banner87

İnce: Bana derlerse 'yürü önümüzden' ben hazırım

Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından açıklama yapmayan Muharrem İnce bugün CHP Genel Merkezi'nde kameralar karşısına geçti.

İnce: Bana derlerse 'yürü önümüzden' ben hazırım

Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından açıklama yapmayan Muharrem İnce bugün CHP Genel Merkezi'nde kameralar karşısına geçti.

25 Haziran 2018 Pazartesi 11:54
İnce: Bana derlerse 'yürü önümüzden' ben hazırım

Resmi olmayan seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından sadece FOX TV’den İsmail Küçükkaya’ya mesaj aratarak kaybettiğini açıklayan Muharrem İnce, CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı yapıyor İnce, yapacağı toplantının duyurusunu twitter hesabından yaptığı açıklama ile dün gece duyurmuştu.

İşte İnce’nin konuşmasından satır başları:

“TEHDİT EDİLMEDİM”

Değeri basın mensupları, zahmet etmişsiniz gelmişsiniz. Sosyal medyada dolayan bu aspargas haberler başlayayım. Bunlar birkaç şizofrerinin sözleri. Böyle bir şey yok. Bunları kapatalım. Yok ben Saray’a gitmişim falan bunları kapatalım.

İkincisi 15 milyon yurttaşımız bana oy verdi. Bir kere hedefimiz bunu 30 milyon yapmak birincil hedefimiz bu. 15 milyon insan oy veriyorsa bu kısa sürede 30 milyon olabilir.,
Bunun için uğraşacağım. Bunu herkes bilsin. Sayın Erdoğan lütfen artık Ak Parti Genel Başkanı gibi davranmayınız. Benim sloganımı kullanmanızı tavsiye ederim. Artık hepimizin Cumhurbaşkanı olun.

Ülkemizin ve demokrasimizin ve bizlerin gelecekteki yaşamını etkileyecek bir seçim yaşadık. Bu seçim ilan edilme biçiminden sonuçlarının açıklanmasına kadar her şeyiyle adaletsiz bir seçim oldu. Seçime kan bulaştı. Suruç ve Erzurum’da yaşananlar, bu seçimi kan bulaşan seçim olarak tarihe kaydolmuştur. Yaşamını yitirenlere bir kez daha başsağlığı diliyorum.
Seçim sonuçlarına dönük elbette açıklanmaya yönelik noktalar bulunmaktadır. 16 Nisan’da ‘hayır’ ve ‘evet’ olarak bir şekillenme çıkmıştı. Hayır blokunun 16 Nisan’dan geride bir oy alması, açıklanmaya muhtaçtır. Sandıklarda çeşitli usulsüzlükler yaşandığını gördük. Görevli arkadaşlarımız, mücadele ettiler bunlarla. Onları kutluyorum, kendi adıma ve ülkemiz adına teşekkür ediyorum.

Bunu yaşayacağız ve bedelini ödeyeceğiz. Türkiye, 143 yıldır parlamenter sistemle bağını koparmıştır. Bir süre daha kurumlara ve kurallara dayalı bir toplum olmayacağımız anlaşılmıştır.Tam anlamıyla bir tek adam rejimine geçilmiştir. Sistemin içinde bir mekanizma yoktur. Geleceğimize dair her zaman kaygılarımız olmaya devam edecektir. Biz durum ne olursa olsun mücadele etmeye devam edeceğiz. Bu seçim sürecinde her 3 vatandaşımızdan birinin onayını almış biri olarak tüm vatandaşlarımın takdirini kazanma sürecine devam edeceğim.

15 milyon insan bana güvenip oy vermiştir, 15 milyonda gençlerin payının çok yüksek olduğunu biliyorum. 50 günlük yerine 500, 5000 günlük kampanya ile devam edeceğiz. Sizlerin bana güveni devam ettiği sürece, ben bu mücadeleyi sürdüreceğim. Beni yalnız bırakmayan yurttaşlarımıza, bayraklarımızı asan gençlerimize, broşürlerimizi dağıtan kadınlarımıza, basın mensuplarına, güvenlik güçlerine… Hepsine teşekkür ediyorum.

