İnce'den Erdoğan'a çok konuşulacak buzdolabı göndermesi

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Kütahya'da vatandaşlara seslendi.

İnce'den Erdoğan'a çok konuşulacak buzdolabı göndermesi

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Kütahya'da vatandaşlara seslendi.

07 Haziran 2018 Perşembe 14:24
İnce'den Erdoğan'a çok konuşulacak buzdolabı göndermesi

Muharrem İnce'nin konuşmasından satır başları şöyle: 

(Erdoğan'a): Benim derdim gençler, seninle kavga etmeyeceğim

Muharrem İnce imam hatipleri yıkacakmış diyor ayıp ayıp dürüst ol biraz. Saray'ı başına yıkacağımdan kastettiğim şatafat, 3 bin koruma.

Ben Sarayı yıkacağım dedim, kast ettiğim şatafat şatafat. Benim derdim o saraya 2 milyar dolar harcamışzın sarayı neden yıkayım saraydaki zihniyeti saraydaki şatafatı yıkacağım. Caminin içinde bisiklete biniyormuşum. Bunlar mı Müslüman. Bak bak, camide oynuyor muşum. Türkiye’de 81 Müslümandan herhengi birisi camide zeybek oynar mı? Zavallı bunlar zavallı. Engin Alan korgeneraldi ayağa kalkmadı hapise attılar. Geçtiğimiz gün bir paşa Erdoğan konuşurken beni eleştiren Erdoğan’ı alkışladı. Ben de dedim ki senin apoletlerini sömeceğim. Erdoğan meğer paşaymış, kantin paşası.

Erdoğan meğerse paşaymış, ben onu kantin asteğmeni zannediyordum. Diplomasız paşa seni...

Caminin içinde bisiklete biniyormuşum. Bunlar mı Müslüman. Bak bak, camide oynuyor muşum. Türkiye’de 81 Müslümandan herhengi birisi camide zeybek oynar mı? Zavallı bunlar zavallı.

ERDOĞAN'A BUZDOLABI GÖNDERMESİ

Ben meydanlarda aş iş dedikçe benimle kavga ediyor ya ben kavga etmeyeceğim ama makaramı yaparım. Geçen herkesin evinde buzdolabı var daha ne istiyorsunuz dedi. Sanki Erdoğan’dan önce ağaç kovuklarında yiyecek saklıyorduk. Erdoğan iktidar olmadan 16 yıl önce böyle yaşıyorduk

ERDOĞAN, BUZDOLABI SATIŞINDA EKONOMİYİ ANLATMAYA ÇALIŞMIŞTI

Erdoğan, Sakarya mitinginde yaptığı konuşmada "Buzdolabı satışı neydi? 1 milyon 88 bin. Nereye çıktı? 3 milyar 107 bine yükseldi. Demek ki fakir fukara değil, eğer her eve elhamdülillah buzdolabı giriyorsa refah seviyesi var demektir" demişti.

Daha gençlik yıllarında başımıza bir şey geldiği zaman dış güçler derler buna inanmayın derdi şimdi dış güçler diyor. Aday olunca 4 adayı ziyaret ettim ve gittim onların hesaplarına da 5’er yüz lira yatırdım. Erdoğan benim konuşmamı almış ‘Demirtaş’ı ziyaret ettim’ o kısmını gösteriyor sadece.”

FAKİRLEŞİYORSUN KÜTAHYA

Kütahya fakirleşiyorsun, Azot fabrikasında 4 bir kişiden 3 bin kişiye. Milletvekili sayısı kaç oldu? 600. 550 idi sayı, referandumda Kütahya’nın sayesinde 600 oldu. Verdiniz oyları 50 milletvekiline daha bakacaksınız. Yüzde 70 evet oyu verirken 600 milletvekiline çıkacağını biliyor muydunuz? Türkiye’nin milletvekili sayısı arttı Kütahya’nın kaç oldu? Önce dörde düştü sonra beşe çıktı. Fakirleşiyorsun Kütahya, gelin bu sefer bu kardeşinizi başa getirin.

Kütahya Şeker ne oldu? Gitti mi? Bir fabrikayı mı yönetmek daha kolaydır Türkiye’yi yönetmek mi? Bir fabrikayı kara geçiremeyen birisi memleketi kara geçiremez. Bir saray yaptırdı 2 milyar dolar harcadı. Sarayı değil o kultürü o zihniyeti yıkacağım. Beş saray da İstanbul’da yaptırıyor. Bir tane yazlık saray da Marmaris’te yaptırıyor. Size söz veriyorum Marmaris’teki Sarayı engellilere vereceğim.”

Erdoğan, 'İnce yerli otomobile karşı çıkıyor' diyor. Diploman olmadığın için anlamıyorsun, bilmiyorsun bu işleri. Erdoğan otomobilin kaportasına talip ben beynine talibim. 

Erdoğan’la benim farkım, ben sen o yok biz var. Siz bor madeni üzerinde yaşıyorsunuz ama biz madenlerimizi ne yazik ki işlemeden satıyoruz. Bor olarak satarsan ucuza satarsın. Sen harama bulaştın ben harama bulaşmadım. Aramızdaki fark bu. Senin neren yerli.”

