Devlet diyor yok SIZ horasandan gelmis TÜRK oglu TÜRK sunuz adamlar ne oluyorlarsa TC kabul etmiyor

Avatar
tuba 2018-09-02 22:07:44

BirIeşen eIIeriniz ve kaIpIeriniz birbirinden hiç ayrıImasın. Bir hayatı tüm güzeIIikIeriyIe payIaşmanız diIeğimIe. MutIuIukIar.

Avatar
Vatandaş 2018-09-02 22:56:38

Halk çocuklarına bir yaşam boyunca mutluluklar.

Avatar
deniz 2018-09-02 22:42:28

nekadar güzel bir haber.şu ne kadar mutlu oldum kesin bu seçimi kazanacağız yoksa istifa eder kemal k

Avatar