banner87

İnce'den 'devam' mesajı

Seçimlerinde ardından 81 ile teşekkür ziyareti yapacağını açıklayan CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Twitter hesabından bir video paylaştı.

İnce'den 'devam' mesajı

Seçimlerinde ardından 81 ile teşekkür ziyareti yapacağını açıklayan CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Twitter hesabından bir video paylaştı.

28 Haziran 2018 Perşembe 15:03

Seçimlerinde ardından 81 ile teşekkür ziyareti yapacağını açıklayan CHP 'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce , Twitter hesabından paylaştığı videoda "Hepimizin Türkiye’si için oy veren milyonlara, her gün mesaj yollayan, sosyal medyadan desteğini ve birlikte yürüme kararını paylaşan yüz binlere teşekkür ederim. Türkiye hepimizin Türkiye'si olana dek yolculuğumuz devam edecek." mesajı verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.06.2018 15:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adamım tamamsa 2018-06-28 15:15:31

Secim sonuclari belli olmadan secim kurulu secim sonuçlarını aciklamadan siz muhalefet başkan adayı olarak adam kazandı derseniz kim inanır secim gecesi secim kurulunda yoksunsize o zaman muhalefete gerek tekrarı akp olsun

Misafir Avatar
001 2018-06-29 01:24:09 @adamım tamamsa

akape tehdit etti yüzde 99 açıklayamıyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
biraz sorgulayın artık 2018-06-28 15:07:35

() Geri zekalıları gelin size bir şey anlatacağım; () Sabahın 6sından akşam 8e kadar sandığın başındaydım eve geldikten sonra da yazdığınız yüzlerce embesil embesil entryleri okuduktan sonra bir kez daha anladım ki bu ülkenin muhalif kesiminden hiçbir () olmaz. Ulan geziden beri hani şu orantısız zeka” geyiğiniz var ya hah işte ben sizin o orantısız zeka” zırvalığını üreten beyin çeperlerinizi (). O kadar boş, ülkenin hakikatlerinden kopuk ve aptalsınız ki, sizin karşınızda delirmemek için direniyorum, dişlerimi sıkmaktan bir hal oldum, ciğerim yanıyor, ciğerimi yaktınız ()mun zır cahilleri. Sizinle ne () yiyeceğiz bilmiyorum.

Avatar
biraz sorgulayın kendinizi 2018-06-28 15:10:17

Ahmaklığınızın en parlak alameti ne biliyor musunuz? kaybettik” demeyi öğrenip bunun nedenlerini rasyonel bir akıl ve gözlemle sorgulamayı bilmiyor oluşunuz. Akıllı, cesur ve gerçekçi bir kumandan ye - nil - dik demesini bilmeli. Yenildik demesini bilmeli ki, sonrasında da nerede hatalar yaptık? Kazanmak için ne yapmamız gerekiyor? gibi soruları sorup yeni teknikler, stratejiler, çalışmalar yapacak akıl üretebilmeli.

Avatar
sorgulamak adamlıktır 2018-06-28 15:12:15

Peki siz - biz ne yapıyoruz? binlerce komplo zırvalığı, binlerce düşük zekalı, atari oyunu kalitesinde tespitler, her seçimde aynı teraneler, aynı zırvalıklar aynı beyinsizlikler, aynı çapsızlıklar. Hangi birini yazayım söyleyeyim bilmiyorum ki, insanı verem eder, kanser edersiniz lan siz. Bu ülkenin genç, sözde akıllı muhalif kitlesi sizlerseniz boğazımıza kadar () yemişiz.

Avatar
CUMHURİYETİ BİZ KURDUK DİYEN APTALA 2018-06-28 15:52:24

adamların yazdığı yazıya bak tamamen cahillik akıyor bu zihniyet bu kafa oldukça akp her seçimi kazanır BU APTALLLIKTAN CAHİLL,İKTEN C H P KURTULMALI AMA BU SALAKÇA YAZI YAZANLARLA DEĞİL MANTIKLI KENDİNİ BİLEN BİR ANLAYIŞLA YAZAN HADDİNİ BİLEN AHMAK OLMAYAN YUKARIDAKİ BU APTALCA YAZI YAZAN GİBİ OLMAYAN İNSANLARLA KURTULUR CHP

