‘İnce, 24 Haziran gecesi neredeydi?’

Sözcü yazarı Saygı Öztürk, 24 Haziran seçim gecesi oylar sayıldıktan sonra herhangi bir açıklamada bulunmayan CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin nerede olduğuna dair iddiada bulundu. Öztürk'e göre İnce, ailesi ve bir grup milletvekili ile birlikte Swiss Otel'in 8. katındaydı.

‘İnce, 24 Haziran gecesi neredeydi?’

Sözcü yazarı Saygı Öztürk, 24 Haziran seçim gecesi oylar sayıldıktan sonra herhangi bir açıklamada bulunmayan CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin nerede olduğuna dair iddiada bulundu. Öztürk'e göre İnce, ailesi ve bir grup milletvekili ile birlikte Swiss Otel'in 8. katındaydı.

29 Haziran 2018 Cuma 10:51
‘İnce, 24 Haziran gecesi neredeydi?’

Sözcü yazarı Saygı Öztürk, ‘Muharrem İnce'nin kayıp saatleri’ başlığıyla bir yazı yazdı.  İnce’nin oyunu kullandıktan sonra saat 17.00 civarında Yüksek Seçim Kurulu önüne geldiğini belirten Öztürk’ün iddiası şöyle:

" Kendisini YSK önünde hem CHP'nin hem de İnce'nin temsilcisi Mehmet Hadimi Yakupoğlu karşıladı. İnce, açıklama yaptıktan sonra minibüsle ayrıldı ve bir daha da seçim gecesi basının önüne çıkmadı, yerini de kimse öğrenemedi.

İşte bu durum, İnce ile ilgili müthiş iddiaların başlangıcı oldu. O bomba iddialardan birisi sosyal medyada şöyle yer aldı:

'Muharrem İnce, Yüksek Seçim Kurulu'nda (YSK) rehin tutulmaktadır. ‘Dediğimizi yapmazsan yarın kan gövdeyi götürür' denmiştir. Koruma polisi bunu merkeze iletmiştir. İnce'nin eşi de ortada yok. WhatsApp'dan zorla İsmail bir bilgi yok. FOX TV basıldı, A Haber gibi yapıldı. Yayınlar kesildi. İşte bu bir darbedir. İzmir, İstanbul'da mobese kameraları kapatılmıştır. Haberler susturulmuştur.'

Buna inanan inandı. Peki o gece hiç ortaya çıkmayan Muharrem İnce neredeydi? Swiss Otel'in 8. katındaydı. Annesi, eşi, ağabeyi, kız kardeşi, TBMM Başkanvekili Yaşar Tüzün, TBMM Grup Başkanvekili Engin Altay ve birkaç milletvekili ve başından beri yanında bulunan bazı arkadaşları ile birlikteydi. O kat, olduğu gibi kapatılmıştı ve başkaları çıkamıyordu."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.06.2018 12:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sikici 2018-06-29 13:06:39

abd ve israil orospu evladi recep tayyip erdogan'i iktidara getirdi, abd ve israil izin vermeden de gitmez, ha bir delikanli cikar anasini amini siker, korku dolu gozlerine mermileri bosaltirsa o baska. secim mecim ne amina koyayim, uyanin turk milleti, silahlanin ve recebin silahli cetelerine karsi kendiniz savasin. bu silahli ceteler bugun polis kiliginda, asker kiliginda aranizda geziyor. anani sikecegiz erdogan, catir catir sikecegiz. suleyman soylu denen amcik, disarda dikkatli gez, mermiler keline araliksiz saplanacak!!!!

Misafir Avatar
cb.adayları !!!! 2018-06-29 19:55:52 @sikici

seçim gecesi dahil 3 gün ortadan kaybolan meral,a artık halk ta güvenmiyor..Muharremde o gece kayboldu..svisss otelde 8.katı da kapatmış..
bu duruma göre ülkeyi felakete yönlendiren ve korkudan ,, kaçıp saklanan muharrem ve meral,a ve partilerine oy vermeyiz...
tavuklar gibi bilinmeyen kümese giren meral 3 gün neredeydin..iç savaş mı çıkacaktı..hani ysk.kapısında oturup jiletle kazınsa dahi ayrılmam diyen kimdi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ah chp ah , ah Kılıçdaroğlu ah 2018-06-29 15:24:49 @sikici

15 Temmuza tiyatro dedi fetöyü kurtarmak için. Muharrem inceyi satıldı diye suçluyor yok kaçırıldı yok silah dayadılar deyip M İnceyide bu şekilde karalayıp ortadan kaldırmak. bu Kılıçdaroğlu fena pis bir yerden kirli bilgilerle pis zihniyetle besleniyor. CHP bu ZEHİRDEN kurtulmalı. Baykala ne oldu sahi bilen yok?