Bayramda Demirel'in yaptığı köprüden bedava geçeceksiniz, Erdoğan'ın yaptığı köprüden para ile geçeceksiniz. Soyuluyorsunuz, soyuluyorsunuz

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.06.2018 15:34
Anahtar Kelimeler:
KütahyaMuharrem İnceCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M INCE GIBI 2018-06-07 14:49:35

BIR YIGIT BIR DEVLETI KURTARIR

Misafir Avatar
cırttt.adındaki kişi ve benzerleri..armutlar.. 2018-06-08 11:23:55 @M INCE GIBI

gidin kul hakkı yiyen partiye oy verin..yarın Allah huzurunda mazlumlarda imanlarınıza davacı olsunlar..zulumu uyandıran zalimdir.zalime oy vermek haramdır.çünkü mazlumu incitiyor..sıkıyor..hakkını gaspediyor..kısaca zulum ediyor..
ahirette akp.liler sizi kurtaramaz.kendilerinide kurtaramazlar..vebal ve günah onların ve oy verenlerinin boynunadır..ceheneneme gidersiniz..akibeti...kul hakkı yaman bir derttir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploması yeni mi aklınıza geldi ? hacı.. 2018-06-08 11:17:04 @M INCE GIBI

4 senelik diploması olmayanlar cumhur başkanı olabilir mi?
olamazsa neden zamanında itiraz etmediniz..zorlamadınız..diplomayı millete neşretmediniz..şimdi diploma arkasına düşülmüş..geçen zaman 3 sene 7 ay..
uyan babo uyan. sabah oldu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
olmazmı? 2018-06-08 09:00:23 @M INCE GIBI

laila bar katliam cısınıda ziyaret etsene İNCE. oda senin yolunu gözlüyordur.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
vallahide billahide 2018-06-08 08:46:19 @M INCE GIBI

Muharrem ince CHP de milletvekili iken kendisine sempati duyordum. bazı dik duruşları vardı. ama ne demiş büyükler kişinin işidir aynası lafa bakılmaz. Muharrem ince maalesef beş para etmezmiş. meydanlardaki sölerinden fillerinden kişiliği ortaya çıktı. atın gitsin. bende bişe sanmıştım.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
kıçımın generali 2018-06-07 18:20:14 @M INCE GIBI

öyle paşa olmak kolay değil herkese paşa denmez bu general app silinecek çünkü silik bir parti başındaki yalancı üç kagıtçı avantacı rüşvetçi diploma yok nagehan alçı var güzel saksafon çalar rasimde boşnak kuskusu yer .işte böyle

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bu CHP baraj altına 2018-06-07 18:13:05 @M INCE GIBI

bu mübarek günde yine kızacağım bunca yorumu okuduktan sonra. yahu Tek adam diyorsunuz, ysk ye çete diyorsunuz, yargıyı satılmışlıkla suçluyorsunuz, komutana hakaret ediyorsunuz baskı yapıp tehdt ediyorsunuz. hemde Türkiyede siyaset yapıyorsunuz! gerçekten dikdatörlük varmı ? bir akıl sahibi bir namuslu bir ALLAHINI seven çıksın cevap versin. bu chp nedir böyle? baraj altı hakları.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
cirttt 2018-06-07 16:16:11 @M INCE GIBI

aha bumu cumhurbaşkanı olmak istiyor. ? mimce cumhurbaşkanı olmak istiyor!!!! halk ne diyor?
yürrrrrüüüüüü diyor.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
kim o seslenen. 2018-06-07 16:15:03 @M INCE GIBI

Gel muarrem buraya. koş len

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
olamaz 2018-06-07 16:14:30 @M INCE GIBI

AHLAK, EDEP, SAYGI ANLAYIŞ, İNSANLIK , GÖRGÜ KURALLARI, İNSANA SAYGI GEÇMİŞE SAYGI duymayan bir M İnce Bizim ülkede idareci olamaz. bu adamın ruh sağlığıda yerinde değil.

Beğenmedim! (16)
Avatar
Aylin 2018-06-07 15:49:18

Haşa Allah gibi gûvendiğim tek başkan Sn İnce.

Avatar
D 2018-06-07 15:47:00

Bizim evde Vede tanıdıklarımda iki buzdolap her odada televizyon vardı bir zamanlar gazete kulunlarım biriktirip alınıyordu bir araştırsa bu yanlışları yapmayacak her konuşması fos çıkıyor bu kadarda yalan hiç yakışmiyor Ada'ma derlerki ufak at cıvcıvler yesin bu'da eski bir laftır beyim .

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-07 22:23:03

EVEEEET ADAM HAKLI,ÇÜNKÜ TEKERLEK AKEPENIN IKTIDARINDA BULUNDU.SONRADA ATEŞİ (FIRINI )BULDUK AYRANLA BERABER BUZDOLABINIDA KEŞFETTIK.SAYESINDE ILK ÇAĞDAN SIRIKLA ATLAYARAK ÇAĞIMIZIN 21. YÜZYILINDA BULDUK KENDIMIZİ.

Avatar
D 2018-06-07 15:51:12

Pardon imla hatam oldu .kuponlardan bahsetmiştim çünkü yıllar evvel kupon biriktirerek. Televizyon buzdolapları gazete kuponlarıyla alınırdı, hemen hemen bir çok evde çift çift vardı hiç boşa konuşmasınlar bizlerde şahidiz .

Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-07 14:31:35

.

Misafir Avatar
radyonuz herhalde muhalefete 2018-06-07 15:03:03 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

muhalefet etmek icin kurulmustur

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cahil 2018-06-07 16:08:56

GERZEKLER BUZDOLABI DEDIGI COZUM SURECI HANI BUZDOLABINA KOYMUSTUYA BENI BASKAN YAPTIRIRSANIZ COZUM SURECI DOLAPTAN CIKAR DIYOR EGER BENI SECTIRMEZSENIZ SAVASA DEVAM DIYOR KIMEMI KURTLERE

Avatar