“PARTİ İÇİ KONULARI SİZİNLE TARTIŞMAYACAĞIM”

İnce bir gazetecinin “CHP’nin oyları sizinkinin arkasında kaldı” şeklindeki hatırlatmasına ise “16 yıl milletvekilliği yaptım. Mücadele etmek için illa vekil olmak gerekmez. Bunun farklı yolları vardır. Ben tek başıma CHP’ye akıl verecek konumda değilim. Zaten tam da kast ettiğimi budur. Ortak akılla iyi bulunmalıdır. Tek başıma CHP’ye yön biçecek değilim” diye yanıt verdi.

İnce CHP ile ilgili bir başka soruya da “Parti içi konuları tartışmayacağım sizinle, istediğiniz kadar sorun cevap vermeyeceğim. Mücadele etmek için illa milletvekili olmak gerekmez. Mücadelenin çok çeşitli yolları var, siyasi kadrolarda bulunmuş bir insanın onun yolunu bulacaktır.” şeklinde yanıt verdi.

Ben, çıkacaktım medyanın karşısına. Hatta 5’e 10 kala YSK’nın önüne gittim. Fakat şu da bir gerçek: Oy çalmışlar mıdır, evet çalmışlardır. 10 milyon çalmışlar mıdır? Hayır. Seçimin sonucu da kabul ediyorum. Eğer bir yarışa girerken karşıdakini kutlayamıyorsanız yarışa girmeyiniz. Yeniden hazırlanacaksınız. Arada 10 milyon fark var, bunları görmek istedim. Kaçtığımız, tehdit edildiğimiz yok. Sadece tweetlerle öğrenilmesi şık olmadı.

“BANA ÖNÜMÜZDEN YÜRÜ DERLERSE YÜRÜRÜM”

Seçim gecesindeki ‘sessizliği’ için “Korktuğumdan değil durumu görmek istedim. Seçimin ikinci tura kalması ihtimal dahilindeydi. Bunun netleşmesini bekledim.” diyen İnce sonuçlar için ise şu yorumu yaptı;
“Diğer muhalefet partileri az oy aldı. 1977’den bu yana 30 barajını geçmişiz. Bunu ben söylemeyeyim ayıp olur ancak diğer muhalefet partileri de oyunu artırsa seçim ikinci tura kalıyordu.
Bana buradan ‘önümüzden yürü’ derlerse ben yürümeye hazırım” diye konuştu.

Muharrem İnce'nin basın açıklamasını dinleyenlerin arasında CHP Kahramanmaraş eski milletvekili Durdu Özbolat, Halk TV Genel Müdürü Şaban Sevinç ve CHP Ardahan eski milletvekili Faruk Demir de vardı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.06.2018 13:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sana güveniyoruz 2018-06-25 12:19:29

Çok üzülsek de inancımızı kaybetmeyecegiz güzel günler yakındır En çok istediğim akp ve yandaşlarinin tamamının mazlumların ahını gani gani çekmesidir

Misafir Avatar
HANGİSİ GENELKURMAY BAŞKANI ŞAŞIRDIM LAN ! ::))))) 2018-07-01 18:54:29 @Sana güveniyoruz

https://www.youtube.com/watch?v=vTkbGi4kX6w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
önümüzden yürü muharrem 2018-06-29 13:10:43 @Sana güveniyoruz

yürü de götünü görelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li lerin hayali 2018-06-27 09:09:37 @Sana güveniyoruz