Beğenmedim! (3)
Avatar
abc 2018-06-29 11:15:27

Troller çok iyi çalışıyorsunuz Tebrik ederim sizi,nasılsa Cukkalarınız iyi

Misafir Avatar
ERTY 2018-06-29 13:04:02 @abc

sizin gibi salaklar birde ortalıkta dolaşmasa çok iyi olacak maymun zihniyetli

Beğenmedim! (2)
Avatar
Avatar chp.ye iyi partiye artık oy vermeyiz 2018-06-29 11:09:17

2...Iç savaş çıkaranları rezil ediniz..tavuk gibi mazgallara tünellere,,otel odalarına ahırlara neden girdiniz..M.M..muharrem ..meral....millet size oy verdi siz gidip kendinizi ve ailenizi gizlediniz..İç savaş çıkartanları açıklayınız..Çok şeyler biliyorsunuz.neden açıklamıyorsunuz..BÖYLE Mİ CUM.bşk.nı olacaktınız..M..M..
yuh be size..milleti tek başına bırakın,nefsinizi ve ailenizi orda burda gizleyin..Aman bize bişey olmasın..Gerisine ne olursa olsun..yazıklar olsun size..
BU SEÇİM TEHDİTLE,,HİLE İLE OY PUSULALARINI ÇALMAKLA AKP.İNSİYEKTİFİNDE AVANTADAN KAZANILMIŞ ! SAHTE BİR SONUÇTUR.
HAKLARIMIZ AKP.YE VE CHP.YE VE İYİ PARTİYE VE SAADETE VE MHP.YE VE BBP.YE HARAM OLSUN..

Avatar
chp.ye iyi partiye artık oy vermeyiz. 2018-06-29 10:59:00

1...Bizde bu korkaklara (m.ince ...m.akşener) oy verdik vay bizim aklımıza..
önce kendilerini gizliyorlar..korkuyorlar..titriyorlar,,evlerinde değil otel odalarında gizleniyorlar..Meral,da 3 gün kayıp oldu..onunda nerede olduğunu kimse bilmiyor..Ülkeye bak ya bu işten vaz geçersin veya yarın savaş var..illede akp..kazanacak.! zor baskıyla..hile ile...

Misafir Avatar
WWW 2018-06-29 13:38:14 @chp.ye iyi partiye artık oy vermeyiz.

KURT GİBİ ADAM BİR GECEDE OLDU KEDİ ABİ BİR DAHA CHP BİTTİ

Beğenmedim! (1)
Avatar
İzmire gelmeyin muharrem.meral.. 2018-06-29 12:07:11

yüzünüze bakmayız..izmirlileri sattınız..%80 oy verdik size..işlerimizi bıraktık oy aradık..mitinge geldik..Ahlat,a gidin..ev kiralayın..otel odalarında gizlenen muharrem
milleti sattınız..kendinizi korumaya aldınız..saygı öztürk ..sözcü..
korkaklara ve ülkesini umursamayanlara ve kendisini koruyanlara Cumhurbaşkanlığı layık değildir.
3 gün meral kayboldu..nereye gittin meral? hani DEMİR LEYDİ idin..
noldu meral....kümese mi girdiniz..?
tehdit mi edildiniz..çıkın millete söyleyin..
itiraz edin seçim sonuçlarına.
çuvallarla kimler ysk..depolarından oy çaldı..araştırın.
ancak sizde o yürek yok..TESLİM OLDUNUZ..yazıklar olsun sizlere

Avatar
Emine 2018-06-29 12:51:20

Fizikciydin, oldun Mizikaci...Korkaklardan bir bok olmaz..Sen RTEnin itfaiyecisisin Tek adam rejminin süpobusun

Avatar
VEBAL VE GÜNAH SİZE ..MERAL..MUHARREM 2018-06-29 12:11:18

akp.den ve mhp.den millete gelen azaplar,,zamlar.,sıkıntıların baş sorumlusu orda burda gizlenen meral ve muharremdir.
Allah huzurunda haklarımızı helal etmeyiz.
AKP.Yİ KORUYORSUNUZ..NEDEN SEÇİM SONUÇLARINI KABUL EDİP İTİRAZ ETMİYORSUNUZ? MİLLETİN VEBALI GÜNAHI BOYNUNUZADIR..BİR DAHA MİLLETTEN OY İSTEMEYİN..
SEÇİM SONUÇLARINA İTİRAZ EDİN..AVP..İNS.HAK.LARI MAHKEMESİNE KADAR GİDİN..YOKSA MİLLETE ZULUM ETMİŞ OLACAKSINIZ..AKP.Yİ SAHTE KAHRAMAN OLARAK KABUL ETMİŞ OLACAKSINIZ..

Avatar
ulu ulu ulu reis ve yanındaki ile kasırgalar.... 2018-06-29 11:56:38

REİS, İDİ...ULU ULU ULU REİS,oldu..şimdi millet zam furyaları ile tahakkumlerle ve zorbalıklarla ve ezilmelerle karşı karşıya..işte Süleyman soylu başladı bile.. Allah akp.ye mhp.ye oy vermeyenlere yardımcı olsun. Allahın emrini hiçe sayan akp.şeytanın isteklerine uyup,,hile ile oyları çalma ile tehdit ile sandıklara oyları sabahın erken saatlerinde doldurmalar ile, YSK. marifeti ile ve çuvallarla oyları sandıklara gizli ve aşikar atmalar ile HARAM YOLDAN seçim kazanmıştır..Şimdi ULU ULU ULU REİS,ten mazlumların çekeceği vardır. Allah mazlumlara ve fakir millete sessiz garibanlara ve otel odasında saklanan muharreme,ve 3 gün nerede olduğu belli olmayan Meral,a da yardımcı olsun..Amin