Avatar
melek 2018-06-28 15:14:27

İÇİŞLERİ BAKANI: HDP LİPERVİN BULDANI ARAMIŞTERÖRÜN BİZİM ÜLKEMİZİN VATANDAŞINI KENDİ AŞINA KENDİ BAŞINA NEREYE GÖTÜRÜP DİREĞE BAĞLARDA ÖLDÜRÜR ! :( ÇOK ÜZGÜNÜM. ANCAK KILIÇTAROĞLUNUN HİÇMİ SUÇU YOK. DAHA 20 GÜN ÖNCE AKP HAYIR, HDP YE EVET. BUNDAN SONRA ÜLKEMİZİN HER BİR VATANDAŞI ŞEHİT OLURSA, UNUTMAYINKİ BUNDAN KILIÇTAROĞLUDA SORUMLUDUR! ALLAH SABIR VERSİN AİLESİNE!:( ÜZGÜNÜZ MİLLET OLARAK ÜZGÜNÜZ:(BU OLAYLAR BANA VAKTİNDE ADI JTM OLARAK BİLİNEN KİŞİLERİN YAPTIKLARINI HATIRLATTI.O ZAMANDA EVLERİNDE ALIP ÖLÜ YADA KAYIP OLURLARDI.ŞİMDİ BUNU TEKRAR DİRİLTMEK İSTİYORLAR. FETONUN GİDİŞATINA DİKKAT!

Avatar
ince 2018-06-28 15:23:05

ince basarili yalniz bu is ekib isidir hele chp de ekib cok uyumlu calismiyor eskide hep birbirlerinin aygaina celme atarlardi makam mevki icin su an chp dahadan iyi olmustur ama chp yönetimi belediyelerinde örnek olmaliki insanlarin destegini alsin vekillerde örnek yasamillar yoksa iktidar mahsere kalir .

Avatar
CUMHURİYETİ BİZ KURDUK YAŞATACAK VE YÜCELTECEK SİZLERSİNİZ DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN CUMHUR BAŞKANI ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK . 2018-06-28 15:41:15

MUHTEŞEM GÜZEL İNSAN .Sen bir efsanesin dahisin .Sen dünya mucizesi ,dünya lideri ulu önder aziz gazi ebedi başkumutan ,ebedi cumhur başkanı MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKTEN SONSONRA DOĞAN UMUT IŞIĞI Ulu önder aziz gazi başkumutan KEMAL ATATÜRKÜN NOKTASINDAN ,VİRGÜLÜNE KADAR HİÇ EKSİZSİZ ÖZELLİĞİNİ TAŞIYAN TANRININ TÜRK VATANINA ,TÜRK ULUSUNA SON KEZ YOLLADIĞI DEMOKRATİK ,LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN SON KURTARICISI BİR DAHİSİM İYİ ŞNSAN ,GÜZEL İNSAN TANRI YARDIMCIN OLSUN TANRI YOLUNU AÇIK ETSİN ,TANRI SENİ VE AİLENİ ANNENİ KÖTÜ DERMANSIZ HASTALILARDAN AFETLERDEN KÖTĞ ,HAYİN İNSANLARDAN tayyip GİBİ ŞEYTANIN ŞERİNDEN KORUSUN YOLUN AÇIK OLSUN SEVGİLİ MUHHAREM İNCE SENİ ÇOK SEVİYOR SAYIYOR TANRIYA EMANET EDİYORUZ .Bilmen gereken gerçek aslında sen kazandın 16 senedir dalavere dğzenbazlıla etrikalarla 3 kağıtcılıkla ,sahtekarlıkla şantajla eğitim düzeyi yetersiz saf insankarı TANRIYDI ,KURANDI ,HACIYDI ,İMAMDI ,ÇAMİYDİ YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİM BİLMEM NE KARDEŞLERİMDİ TURBANDI ,KÖPRÜYDÜ OY ÇALMAKTI SAHTEKAR YALAKA YALTAKCI ŞEREFSİZ ADİ PUŞT YÜKSEK SEÇİM KURULU ŞEREFSİZİN ETRİKALARI İLE SAHTEKARLIPI İLE HAYİNLİĞİ İLE 16 senedşr tayyip hakıyla ,arnın teri ile gelmedi .Dolayısı ile sen kazandın SEVGİLİ GÜZEL İNSAN MUHHAREM İNCE BEY BUNU SENDR BİLŞYORSUN Bu şerefsiz tayyio ne demilti sıkıntı yok ilte o zamandan bu yana sahtekarlığın ihanetin ,hısızlığın etrikaların neticesinde o zaman kazanmıştı şerefsiz .Her neyse ama benim BİZİM CUMHURUMUZ BAŞKUMUTANIMIZ SENSŞN MUHHAREM İNCE BEY SENİ ÖLESİYE SEVİYORUZ .TANRI SENİ VE AİLENİ KORUSUN TANRIYA EMANET OL SENİ DESTEKLİYOR VE YANINDAYIZ GÜZEL İNSAN .HARİKA İNSAN MUHTEŞEM İNSAN İYİ İNSAN .MUHHAREM İNCE TÜRK ULUSUNA TÜRK VATANINA GÜVENCE YOLUN AÇIK OLSUN AMAN DİKKAT ET BU tayyip gibi kötü yılandan kendini seni çoooooook kıskanıyor .TANRIYA EMANET OL DUALARIMIZ SENİN VE AİLEN İÇİN .