İnce'den Erdoğan'a 100 bin TL'lik tazminat davası

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Erdoğan'ın o sözleri nedeniyle tazminat davası açtı.

İnce'den Erdoğan'a 100 bin TL'lik tazminat davası

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Erdoğan'ın o sözleri nedeniyle tazminat davası açtı.

11 Haziran 2018 Pazartesi 13:10
İnce'den Erdoğan'a 100 bin TL'lik tazminat davası

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Kayseri mitinginde hakkında söylediği iftira ve hakaret içeren sözleri nedeniyle 100 bin TL’lik manevi tazminat davası ve haksız saldırının tespiti davası açtı. 

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin Avukatı Mustafa Kemal Çiçek, açtıkları tazminat davasıyla ilgili şu açıklamayı yaptı:

"Cumhurbaşkanı sıfatını taşımakla birlikte tarafsızlığını tartışmasız bir şekilde yitiren ve teselsülen vekil eden Sayın Muharrem İNCE’ye hakaret etmeyi alışkanlık haline getiren davalı aleyhine Kayseri Mitinginde yapmış olduğu 08.07.2018 tarihli konuşma ile vekil edene açıkça hakaret etmiştir.

Davalı Recep Tayyip Erdoğan, müvekkil hakkında; Bay Muharrem sen bu seçimlerden birinci çıkmazsan bu işi bırakmaya hazır mısın? Görelim Bakalım.. Sen bırakmazsın. Siz icazeti aynı yerden alıyorsunuz, “PENSİLVANYA” şeklinde ağır ifadelerde bulunmuştur.

Ülkemizde, 15 Temmuz ve sonrası yaşanılan acı süreç itibari ile “SEN TALİMATI PENSİLVANYADAN ALIYORSUN” tanımlama ve yakıştırması Dünya’daki tüm yargı sistemlerinde hakaret kapsamında görülecektir.

Belirttiğimiz nedenlere binaen, davacı müvekkilim, ifade özgürlüğüne verdiği önemden dolayı şu ana kadar dava açılmaması yönünde hareket etmişse de, bu kez söylenen ifadelerin, iftira niteliğinde, ağır hakaret ve ifadeler barındırması nedeniyle Ankara Asliye Hukuk Mahkemesi nezdinde, 100 bin Türk Liralık tazminat davası ve yapılan haksız saldırının tesbiti ile mahkeme kararının en yüksek trajlı 5 gazetede yayımlanması ve Cezai işlem yapılması için Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına müracaat edilmiştir."

MUHARREM İNCE'NİN ERDOĞAN'A AÇTIĞI 100 BİN TL'LİK TAZMİNAT DAVASININ DİLEKÇESİ ŞÖYLE:


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.06.2018 13:35
Anahtar Kelimeler:
CHPInceErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Davacı 2018-06-11 13:45:48

Her CHP kimliği taşıyan binlercesi şimdiye kadar dava acmaliydi. CHP avukatları seferberlik ilan etsin

Misafir Avatar
Her kuşun eti yenmez 2018-06-11 14:48:24 @Davacı

yahh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Davacı x **** 2018-06-11 14:14:17 @Davacı

Sarayi, sarayin savcilarina , hakimlerine sikayet etmenin ne faydasi var ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gercekten cok uzucu 2018-06-11 13:48:30

muhalefet partiye CHP pisliktir, çöplüktür bu tarz soylemler cumhurbaskanina yakisiyormu ??? bu cok rencide edici

Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-11 14:12:48 @Gercekten cok uzucu

söyleyene bakin adammi diye !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Özgür 2018-06-11 13:42:20

Bizim irademize saygısızlık yapan cumhurbaşkanı istemiyoruz. Tüm Türkiyenin Cumhurbaşkanını Bekliyoruz Sizi bekliyoruz Sn: Muharrem İNCE, tayyipi istemiyoruz.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-11 13:42:47

AKP ELVEDA

Misafir Avatar
alper 2018-06-11 14:49:37 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

fetoya ne istediyse veren kimdi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-06-11 14:28:45 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

MUHARREM İNCE gibi feto ağızıyla konuşan kişiye ancak bu kadar güzel LAF söylenir. Cumhurbaşkanımın arkasındayızz....

Beğenmedim! (4)
Avatar
Nurali boz 2018-06-11 14:17:12

Sayin ince secimi kazandigi an 100 bini banka hesabinda oldugunu gorur yeterki secimi kazansin cunku hakim yok adalet yok hukuk yok ne var yandas var yandas bu gun recebin yandasi olan adaletcilerin tamami sayin inceci olurlar

Avatar
ince bey bu sitede ATATURK e iftira atan hakaret 2018-06-11 13:50:49

edenede lutfen 2 milyar dolarlik dava acin

Misafir Avatar
@ince bey bu sitede ATATURK e iftira atan ******** 2018-06-11 14:46:35 @ince bey bu sitede ATATURK e iftira atan hakaret

a cevap o sen olmayasin ???? trollerde para coktur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@ince bey bu sitede ATATURK e iftira atan ******** 2018-06-11 14:11:35 @ince bey bu sitede ATATURK e iftira atan hakaret

burada o hakaretleri yazan vatan haini culsuzun birisidir aksama yiyecek simit bile alamiyacak durumdadir, anasinin kazandigi parayi yiyordur, nesine kiymet verip dava acsinlar ? Boka kötü kokuyor diye dava acilirmi ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
ZIRTO 2018-06-11 14:37:33

Bu Erduvan dümbügü gibisi yok bu dünya'da. Mina kodimin serefsiz dötü...

