banner87

İnce'den Erdoğan'a bayrak tepkisi: Seni kandırmışlar

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ''Muharrem İnce'nin Diyarbakır mitinginde Türk bayrağı yoktu'' iddiasına İnce kişisel sosyal medya hesabından fotoğrafla cevap verdi

İnce'den Erdoğan'a bayrak tepkisi: Seni kandırmışlar

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ''Muharrem İnce'nin Diyarbakır mitinginde Türk bayrağı yoktu'' iddiasına İnce kişisel sosyal medya hesabından fotoğrafla cevap verdi

12 Haziran 2018 Salı 21:39
İnce'den Erdoğan'a bayrak tepkisi: Seni kandırmışlar

Muharrem İnce, Tayyip Erdoğan'ın Diyarbakır mitinginde Türk bayrağı yoktu sözlerine resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yanıt vererek, ''Sadece prompter’ı değil gözü de bozuk! Bak Sayın Erdoğan burası senin Türk Bayrağı yok dediğin Diyarbakır. Bayrak Yok diye ya seni kandırmışlar yine ya da gözlerin görmüyor. Göz doktoruna gitmeni tavsiye ediyorum'' dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murtazaaa 2018-06-12 22:04:18

Sonra; Amerika bizi defalarca aldattı, dedi VATAN EVLATLARI ŞEHİT.
EYYYY! AKP’YE OY VERENLER! Vatanına ve askerini sevmek ve sahip çıkmak, kuru kuru lafla olmaz.

Ülkeyi yöneten hükümetin (askerimizin , polisimizin şehit düşmesine yol açacak) yanlışlarına karşı çıkmakla, Mehmetçiğimiz (ölmeden önce) dirisine sahip çıkmayla,

Dün dediğinin bugün tersini söyleyenlere, defalarca aldatıldığını söylediği için değil memleket, seyyar satıcı teslim edilmeyecek kişilere ülkeyi teslim etmemekle,
Okullardan TÜRK ANDI'nı,
Devlet kurumlarının levhalarından TÜRKİYE CUMHURİYETİ ,
Kızılay maden suyu şişelerinden TÜRK sözcüğünü,
Atatürk'ün; NE MUTLU TÜK'ÜM DİYENE! özdeyişini her yerden kaldırana HAYIR DEMEKLE TÜRK OLUNUR.
Türkçe'nin yerine Arapça'yı okullara yerleştirip, Türkçe sözcüklerin yerine Arapça sözcükleri kullananlara HAYIR DEMEKLE TÜRK OLUNUR.
Kısacası,

''HAYIR TAMAM '' DEMEKLE ADAM OLUNUR

Avatar
Murtazaaa 2018-06-12 22:05:02

4-''Şam'da Cuma namazı kılacağız!'' dedi. ''Şii'' çoğunluklu komşumuz Suriye'ye ''Suni'' hükümet kurmak için (mezhepçiliğe) soyundu. Amerika, İsrail ,Suudi Arabistan ve Katar ile birlik olup, El Nusra, ÖSO, PYD, YPG,İŞİD gibi kanlı ve vahşi terör örgütlerini destekledi kolladı.
5- Ne idiği belirsiz milyonlarca mülteciyi, içeri aldı. (sonra) ''Aldatıldık! Kürt Devleti kurdurmayız! Suriye Harekatı! Fırat Kalkanı!'' , Afrin harekatı, dedi.> VATAN EVLATLARI ŞEHİT.
6- Amerika’nın peşine takılıp, Amerika ve İsrail düşmanı olan, Irak , Libya ve Suriye’yi yakıp yıkmalarına yardım etti, Türk dostu, Saddam Hüseyin ve Kaddafi’yi katlettirdi. Amerikan başkanlarıyla kolkola resimler çektirdi;

Avatar
Murtazaaa 2018-06-12 22:05:51

1-FETÖ (Erdoğan’ın kankası Fethullah Hoca Efendisi)
''Fettullah Hoca Efendi, ne istediler de vermedik'' dedi. Devletin tüm kurumlarına yerleştirdi > FETÖ'yü palazlandırdı > (sonra) ''Aldatıldık! İnlerine gireceğiz!'' dedi, > VATAN EVLATLARI ŞEHİT.
2-PKK (2000 Yılında paketlenmiş olan bölücü başına ''SAYIN ÖCALAN'', şehitlerimize KELLE dedi , PKK ile masaya oturdu Bop eş başkanıyım DEDİ.)
''Analar Ağlamasın! Kürt Açılımı!'' dedi. Bölücübaşı, Apo'yla masaya oturdu. > Bitmiş PKK'yı tekrar canlandırdı> (sonra) ''Aldatıldık! Kökünü kazıyacağız!'' dedi. > VATAN EVLATLARI ŞEHİT.
3- SURİYE (PYD,YP, İŞİD, EL NÜSRA ve YOBAZ TERÖRİSTLER Esad ile kolkola girip, ailecek tatillere çıktı. ''Kardeşim Esad!'' dedi, Suriye sınırımızdaki, mayınları, tel örgüyü kaldırdı > (sonra) Amerika ile İsrail istiyor diye ''Aldatıldık! Diktatör Esed!'' dedi > VATAN EVLATLARI ŞEHİT.

Avatar
ben TURANı dolaştım... 2018-06-12 22:05:43

BİZLER BİLE GÖRDÜK ALKANLI SANCAKLARIMIZI, HUNGARİSTAN DAN, TÖVBE TÖVBE.... hungaristan, avrupa hunlarının kurduğu macaristan dır...

Avatar
D 2018-06-12 22:37:49

İstediğiniz kadar anlatın . Dinlemek ve görmeye tahammülü yokki ne derseniz deyin bildigini okuyor, yalanda olsa onlar için hep doğrudur Sevgili İnce aldırmayın siz işinize bakın bunlar size yapışmaz.

Avatar
Vatandaş 2018-06-12 22:40:43

Bu seçim çoçuklara tecavüz eden yurtlarda birkerecikden bişey olmaz diyenler arasında olcak.TAMAM ARTIK

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-12 21:52:13

akp elveda

Misafir Avatar
onlar türk bayragını 2018-06-12 22:32:44 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

zarrab konuşma yaparken arkada görüntü için kullanırlar.hani ülke soyulurken

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-12 22:32:11 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-12 22:31:42 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-06-12 21:52:30

https://odatv.com/milletin-a.na-koyacagiz-noktasina-nasil-gelindi-0902141200.html