Bir gün bu densiz kılıçdaroğlunada birisi GEL BURAYA KEMAL demesi olacaktır.. bu haini chp den atmamız lazım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@ELİFFF x---- doğru söyle ama.**** 2018-06-26 00:52:32 @Sana güveniyoruz

salak, ELIF kizil komunist olsa Inceye oy atarmi ? Bir kere sen komunistlerin nasil olduklarini bilmiyorsun, iste bu kadar cahil ve aptalsin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DEVAM 2018-06-25 18:16:24 @Sana güveniyoruz

inceye GAZ vermeye devam:-))))))))))))

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aydin dede 2018-06-25 16:01:03 @Sana güveniyoruz

midem bulaniyor seni hic goresim yok o derece baydin

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kişiyi oldugu yerde bırak 2018-06-25 15:44:37 @Sana güveniyoruz

Teşekkürler Muharrem #İNCE 2 ay da olsa umudumuzu yeniden yeşerttin. Şimdi git evinde huzurla uyu. Bundan sonrasını mazot alamadığı için tarlasını süremeyen çiftçi, ineğine ithal saman yediren sütçü, fındığını satamayan Karadenizli, atanamayan öğretmen, 1000 lira maaş alan #Emekli, asgari ücretle çalışan vatandaş, bu eğitim sisteminde çocuğunun geleceği belirsiz olan aile, sendikasız taşeron işçi, döviz borçlu özel sektör, markete ithal ucuz kıymanın gelmesini bekleyen yoksul, milyonlarca işsiz, sözleşmeli öğretmen, adı olmayan kadınlar, ölümüne çalışan madenci, işlerin kesat olduğunu söyleyen esnaf, hastahane banklarında sıra bekleyen yeşil kartlı, halk ekmek dışında ekmek alamayan insanlar düşünsün.
Sen elinden geleni yaptın."

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ilginc 2018-06-25 14:40:26 @Sana güveniyoruz

https://www.youtube.com/watch?v=XHGiMs1egfs

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
t: @ELİFFF x---- doğru söyle ama. 2018-06-25 14:38:38 @Sana güveniyoruz

nıt: @ELİFFF x---sağ görüşlümüsün?
kızıl kominist olmayasın?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ilginc 2018-06-25 14:25:40 @Sana güveniyoruz

https://www.youtube.com/watch?v=XHGiMs1egfs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ysk tum oylari saymadigi halde 2018-06-25 14:00:34 @Sana güveniyoruz

sonuc nasil belli olur ???

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-25 13:48:33 @Sana güveniyoruz

https://odatv.com/devlet-bahceliye-konya-soku-09061807.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
camiler,marketler,yandaş tvler,araç vize gelirleri 2018-06-25 13:28:31 @Sana güveniyoruz

ülkenin tüm gelirleri,hazinenin anahtarı bir kişide ince mücadele verdi bu sistemi yarın aç kalacak olanlar yıkacak

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
anlamadınız İNCE yi 2018-06-25 13:23:42 @Sana güveniyoruz

İnce ne dedi? incenin demek istediği şu; ABD ve faşist emperyalist güçler Türkiye temsilcileri fetönün patronu bana yürü derse ben yürürüm demek istedi. siz hala anlamadınızmı?

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
ne oldu* bu doymadı. 2018-06-25 13:21:06 @Sana güveniyoruz

yenmişte yenmiş yenmişte yenmiş.... ince sende doymadın yenilgiye. herhalde Kemal kılıçdaroğlunun ahı çarptı seni. yenmişte yenmiş yenmişte yenmiş i bu sefer sana başka bir chp li söyleyecek.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
ülkenin bir tarafında istersen 20 milyon 2018-06-25 13:14:29 @Sana güveniyoruz

kişi topla tek başına geri kalan 60 milyon kişi senin ne yaptıgından haber alamıyorsa yandaş bütün kanallar yemek programı veriyorsa karanlıkta bir mumsun.tv ler senin varlıgını kabul etmiyorlar ve göstermiyorlarsa kişiler karanlıkta yaşamaya mahkumdurlar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Özgür 2018-06-25 12:32:04 @Sana güveniyoruz