Avatar
tayyip BİN VE AİLESİNİN İDAMINI İSTİYORUZ . 2018-06-11 14:46:01

Heyyy tayyip gecenin bir yarıdında öz böz çocuğunu HIRSIZLIĞA TEŞVİK EDEREKTEB evdekileri EN KISA ZAMANDA (((( SIFIRLA )))) kardeşin nerede diyerekten oğluna sıfırlama sucunu KIZ KARDEŞİNİDE ALET ETMESİ İÇİN TEŞVİK ETİREN BABA ÇOCUKLARINI TÜRK ULUSUNUN MİLYONLARCA ,MİLYONLARCA VERGİLERİNİ ÇALIP EVINDE SAKLIYAN OLAYLI SAHTEKARLIK DURUMU NETİCE SONUN KENDİNEDE ZARAR VERECEĞİNDEN 2 KÜÇÜK ÇOCUKLARINI SUÇUNA ALET EDEREK EVINDEKİ ÇALDIĞI TÜRK ULUSUNUN VERGİLERİ VE RÜŞVET PARALARINI OĞLU VE KIZINI SUÇA ORTAK EDEREK GECENİN BİR YARISINDA EVDEKİLERİ SIFIRLA AMCANDANDA YARDIN İSTE KARDEŞİN NEREDE DİYETEKTEN KÜÇÜK KIZINIDA BU SUÇA ALET EDEN ŞİMDİNİN SÖZDE CUMHUR BAŞKANI tayyip bide biz TÜRK ULUSU OLARAK ÇOCUKLARINI SUÇA ORTAK VE BİZ TÜRK ULUSUNUN VERGİLERİ VE RÜŞVET PARALARINI SIFIRLADIĞINDAN DOLAYI VE BU SUÇA ÇOCUKLARINIDA ALET ETTİĞINDEN DOLAYI VE BİZ TÜRK ULUSUNA HAKARET VE SIFIRLAYARAK VERGİLERİMİZİ ŞAHSİ EMELLERİNE HARÇAMASI VE VERGİLERİMİZDEN ÖRTÜLÜ ÖDENEK DİYEREKTEN HÜKÜMETİN ,DEVLETİN HARÇALAMALARINA AYRILAN ÖETÜLÜ ÖDENEĞİ KENDİ ŞAHSINA HARÇAMASIN ÇOK LÜX SORUMSUZ YAŞAM TARZI VERGİ PARALARIMIZLA OĞLU bilale taşımacılıkta kullanılan çoook pahalı ticaret alması daha bunun gibi bir çok harçalamalar yapması .Cumhur başkanı maaşı ile bu kadar lüx ne mal varlığı alına bilir nede ihtişamlı hayat olamıyacağı gibi bir çok taşınır taşınmaz mülke ,ve dövüz üzerinden bir çok yurt dışı bankalarda paralara nereden sayip olduğunun soruşturmasının gereğinin yapılması için mahkemeye verdik .Şimdinin ,şimdilik cumhur başkanı tayyioden şikayetciyim .TÜRK ULUSU OLARAK BİZİM VERGİLERİMİZİ SIFIRLADI BİZ TÜRK ULUSUNUN ULU ÖNDERİ DÜNYA MUCİZESİ EBEDŞ BAŞKUMUTANIMIZ ,EBEDİ CUMHUR BAŞKANIMIZ TÜRK ULUSU BİZLERİN ULU ÖBDERİ KIRMI ÇİZGİMİZ TÜRK VATANIMIZIN KURTARICISI DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU TÜRK ULYSUNUN SEVGİLİSİ ULU ÖNDERİ EBEDİ BAŞKUMUTANIMIZ EBEDİ CUMHURUMUZ GAZİ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZE 2 AYYAŞ DİYEREKTEN SİLAH ARKADAŞI İNENĞYE ŞEHİTLERİMİZE 3 BEŞ KELLE DEMESİNE VE BUNUN GİBİ AĞIR SUÇ İÇEREN HAKARETLERİ DOLAYISINDAN DOLAYI BİZDE BAŞKUMUTAN VE CUMHUR BAŞKANI ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRKCÜLER OLARAK ŞİNDİNİN SÖZDE CUMHURU RUHSAĞLIĞI VE BEden sağlığı tamamen sıfır çeken tayyip bi mahkemeye veriyoruz hukuk yargı ayrımcılık yapmadan uygulansın h0cre ve hapis hadda (((((( tayyip ve hanedanlığı için ))))) Hukukta en ağır olan ceza (( İDAM )) CEZASI İSTİYORUZ HEMEN ŞİMDİ ((( ASILSINLAR ))) İDAM CEZASINA MAHKÜM OLSUNLAR BAŞTA tayyip .ASILSIN .