Yemin ederim Erdoğana Bin basarsın İNCE. Ama anlayana

Beğenmedim! (1)
Avatar
akpli vatandaşı kutlarım kazandınız 2018-06-25 12:17:36

şimdi sıra bankalara gidip kredi çekip 16 yıldır oldugu gibi yeni kredi çekip borçla yaşamaya devam

Avatar
Özgür 2018-06-25 12:27:53

Hayırlısı olsun Sn. Muharrem İNCE alem adam gördü sayende. Şimdi olmadı inşAllah bir daha ki sefere. CHP liyim Yıllardır söylüyorum genel başkan olman lazım.

Misafir Avatar
@Özgür x 2018-06-25 18:18:56 @Özgür

@Özgür x----Özgün sen BİN BAS ne demektir biliyormusun? sana binip basan oluyor farkında değilsin. koyun gibi kim ot gösteriyorsa peşinden gidiyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ELİFFF 2018-06-25 12:53:49

Sağ görüşlü biri olarak ilk defa Sayın İNCE ye oy verdik ailemle birlikte bence yolun başında biz onu çok sevdik eminim bu Millet bir gün onun değerini anlar....

Avatar
%50 2018-06-25 12:22:06

ayristirliyor bu ülkenin vatandaşı değilmiş hainmis gibi davranıliyor. Fakat bütün hainler -akp li olanlar- gidip.hainler haini şeytandan üç gün evvel doğmuş kahpeye oy verir geceler boyu korna çalar ve Allahu Ekber der.Bunu savaş gibi degerlendiren beyinler cezasız kalmayacak her iki dünyada da.

Avatar
Sercan 2018-06-25 12:39:15

Sen oyları koruyamadinki neden bahsediyorsunuz kokuşmuş iktidar yine yaptı yapacağını yazık ülkenin çivisi çoktan çıkmış erdoğan ve despot yancilari seçime gölge düşürdü

Misafir Avatar
erkan 2018-06-26 00:21:36 @Sercan

sercan sana katılıyorum muarrem ince benim iiçin artık yok ben şarkı dinlemek istemiyorum şarkı söylemek istiyorum diyordu ne oldu yok tehdit ettiler inceyi tehdite boyun eğdi işte akp bundan dolayı yıkılmıyor malesef bu saatten sonra hiç bir siyasetle ilgilenmiyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vay kurnazz ince..adam kazandı diyorsun.. 2018-06-25 12:52:09 @Sercan

m..inçe..boş konuşuyorsun boş..dava aç..3 kişi öldü...oylar çalındı çuvallarla.
hala akp.yi savunuyor..
bir daha ne chp.ye ne iyi partiye ve nede yöneticilerine 100,lerce oylarımızdan 1 tanesine vermeyeceğiz..yazıklar olsun size chp..ve iyi parti..mahkemelere neden gitmiyorsunuz..ölenler tavuk mu? çuvallarla oy çalındı..körmüydünüz..görmedinizmi videoları..yazık size be.milleti aldattınız..iyi parti ve chp.

Beğenmedim! (8)
Avatar
RAMAZAN 2018-06-25 13:32:49

Bu kez oldu demiştik yine olmadı

Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:54:06 @RAMAZAN

muarrem bizi sattı

Beğenmedim! (0)
Avatar
inceldiği yerden.. 2018-06-25 14:00:41

"İlk turda hedefim yüzde 35'ti" diyen İnce, "35'i aşarsak birinci turda ikinci turda alırım diyordum. Buna yaklaştık fakat İP ve HDP'nin 12 bandında oy alacağını düşünüyordum. Saadet'i 3 görüyordum. İkinci turda seçimi alacağız diyordum. Bugün olsa yine aynı şeyi düşünürdüm. Diğer muhalefet partileri tahminlerin altında kaldılar" şeklinde konuştu.